2017-07-20, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misse1
Vill bara säga att jag hörde idag att den ena tjejen hade gått med till deras camping för att hon ville ha sex med den ena killen tydligen den som släpptes först.

Eftersom att båda killarna blev intagna och är misstänkta så måste båda haft sex emot brottsoffrets vilja. Men du anser att om en tjej vill ha sex med en kille, får man ha sex med hennes kompis också då även fast hon inte vill?
Du står stenhårt på de misstänkta gärningsmännens sida, du känner dem så väl att du försvarar dem.
Citera
2017-07-20, 18:23
Medlem
Nej känner inte dessa killar men vet du vet väl vem tjejen är. Men du som inte är ifrån uddevalla och säkerligen är kvinnosakskvinna vet säkert. (Vet endast vilka de är känner de inte)
Citera
2017-07-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mondelez
Eftersom att båda killarna blev intagna och är misstänkta så måste båda haft sex emot brottsoffrets vilja. Men du anser att om en tjej vill ha sex med en kille, får man ha sex med hennes kompis också då även fast hon inte vill?
Du står stenhårt på de misstänkta gärningsmännens sida, du känner dem så väl att du försvarar dem.

Vem har sagt att båda hade sex med den ena tjejen? Hur vet du det och du säger ju att hon var så full fattar inte vad du pratar om.
Citera
2017-07-27, 19:49
Medlem
För några dagar sen gav V*ctor Edvar*en beskedet att han lämnar Oddevold med anledning "personliga skäl".
Även Andr*as B*rgman lämnar med anledningen "för lite speltid".
Väldigt konstigt att dessa "oskyldiga" killar ska lämna nu, eller?
Citera
2017-07-29, 12:39
Medlem
Citat:
För några dagar sen gav V*ctor Edvar*en beskedet att han lämnar Oddevold med anledning "personliga skäl".
Även Andr*as B*rgman lämnar med anledningen "för lite speltid".
Väldigt konstigt att dessa "oskyldiga" killar ska lämna nu
, eller?

Tycker inte att det är konstigt för det finns många som du dömer iförväg och vad jag hörde så är inte oddevold ärliga där! Jag tycker det är konstigt att tjejerna i fråga är ute och super helgen efter våldtäkten,mår man inte dåligt om man våldtagits och stannar hemma!
Citera
2017-07-29, 12:50
Medlem
Missade att skriva om man är 17 år vem förser tjejerna med sprit och vad är det för föräldrar som tillåter detta supande hela tiden? Bor du här så du vet något eller är du en som skriver och lägger dig i överallt! Man ska inte döma folk på hörsägen utan vänta och se vad som händer när allt är klart.
Citera
2017-07-31, 12:13
Medlem
Citat:
Tycker inte att det är konstigt för det finns många som du dömer iförväg och vad jag hörde så är inte oddevold ärliga där! Jag tycker det är konstigt att tjejerna i fråga är ute och super helgen efter våldtäkten,mår man inte dåligt om man våldtagits och stannar hemma!

Hur kan oddevold ha gjort fel när det visar att man inte vill ha våldtäktsmän i föreningen? Påstår du nu att det är offrets fel? Varför ska hon stanna hemma på grund utav att ett svin ansett sig ha rätten till hennes kropp? Du känner inte killarna påstår du, men du resonerar som en våldtäktsman samt hänger ut 16 åringar. Hoppas dina föräldrar är stolta.
Citera
2017-07-31, 12:15
Medlem
Citat:
Missade att skriva om man är 17 år vem förser tjejerna med sprit och vad är det för föräldrar som tillåter detta supande hela tiden? Bor du här så du vet något eller är du en som skriver och lägger dig i överallt! Man ska inte döma folk på hörsägen utan vänta och se vad som händer när allt är klart.

Nu är det alltså föräldrarnas fel att deras dotter/döttrar blivit våldtagna. Förstår du inte själv hur konstigt du resonerar? Och ja - jag bor här.
Citera
2017-07-31, 13:08
Medlem
Citat:
Hur kan oddevold ha gjort fel när det visar att man inte vill ha våldtäktsmän i föreningen? Påstår du nu att det är offrets fel? Varför ska hon stanna hemma på grund utav att ett svin ansett sig ha rätten till hennes kropp? Du känner inte killarna påstår du, men du resonerar som en våldtäktsman samt hänger ut 16 åringar. Hoppas dina föräldrar är stolta.

Jag sa inte att de gjort fel sa bara att de inte är ärliga! Jag vet vilka tjejerna är och vill du att jag skriver ut vad det är för tjejer ,vet endel om dessa tjejer! Jag känner inte killarna men vet vilka de är!
Citera
2017-08-01, 08:26
Medlem
Citat:

du borde verkligen inte utrycka dig om saker du inte har en aning om.
Citera
2017-08-01, 08:27
Medlem
Citat:

så du vet hur de känns att bli våldtagen?? finns det en mall hur alla människor ska agera efter våldtäckt?
Citera
2017-08-01, 09:22
Medlem
Nej naturligtvis finns det inte en mall men om du har varit med om en sådan dramatisk grej går du då ut och festar och raggar helgen efter,jag hade inte gjort det men du kanske hade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in