2017-08-01, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misse1
Nej naturligtvis finns det inte en mall men om du har varit med om en sådan dramatisk grej går du då ut och festar och raggar helgen efter,jag hade inte gjort det men du kanske hade?

hurvida jag eller du gjort har inte med saken att göra. dessa tjejer hantera det på sitt sätt vilket är på långsikt bättre för framtiden än att låsa in sig och utveckla diverse självskadebeteende som många offer gör.
Senast redigerad av hestararsota 2017-08-01 kl. 09:56.
Citera
2017-08-01, 09:51
Medlem
Citat:
Vad har jag ingen aning om och vad vet du som inte jag vet?

känner du tjejernas föräldrar eller vem är du att påpeka hurvida dom är bra föräldrar eller inte? jag tror vi alla förstår vem du är då ditt konto skapades enbart för att slänga skit på tjejerna. det är en liten stad.
Citera
2017-08-01, 10:26
Medlem
Nej som jag sagt förut så känner jag ingen av dessa tjejer eller killar,men vet mer om tjejerna än killarna!! Reagerar bara på att allt är så konstigt!! Men på det du skriver så verkar det som du vet så då kan du ju informera oss ovetande.
Citera
2017-08-21, 13:23
Medlem
Broderns kompisar börjar undra har det verkligen hänt!!??? Har tjejerna bara förstört killarnas liv!! Ena killen räddade kanske iivet på broderns syster eftersom hon låg på rygg och kräktes han vände tydligen på henne ,hoppas rättvisa skipas vare sig det är åt ena eller andra hållet.
Citera
2017-08-31, 21:49
Medlem
cooldogs avatar
Har någon blivit dömd?
Citera
2017-09-01, 12:49
Medlem
Nej hörde att de är friade på en tjej men vet inte om det är helt klart,ska bli väldigt intressant o höra vad det blir för det går mycket rykten . De var ju ändå 12 stycken där ute och ingen mer än en person har hört något och det gör polisen väldigt konfunderad!!
Citera
2017-09-01, 16:53
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Nej hörde att de är friade på en tjej men vet inte om det är helt klart,ska bli väldigt intressant o höra vad det blir för det går mycket rykten . De var ju ändå 12 stycken där ute och ingen mer än en person har hört något och det gör polisen väldigt konfunderad!!

Har hört att den ena misstänka personen ska ha skrivit till en av tjejernas bröder att han har gjort bort sig den kvällen så han känner en viss skuld. Så nåt har han allt gjort.
Citera
2017-09-01, 19:06
Medlem
Tur att polisen har koll då!!!
Citera
2017-09-01, 23:52
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Har hört att den ena misstänka personen ska ha skrivit till en av tjejernas bröder att han har gjort bort sig den kvällen så han känner en viss skuld. Så nåt har han allt gjort.
Berätta mer!
Citera
2017-09-04, 15:40
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Berätta mer!

Vet inte så mycket mer än att han bytte fotbollslag då brodern spelade där. Sen att MGM var på krogen veckan efter och det var hotfull stämning. Även om han inte blir dömd så har han gjort något han skäms över.
Citera
2017-09-04, 19:01
Medlem
Broderns syster vara nära att bli tagen av polisen och hon hade kontakt med V.E hela dagen o bestämde träff med honom där ute och de har haft kontakt med varandra sedan mars-april och det var inte BRODERN glad åt ,hon var på honom hela tiden när de träffats!!! Jag såg det för jag var där ute!!! Detta är en jävla massa lögner på hög nivå. Den tjejen som A.B träffade var kär i honom och ville ha sex med honom ,det kan ni fråga hennes kompisar!! Broderns flickvän hotade tydligen V.E fick jag höra av flera andra då jag inte var där just vid det tillfället. Därför skickade ena killen till brodern ! Den ena killen har råkat ut för endel saker för något som han inte gjort,han är en jävligt schysst kompis som sagt vi var många som var där. Som sagt vi var där!
Citera
2017-09-23, 21:36
Medlem
De är frikända det fanns ej några dna från Bergman överhuvudtaget! Victor är också frikänd! Ni som har hängt ut dem på detta vis borde skämmas och det borde tjejerna också göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in