2017-07-30, 16:39
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Om det är ok att ge feedback på bilderna så hade mitt råd varit att skippa tredje bilden. Synd att du har solbrillor på andra bilden annars var den bra. Jag tycker att det är ok att du har solbrillor på bilden med gitarren för det är ingen närbild. En sån bild är värd att behålla.

Jag tror inte att du behöver träna för att få till en dejt dock skadar det inte om du gör något med ditt hår. Klipp en frisyr och sätt produkter i håret så att du ser välvårdad ut (frisören kan visa hur du sköter din frisyr). Du ser lite rufsig ut på bilderna och det ger ett slappt intryck, typ att du inte tar hand om dig själv. Underskatta inte vikten av att se fräsch ut.
Lycka till!

Om det är ok att ge feedback så tycker jag att det är synd att bilderna är så suddiga. Du kanske kan låna någons telefon eller be någon ta några bilder på dig? Sista bilden tyckte jag var bäst och det var den enda bilden där det är ok att vara lite rufsig i håret (egen åsikt). Annars tycker jag precis som jag skrivit till ovan att du hade vunnit mycket på att fixa till håret. Gå till en bra frisör och håll efter din frisyr.
Lycka till!
Tackar för feedbacken! Jag går hos en ganska dyr frisör och jag brukar bli nöjd. Jag använder produkter för håret men brukar själv "rufsa" till det för jag själv tycker det ser bra ut. Kanske att jag borde låta håret ligga ner mer? Ska se om jag kan fixa en bättre bild där man ser mina ögon också. Tack igen!
Citera
2017-07-30, 18:51
Medlem
Dr_knass avatar
Har köpt Tinder-plus men efter ett par 10-tal matchningar står det Inga personer i närheten när jag vet att det finns fler. Anti-bot system? Hur undviker man detta?
Citera
2017-07-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppkakor
Okej done!

http://imgur.com/a/1Ya8a

Du ger för mycket intryck av en Kalles kaviar dvs. tråkig svennebanan. På andra bilden ser du ut att ha en t-shirt du köpt på kupan för 10:- eller fått från någon prenumeration på Disneyklubben typ. Speed-brillorna är passé och när du bara har en bild där man ser hur du ser ut i ansiktet så gör det sig inte med brillor på. Frisyren gör sig inte heller, tror du skulle se bättre och manligare ut med en kortare frisyr.

Leendet gör också att du ser välkomnande och trevlig ut OCH därmed tråkig för kvinnor som behöver spänning i deras annars så tråkiga liv. Det är skillnad på ett stöddigt flin signifikativt med en player med självförtroende (som ju är väldigt attraktivt för kvinnor) och en helt annan sak att gå runt och le som nån Kalles kaviar-homofil hela tiden. Vilket är ungefär vad du gör.

Jämför:
Bra flin: http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/10/Geordie-Shore.png
Dåligt flin: http://ohmygodlife.com/wp-content/uploads/2014/02/stuart-one-done.jpg

Med en solbränna kommer du se betydligt bättre ut, fixa stiligare kläder och stil, skaffa en del muskelmassa så att du fyller ut kläderna bättre också.

Vore jag du skulle jag avregistrera mig från Tinder och istället fokusera på gym och att få en bra fysik och ragga ute istället. Skulle säga att det vore betydligt bättre välinvesterad tid och pengar. Sen när du fått en bättre fysik och bättre hum om vad som funkar på brudar så skulle du kunna fundera på att komma tillbaka på Tinder. Ser lite potential då du inte verkar vara ett helt lika hopplöst fall som många andra killar i alla fall.

Vill du ha lite mer specifik hjälp om kläder, vad du kan skriva till brudar osv. så erbjuder jag mig iaf gärna att hjälpa dig lite över PM (kan visa bevis på att jag faktiskt har någonting som resultat också och inte bara ännu en som försöker leka guru).

Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Lade upp några bilder i den andra tråden i början av året. Får väl dock en och annan matchning med boost åtminstone. Blir dock lite konfunderad över ditt fall "Kroppkakor". Tycker du har väldigt bra bilder. Den typen av bilder jag skulle velat ha istället för dåliga mobilbilder.

Kanske är så enkelt som att tjejer på Tinder söker sig till en annan kategori av killar helt enkelt.

Tre stycken ansiktsselfies? Hade räckt med en då övriga inte visar någonting nytt alls. Hade en brud tagit sådana till sin profil hade snubbar trott det var ett fetto som inte ville visa kroppen. Antagligen för många kvinnor samma sak med dig och dina mulliga kinder talar också för det.

Men så skriver folk här att det är sjukt att du inte får några matchningar?
Nej, var är självinsikten hos folk? Du har bara kassa bilder och riktiga män tar inte selfies, och nej, Kroppkakor har givetvis inte bra bilder för då hade han fått resultat.

Sen har du någon sliten gammal t-shirt på dig och bilderna ser ut att vara tagna från pojkrummet som ger dig en aura av en loner/loser. Titta på vad för sorts bilder killar som lyckas på Tinder har och försök göra likadant.
Senast redigerad av BrunoC 2017-07-30 kl. 19:47.
Citera
2017-07-30, 19:33
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Du ger för mycket intryck av en Kalles kaviar dvs. tråkig svennebanan. På andra bilden ser du ut att ha en t-shirt du köpt på kupan för 10:- eller fått från någon prenumeration på Disney-klubben typ. Speed-brillorna är passé och när du bara har en bild där man ser hur du ser ut i ansiktet så gör det sig inte med brillor på. Frisyren gör sig inte heller, tror du skulle se bättre och manligare ut med en kortare frisyr.

Leendet gör också att du ser välkomnande och trevlig ut OCH därmed tråkig för kvinnor som behöver spänning i deras annars så tråkiga liv. Det är skillnad på ett stöddigt flin signifikativt med en player med självförtroende (som ju är väldigt attraktivt för kvinnor) och en helt annan sak att gå runt och le som nån Kalles kaviar-homofil hela tiden. Vilket är ungefär vad du gör.

Jämför:
Bra flin: http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/10/Geordie-Shore.png
Dåligt flin: http://ohmygodlife.com/wp-content/uploads/2014/02/stuart-one-done.jpg

Med en solbränna kommer du se betydligt bättre ut, fixa stiligare kläder och stil, skaffa en del muskelmassa så att du fyller ut kläderna bättre också.

Tre stycken ansiktsselfies? Hade räckt med en då övriga inte visar någonting nytt alls. Hade en brud tagit sådana till sin profil hade snubbar trott det var ett fetto som inte ville visa kroppen. Antagligen för många kvinnor samma sak med dig och dina mulliga kinder talar också för det.

Nej, var är självinsikten hos folk? Du har bara kassa bilder och riktiga män tar inte selfies, och nej, Kroppkakor har givetvis inte bra bilder för då hade han fått resultat.

Sen har du någon sliten gammal t-shirt på dig och bilderna ser ut att vara tagna från pojkrummet som ger dig en aura av en loner/loser. Titta på vad för sorts bilder killar som lyckas på Tinder har och försök göra likadant.

Jag får inte upp bilderna, vill se
Citera
2017-07-30, 20:00
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Du ger för mycket intryck av en Kalles kaviar dvs. tråkig svennebanan. På andra bilden ser du ut att ha en t-shirt du köpt på kupan för 10:- eller fått från någon prenumeration på Disneyklubben typ. Speed-brillorna är passé och när du bara har en bild där man ser hur du ser ut i ansiktet så gör det sig inte med brillor på. Frisyren gör sig inte heller, tror du skulle se bättre och manligare ut med en kortare frisyr.

Jämför:

Vore jag du skulle jag avregistrera mig från Tinder och istället fokusera på gym och att få en bra fysik och ragga ute istället. Skulle säga att det vore betydligt bättre välinvesterad tid och pengar. Sen när du fått en bättre fysik och bättre hum om vad som funkar på brudar så skulle du kunna fundera på att komma tillbaka på Tinder. Ser lite potential då du inte verkar vara ett helt lika hopplöst fall som många andra killar i alla fall.

Vill du ha lite mer specifik hjälp om kläder, vad du kan skriva till brudar osv. så erbjuder jag mig iaf gärna att hjälpa dig lite över PM (kan visa bevis på att jag faktiskt har någonting som resultat också och inte bara ännu en som försöker leka guru).

Oj! Tack så mycket för denna långa men mycket givande feedback. Jag skickar ett Pm till dig framöver. Jag håller helt klart med dig med vad du skriver. T-shirten och flinbilderna fick mig att skratta lite då det är helt sant.
Citera
2017-07-30, 20:06
Medlem
Du får bli hur sur du vill men jag tänker ändå kommentera dina inlägg.

Citat:
Du ger för mycket intryck av en Kalles kaviar dvs. tråkig svennebanan. På andra bilden ser du ut att ha en t-shirt du köpt på kupan för 10:- eller fått från någon prenumeration på Disney-klubben typ. Speed-brillorna är passé och när du bara har en bild där man ser hur du ser ut i ansiktet så gör det sig inte med brillor på. Frisyren gör sig inte heller, tror du skulle se bättre och manligare ut med en kortare frisyr.

Jämför:

Att du lägger upp en bild på en kille med den fetaste gay-varningen gör ju att du verkar ha noll koll. Killen har ju snyggare ögonbryn än vad jag har. Såna feminina killar går fetbort för min del. Han kommer enbart kunna landa tjejer som är opererade. Hans leende är dessutom helt dött. Säger ingenting. Ingen karisma. Nä, pass på honom.

Nu handlar det om vanliga killar som ska få till en dejt på Tinder med vanliga tjejer. Jag tycker därför att du har fel angående bilden där han ler. Det enda negativa är att han har solbrillor på sig.

(Du hade kunnat lägga upp de bilder du själv använder på Tinder med tanke på hur allvetande du är om hur saker och ting ska se ut).

Citat:

Att ta flera bilder på ansiktet är bra. Jag har sett vissa som lagt upp flera bilder och ser olika ut i olika vinklar.

Vad menar du med att riktiga män inte tar selfies? Har du ingen bild där tjejerna kan se hur du ser ut?
Citera
2017-07-30, 20:35
Bannlyst
vilken tid ska man köra boosten som ger maximalt resultat?

ska köpa tinder plus för andra gången
Citera
2017-07-30, 21:24
Bannlyst
Aja fick lägga mina slantar på tinder plus. Körde nyss en boost på en timme som mynnade ut i två matchningar. Än idag lever man som skit...

Den tjejen som tydligen gärna hade träffat mig har inte skrivit på två dagar...

Då återgår livet till det vanliga, ett vanligt automatiserat liv på tomgång med noll spänning.

Fuck vad man känner sig som en loser när man är så desperat att man betalar för tinder plus.
Citera
2017-07-30, 21:27
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Aja fick lägga mina slantar på tinder plus. Körde nyss en boost på en timme som mynnade ut i två matchningar. Än idag lever man som skit...

Den tjejen som tydligen gärna hade träffat mig har inte skrivit på två dagar...

Då återgår livet till det vanliga, ett vanligt automatiserat liv på tomgång med noll spänning.

Fuck vad man känner sig som en loser när man är så desperat att man betalar för tinder plus.
Jag känner mig som en vinnare när jag kör en boost och träffar någon och hamnar i säng.
Allt passar inte alla, jag skulle känna mig mer som en loser om jag satt och bjöd tjejer på drinkar på krogen i hopp om att få med dom hem.

Att öka sina chanser på tinder? Nää det är evolutionärt, man hittar sina metoder.
Citera
2017-07-30, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag känner mig som en vinnare när jag kör en boost och träffar någon och hamnar i säng.
Allt passar inte alla, jag skulle känna mig mer som en loser om jag satt och bjöd tjejer på drinkar på krogen i hopp om att få med dom hem.

Att öka sina chanser på tinder? Nää det är evolutionärt, man hittar sina metoder.
Kanske är det så. Självförtroendet blir bara sämre och sämre helt enkelt. Som en spiraltrappa ner. Svårt att komma från den. Självförtroende är just a och o när det gäller tjejer. Har bara tappat livslusten helt när man lever ett liv helt utan det motsatta könet...
Citera
2017-07-30, 21:34
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Kanske är det så. Självförtroendet blir bara sämre och sämre helt enkelt. Som en spiraltrappa ner. Svårt att komma från den. Självförtroende är just a och o när det gäller tjejer. Har bara tappat livslusten helt när man lever ett liv helt utan det motsatta könet...
Dra ner ribban, sikta in dig på en oslipad diamant.
Hitta någon som också är ensam och lite sorglig, se det som en trappa man ska upp för.
Kolla filmer, hitta på saker, aktivera dig.
Väldigt många ensamma människor behöver någon att vara ensamma med, försök gör "vettiga saker" med personen. Så att det inte känns som ett slöseri på tid om du inte är attraherad av den i det långa loppet.

Det är som mat. Ibland måste man äta för att inte svälta, även om det bara är havregrynsgröt.
Citera
2017-07-30, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Dra ner ribban, sikta in dig på en oslipad diamant.
Hitta någon som också är ensam och lite sorglig, se det som en trappa man ska upp för.
Kolla filmer, hitta på saker, aktivera dig.
Väldigt många ensamma människor behöver någon att vara ensamma med, försök gör "vettiga saker" med personen. Så att det inte känns som ett slöseri på tid om du inte är attraherad av den i det långa loppet.

Det är som mat. Ibland måste man äta för att inte svälta, även om det bara är havregrynsgröt.
Har ingen umgängeskrets.

Inte ens de fula tjejerna pratar med en.

Väldigt lätt för dig att säga att man ska göra ditten och datten när varje dag är sig likt där man inte har fått ligga en enda gång i sitt liv. Detta påverkar lusten att leva på ett sätt som du inte kan förstå.

Ingen tjej är ensam om du tror det. De flesta tjejer lever ett socialt liv då kvinnor är flockdjur och inte klarar sig ensamma. De som är ensamma har någon störning helt enkelt då det inte är normalt för en tjej att vara ensam.

Är vältränad, lång men det hjälper inte. För att jag helt enkelt är en försvenskad blatte. Den värsta kombinationen. En försvenskad blatte blir dissad av blattetjejerna som hatar allt som har med svenskhet att göra och förväntar sig att en blatte ska prata blattiska. Och svenska tjejer håller sig till vita pojkar.

"integrerade blattar får svenska tjejer" fucking bullshit. Ångrar att jag inte levde gangsterlivet när jag var yngre. Då kunde man fått lite tjejer i alla fall.

Finns inte en enda tjej därute som ser mig som "sin typ". Ser ut som en jävla indier.

Snart går jag fan ut och krossar ett fönster. Otroligt trött på det här. Alternativt går jag ut på fotbollsplanen och gråter på en bänk.

Så jävla otur jag har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in