2017-07-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqqq
Är båda bröderna döda?
Nej May lever och halvbrorsan med men Akram är död
Citera
2017-07-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Nej May lever och halvbrorsan med men Akram är död

Var det någon som blev häktad för detta? Och håller M4ys4m sig gömd, eller han är ute på gatorna igen ?
Citera
2017-07-17, 00:58
Medlem
Citat:
"25-åring häktad efter mordförsöket på Dansörgatan, misstänks för inblandning i mordförsöket på Dansörgatan tidigare i år. Han är på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till försök till mord.

Mannen som nu häktats greps på Lantmannagatan i tisdags eftermiddag. Skytten är fortfarande på fri fot. Ytterligare en 25-åring som misstänks för inblandning i skotten sitter sedan tidigare häktad."

https://www.sydsvenskan.se/2017-05-10/ytterligare-en-anhallen-efter-mordforsok-man-lurades-i-dodsfalla

https://www.sydsvenskan.se/2017-05-11/25-aring-haktad-efter-mordforsoket-pa-dansorgatan
Citera
2017-07-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunchohoudini
https://www.sydsvenskan.se/2017-05-10/ytterligare-en-anhallen-efter-mordforsok-man-lurades-i-dodsfalla

https://www.sydsvenskan.se/2017-05-11/25-aring-haktad-efter-mordforsoket-pa-dansorgatan

det var väl många snakes till vänner den här maysem och Akram hade, båda blev lurade av "vänner" i fällor
Citera
2017-07-17, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respchase
det var väl många snakes till vänner den här maysem och Akram hade, båda blev lurade av "vänner" i fällor

En rätt vanlig metod i den kriminella världen. Med tanke hur Akram och Mays*m skickade och blåste folk, så var det bara en tidsfråga.
Citera
2017-07-17, 19:04
Medlem
Citat:
En rätt vanlig metod i den kriminella världen. Med tanke hur Akram och Mays*m skickade och blåste folk, så var det bara en tidsfråga.

Om han är rival till 4mir och om4r. Kan jan ligga bakom skjutningarna, eller han har gått under jorden ?
Citera
2017-07-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Om han är rival till 4mir och om4r. Kan jan ligga bakom skjutningarna, eller han har gått under jorden ?

Antar att du pratar om M*ysem nu. Am*r rival? Rolig benämning för en kille som dödat hans bror, eller åtminstone varit delaktig i mordet. Vilken Om*r? Vilka skjutningar? Bara tiden kan utvisa vad som händer här näst.
Citera
2017-07-17, 20:09
Medlem
Citat:
Antar att du pratar om M*ysem nu. Am*r rival? Rolig benämning för en kille som dödat hans bror, eller åtminstone varit delaktig i mordet. Vilken Om*r? Vilka skjutningar? Bara tiden kan utvisa vad som händer här näst.

Dåligt formulerat av mig. Ja M4ys4m lär väl vilja ha hämnd nu på 4mir och det gänget. Sljutningen är dom i bland annat Holma, där bland annat om4r El ryktats blivit skjuten.
Undrar annars vem som kan gå emot den gruppen, dom har väl nån Stockholms grupp bakom sig med, vad jag läst.
Citera
2017-07-17, 20:14
Medlem
Citat:
Dåligt formulerat av mig. Ja M4ys4m lär väl vilja ha hämnd nu på 4mir och det gänget. Sljutningen är dom i bland annat Holma, där bland annat om4r El ryktats blivit skjuten.
Undrar annars vem som kan gå emot den gruppen, dom har väl nån Stockholms grupp bakom sig med, vad jag läst.
i Sthlm är det kaos i Västerort speciellt sedan han ledaren för Lejonen släcktes och Malmö snubbarna sägs ha blivit blåsta så det tror jag inte men Malmö gör väl affärer med hela Sverige eftersom vapen och sådant kommer över bron.
Citera
2017-07-17, 20:52
Medlem
Citat:

Det är en mänsklig och naturlig reaktion att vilja det. Du är ute och cyklar med din Stockholms teori.
Citera
2017-07-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
i Sthlm är det kaos i Västerort speciellt sedan han ledaren för Lejonen släcktes och Malmö snubbarna sägs ha blivit blåsta så det tror jag inte men Malmö gör väl affärer med hela Sverige eftersom vapen och sådant kommer över bron.

Ja dom har ju guldläge här nere! Men dom kanske ändå håller sig i dina egna städer då.

Citat:
Det är en mänsklig och naturlig reaktion att vilja det. Du är ute och cyklar med din Stockholms teori.

Okej läste nåt om någon från Sofielund som hade blivit skjuten i Stockholm. Sen nåt om att mordet på 4kr4m skulle va med nån från Stockholms hjälp. Men mycket rykten i dom här trådarna !
Citera
2017-07-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ja dom har ju guldläge här nere! Men dom kanske ändå håller sig i dina egna städer då.

Okej läste nåt om någon från Sofielund som hade blivit skjuten i Stockholm. Sen nåt om att mordet på 4kr4m skulle va med nån från Stockholms hjälp. Men mycket rykten i dom här trådarna !
Ja mycket rykten att hålla reda på men en sak är säker och det är att det simmar större fiskar i sjön! De killarna som är fb kändisar i dessa trådar håller inte låg profil så att de blir skjutna till höger och vänster är inte så konstigt! Det är så det blir om man vill leva det livet tyvärr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in