Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppkakor
Du ger för mycket intryck av en Kalles kaviar dvs. tråkig svennebanan. På andra bilden ser du ut att ha en t-shirt du köpt på kupan för 10:- eller fått från någon prenumeration på Disneyklubben typ. Speed-brillorna är passé och när du bara har en bild där man ser hur du ser ut i ansiktet så gör det sig inte med brillor på. Frisyren gör sig inte heller, tror du skulle se bättre och manligare ut med en kortare frisyr.
Leendet gör också att du ser välkomnande och trevlig ut OCH därmed tråkig för kvinnor som behöver spänning i deras annars så tråkiga liv. Det är skillnad på ett stöddigt flin signifikativt med en player med självförtroende (som ju är väldigt attraktivt för kvinnor) och en helt annan sak att gå runt och le som nån Kalles kaviar-homofil hela tiden. Vilket är ungefär vad du gör.
Jämför:
Bra flin:
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/10/Geordie-Shore.png
Dåligt flin:
http://ohmygodlife.com/wp-content/uploads/2014/02/stuart-one-done.jpg
Med en solbränna kommer du se betydligt bättre ut, fixa stiligare kläder och stil, skaffa en del muskelmassa så att du fyller ut kläderna bättre också.
Vore jag du skulle jag avregistrera mig från Tinder och istället fokusera på gym och att få en bra fysik och ragga ute istället. Skulle säga att det vore betydligt bättre välinvesterad tid och pengar. Sen när du fått en bättre fysik och bättre hum om vad som funkar på brudar så skulle du kunna fundera på att komma tillbaka på Tinder. Ser lite potential då du inte verkar vara ett helt lika hopplöst fall som många andra killar i alla fall.
Vill du ha lite mer specifik hjälp om kläder, vad du kan skriva till brudar osv. så erbjuder jag mig iaf gärna att hjälpa dig lite över PM (kan visa bevis på att jag faktiskt har någonting som resultat också och inte bara ännu en som försöker leka guru).
Citat:
Ursprungligen postat av
Das Auto
Lade upp några
bilder i den andra tråden i början av året. Får väl dock en och annan matchning med boost åtminstone. Blir dock lite konfunderad över ditt fall "Kroppkakor". Tycker du har väldigt bra bilder. Den typen av bilder jag skulle velat ha istället för dåliga mobilbilder.
Kanske är så enkelt som att tjejer på Tinder söker sig till en annan kategori av killar helt enkelt.
Tre stycken ansiktsselfies? Hade räckt med en då övriga inte visar någonting nytt alls. Hade en brud tagit sådana till sin profil hade snubbar trott det var ett fetto som inte ville visa kroppen. Antagligen för många kvinnor samma sak med dig och dina mulliga kinder talar också för det.
Men så skriver folk här att det är sjukt att du inte får några matchningar?
Nej, var är självinsikten hos folk? Du har bara kassa bilder och riktiga män tar inte selfies, och nej, Kroppkakor har givetvis inte bra bilder för då hade han fått resultat.
Sen har du någon sliten gammal t-shirt på dig och bilderna ser ut att vara tagna från pojkrummet som ger dig en aura av en loner/loser. Titta på vad för sorts bilder killar som lyckas på Tinder har och försök göra likadant.