Citat:
Ursprungligen postat av
pref69
Vilket löjligt trams. Meningslöst att första skydda en barnvåldtäktsman som Antonio. Tattarslöddret Antonio Toledano Book är dömd i Solna Tingsrätt för våldtäkt mot barn. I domen nämner man ett vittne som sett Antonio våldta den 13-åriga tjejen. I FUP framkommer mer information. Där finns det inte bara ytterligare ett vittne utan
ytterligare två vittnen som sett Antonio "stoppa kuken i hennes mun".
Vittne #2, FUP, sidan 95ZZZ berättar att han såg hur Antonio stoppade in sin kuk i munnen på XXX. Antonio stod nog upp och XXX satt på en sten. Antonio höll sina händer runt huvudet på XXX ch tryckte in kuken i hennes mun. På fråga om varför Antonio gjorde så svarar ZZZ att det antagligen var för att hon inte skulle sluta suga, för hon ville ju inte suga av honom. XXX gillar inte Antonio och ville inte XXX vara med honom utan XXX gillar Robin Nordlund. ZZZ berättar att det var massa folk runt omkring XXX och Antonio och att det var flera som såg vad som hände.
Vittne #3, från FUP, sidan 293:
Fl: Sedan nämnde du när du fick berätta fritt om detta att du såg henne suga av en kille på ett berg, om du får beskriva det i detalj
RN: Jag tar tillbaka det, eller jag sade det men jag vet inte vem det var. Eller jag vill inte säga, det är en kompis till mig. Eller vafan jag kan lika gärna säga vem det var. Jag såg att hon sög av Antonio. Svårt att säga när det var i tid, helt säkert kan jag inte säga att det var han, det var mörkt men jag är ganska säker. Det var på en klippa.
Fl: Vad tänkte du då
RN: Till en början såg jag inte att det var XXX. Jag hade druckit så jag tänkte inte så mycket på det.
Fl: Beskriv hur de sitter.
RN: Han sitter på en klippa med XXX i knät. Det såg ut som att hon ville, det vet ju inte jag men det var inte så att han tvångshöll i henne. Han sitter med benen ut, hon sög av honom så hennes huvud var ju liksom så att hon sög. Hon låg ned på mage eller om hon satt, det var mörkt. Såg inte att det var hon först, jag gick iväg. Jag tänkte inte så, hade det varit nu hade jag gått in och stoppat det.
Återigen visar du att du kan absolut ingenting om juridik och processrättsliga regler. Det kan stå vad som helt i förundersökningen. Genom att du sprider dessa uppgifer över internet gör du dig själv skyldig till allvarlig brottslighet mot barn genom att du gör dig skyldig till synnerligen grovt förtal. Jämför gärna med de skadeståndsbelopp som utgick i motsvarande fall i Instagram-målet och rannsaka dig själv vad du tar för egna personliga ekonomiska risker.
Domstolen är förbjuden att titta på uppgifterna om de inte åberopas och föredras under huvudförhandlingen. Om någon av domstolens ledamöter mot förmodan ändå gör det är domstolen jävig och hela domstolsprocessen måste tas om. Att Robin Nordlund som du ändå själv nämner vid namn skyller ifrån sig på sin fd kompis som tagit avstånd från honom efter det han utsatt målsäganden för fegt och ynkligt. Du visar att du försvarar en person som framstår som den verkliga förövaren som faktiskt utsatt målsäganden för sexuella övergrepp.
Vem är denna ZZZ? Är det sekretess C som som det fortfarande pågår en förundersökning mot (vilket indikerar att han gjort sig skylidig till ännu alllvarligare brott)?
Hur kan du försvarar Robin Nordlund (du har redan angett honom vid namn) som av flera oboerende vittnen inför tingsrätten pekas ut som den som faktiskt utsättatt målsäganden för fruktansvärda sexuella övergrepp? I mina ögon får det dig att framstå som påhejjare för dessa sexuella övergrepp som Robin Nordlund utsatt målsäganden för.