2017-07-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini
Det är en mänsklig och naturlig reaktion att vilja det. Du är ute och cyklar med din Stockholms teori.
På vilket sätt är han ute och cyklar med att A2 mfl hade med somalierna i Rinkeby Tensta att göra? Och att något gick fel däruppe? Och att ryktet går att han förmodligen sköts av dem han var allierad med , samma personer som sköt bröderna på cafet (inte bekräftat)?
Citera
2017-07-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
På vilket sätt är han ute och cyklar med att A2 mfl hade med somalierna i Rinkeby Tensta att göra? Och att något gick fel däruppe? Och att ryktet går att han förmodligen sköts av dem han var allierad med , samma personer som sköt bröderna på cafet (inte bekräftat)?

Läs vad han skrev först när han nämnde Stockholm. Ja, A2 blev mördad i Tensta fast det har inget med mordförsöket på Mays*m att göra eller att det har kommit ner folk från Stockholm för att delta här nere. Tvärtom, fokus på rätt saker och tro inte allt ni läser.
Citera
2017-07-17, 23:44
Medlem
Citat:
Läs vad han skrev först när han nämnde Stockholm. Ja, A2 blev mördad i Tensta fast det har inget med mordförsöket på Mays*m att göra eller att det har kommit ner folk från Stockholm för att delta här nere. Tvärtom, fokus på rätt saker och tro inte allt ni läser.
Ok förstår vad du menar
Citera
2017-07-27, 22:43
Medlem
Citat:
Misstänkta mördare knyts till ny skjutning

Först sköts en 23-årig man ihjäl på Segevång den 4 mars. Tre veckor senare blev hans storebror utsatt för skottlossning, men överlevde tack vare sin skyddsväst. Nu knyts två unga män till båda dåden.

...greps två män, 23 och 20 år gamla, misstänkta för mordet på lillebrodern och mordförsöket på hans vän på Segevång. Männen har suttit häktade sedan dess.

Under torsdagen begärde åklagare Pär Andersson dem även häktade för mordförsöket på storebrodern den 29 mars.

https://www.sydsvenskan.se/2017-07-27/misstankta-mordare-knyts-till-ny-skjutning
Citera
2017-07-30, 23:19
Medlem
Citat:
https://www.sydsvenskan.se/2017-07-27/misstankta-mordare-knyts-till-ny-skjutning

När Akram skjöts på Kronetorpsgatan ryktades det på Facebook om att det var svartsjuka inblandad. Någon hade tagit en annan killes tjej. Om det nu finns substans i detta så skulle svartsjuka enligt vad jag tolkar det som från Amir el Omar kontra Akram och Maysem el tvärtom. Är det ngn här som vet mer?
Citera
2017-08-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
När Akram skjöts på Kronetorpsgatan ryktades det på Facebook om att det var svartsjuka inblandad. Någon hade tagit en annan killes tjej. Om det nu finns substans i detta så skulle svartsjuka enligt vad jag tolkar det som från Amir el Omar kontra Akram och Maysem el tvärtom. Är det ngn här som vet mer?

Felaktigt samt är Om*r El *li inte inblandad i denna konflikten.
Citera
2017-08-03, 12:33
Medlem
Citat:
Felaktigt samt är Om*r El *li inte inblandad i denna konflikten.

Vem är den häktade 22-åringen?
Citera
2017-08-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vem är den häktade 22-åringen?

Han har kanske hunnit fylla 23 till nu.
Citera
2017-12-22, 20:27
Medlem
Citat:
Gängman nekades bistånd – hotade socialarbetare

”Tänka en gång extra när ni jävlas med en person som suttit häktad två månader för medhjälp till mordförsök”. Så skrev den 26-årige gängmannen i ett mejl till en handläggare på socialtjänsten när han nekades en akutansökan om matpengar. Nu ställs han inför rätta.

Till saken hör att mannen har suttit häktad och åtalats misstänkt för medhjälp till mordförsök på en annan man på Lindeborg den 29 mars i år – en 25-årig man besköts och träffades av flera kulor från ett automatvapen. Skyttarna lämnade sedan platsen på moped.

https://www.sydsvenskan.se/2017-12-22/gangman-nekades-bistand-hotade-socialarbetare

Vem är den patetiska 26-årige gängmannen? Har åtal väcks? Någon som har FUP?
Citera
2018-01-03, 19:38
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2018-01-03/vannen-misstanks-for-dodsfalla-pa-lindeborg-de-har-betalt-honom-for-att-doda-mig-och-min-bror

Citat:
– Vi skulle hämnas min brors död, faktum är att jag inte visste att det var han [den misstänkte] som gillrade fällan till min brors död också. Han hade angett flera personer som vi skulle ta, säger 25-åringen.
Men så blev det inte. När de kom fram till Dansörgatan hoppade istället 26-åringen ut ur bilen och började springa från platsen.

– Då kommer en person och skjuter mig flera gånger. Allt gick väldigt snabbt, säger 25-åringen som skottskadades i käken, armen, handen och benet.
Tidigare under dagen hade han varit på begravning för sin lillebror, som mördades på Kronetorpsvägen på Segevång drygt tre veckor tidigare. Den åtalade mannen var med under delar av begravningen.

Någon som har FUP till detta?
Citera
2018-01-03, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsd1703
https://www.sydsvenskan.se/2018-01-03/vannen-misstanks-for-dodsfalla-pa-lindeborg-de-har-betalt-honom-for-att-doda-mig-och-min-bror

Någon som har FUP till detta?
Vill också ha fup.
Tviii så jävla smutsig h0runge som gör detta mot sin barndomsvän. Säljer sina vänner höger o vänster för 200k. Vad skulle han göra med de. Köp en A7 o styla med den på möllan. 200k kmr man nte långt med speciellt inte med blod på sina händer.
Citera
2018-01-03, 20:51
Medlem
Varför är tråden så död? 10 sidor.

Endå ett intressant fall. Tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in