Citat:
Ursprungligen postat av
Misse1
Ja de har tydligen haft kontakt en längre tid!!!
Tycker det är synd om dessa killar som har råkat ut för dessa tjejer som ångrar sig och förstör deras liv med lögner,skulle kanske hänga ut deras namn vilka killar ska akta sig för!