Citat:
Ursprungligen postat av
ponnylover99
Den stympade folkhemspatriarken har talat! Men du, rätten har redan konstaterat att flickan var "mogen för sin ålder" och en av gossarna friades av denna anledning från att ha våldtagit flickan. Samtidigt har de moralisk skuld till att flickan söp sig full. Vilken blatant jävla dubbelmoral! Om du vill utveckla dina teorier om svartmuskiga pojkar med abnorm sexualdrift som hotar svenska flickors oskuld så kan du väl göra det i forumet Rasbiologi eller något liknande, men du framstår som enormt patetisk när du "faderligt" blandar in alkoholen i skuldfrågan.
Här har du 50 års samhällsutveckling som du verkar ha missat:
https://www.morpheusblogg.se/2016/02/28/brave-new-sweden-du-skona-nya-varld/
https://www.youtube.com/watch?v=jsNNng7whkA
Denna tråd har utvecklats till en humortråd, jag fick ett gott skratt när jag läste ditt inlägg. Tack.
Det händer något läskigt i detta land om man diskuterar en 13 åring som verkar mogen för sin ålder.
Det har alltid varit normalt att som 13 åring vara "mogen", experimentera med kläder oh smink. Det betyder inte att en flicka är lovligt byte för predatorer av den sort hon utsatts för.
Gärningen är vidrig oavsett brottsoffrets ålder. Gärningen blir extra vidrig för att flickan är bara 13 år och dessa pojkar vet att hon inte kan göra motstånd då hon är helt borta, när detta sker. Att dessa pojkar ens kommer på tanken att stoppa sin penis i en tjejkompis mun är chockerande.
Är det så att du, kanske domstolarna blivit avtrubbade eller gör skillnad på vi och dem? Där de "andra" är slödder i vars kretsar allt är normalt?
Har du åkt runt i Europa med vänner av båda könen som ung? Har du rest med Finlandsfärja med både tjej och killkompisar? Eller bara festat, där festen slutar med att folk sover över, killar och tjejer utan att någon blir våldtagen eller förnedrad?
Påståendet om svartmuskiga män med en abnorm sexualdrift får stå för dig, då du tolkar i eget syfte det jag skriver.
Jag skriver om Antoni*s sexualdrift som skulle bekymra mig om jag hade med honom att göra, då det inte är normalt att ta av sig byxorna och köra in sin penis i en random flickas mun, inför vittnen. I tillägg till annan brottslighet, som att Antonio har haft med soc att göra eftersom han var för ung att dömas i domstol, skulle jag varit mycket bekymrad om jag hade jämnåriga barn där han bor.
Det handlar om bristande impulskontroll. Självbehärskning är en egenskap Antoni* saknar, men borde ha fått träna på, från den dagen han visade dessa negativa egenskaper som föräldrarna tolkade som initiativförmåga, framfötter, och smartness.