Tänker bara att det kan ju var ett bra tag mellan dessa kommentarer. Vet vi något om tidpunkten för när kvinnan och Patrik sa: ja ni vet
"vi ses i Mjölby"
Ne inte mer än det som beskrivits utav den där länken och det mamman uttryckte omkring varför Patrik tyckte sig vilja gå ur tåget.
När han suttit typ 10 minuter fick han för sig att det inte alls var ett enkelt tågstopp utmed resvägen utan tåget hade kommit till slutstationen.
Det var det han på eget bevåg kom fram till., och vidarebefodrade det till sin mor.
Som självklart litade på honom utan en tanke på att tåget i så fall kört så fort så det kommit fram en hel timme för tidigt.....
Tågförseningar händer ju ofta inom SJ, men att tåg kommer en timme för tidigt har väl aldrig hãnt.?
Senast redigerad av evaveva 2017-07-30 kl. 23:13.
Det Patrik håller i handen på perrongen, Det är en sån där dryckeshållare i papp som man får typ på mc donalds. Har zoomat och fotat videon och känner mig rätt tvärsäker 👍
Inte för att det kanske inte spelar extremt stor roll men nu kan jag iaf utesluta att det är en mobil med Google Maps... 😜
Agent007 duktig du är, kan du möjligtvis också se vad han hade på sig, färger och sådant så kanske vi kan lägga det åt sidan
Agent007 duktig du är, kan du möjligtvis också se vad han hade på sig, färger och sådant så kanske vi kan lägga det åt sidan
Mörkblå jeans med lite ljusare parti över låren. Vit tröja med något tryck på tror jag. Svart eller mörkt blå jacka. Skulle säga svart mössa och skorna ser ljusa ut.. försöker att klura ut hur man lägger in bilder i från mitt Mobil galleri..
När han suttit typ 10 minuter fick han för sig att det inte alls var ett enkelt tågstopp utmed resvägen utan tåget hade kommit till slutstationen.
Det var det han på eget bevåg kom fram till., och vidarebefodrade det till sin mor.
Som självklart litade på honom utan en tanke på att tåget i så fall kört så fort så det kommit fram en hel timme för tidigt.....
Tågförseningar händer ju ofta inom SJ, men att tåg kommer en timme för tidigt har väl aldrig hãnt ?
Vad sager ni?
Och därför passar ju inte orden ;vi ses i Mjölby.!inte in någonstans
Mojligtvis att han kunde sagt: Vi ses om en timme vid Malmö-tåget (eftersom han var säker på att han var framme i Mjölby och inom en timme skulle Malmötåget komma in på station.
Senast redigerad av evaveva 2017-07-30 kl. 23:22.