Citat:
Ursprungligen postat av
SecundusSilent
Donald Trump kan inget uträtta. Den som mest driver Amerika Först är Jeff Sessions, som faktiskt via sitt departement gör det som Trump inte har en aning om hur det skall göras. Så ironiskt att det är Session han vill lyfta bort.
Alltså, alla hånar Trump, angriper och obstruerar honom. Allt från Kim Jong Un till John McCain. Han saknar stöd i senaten, kongressen vill tvinga honom till strid med Ryssland, FBI/CIA krossar honom, Justitieministeriet går sin egen väg, media ger honom inte en lugn stund och Kim Jong Un skickar upp ICBM efter ICBM som kan nå USA.
Trump är en lam anka - saknar all auktoritet och handlingsmöjlighet - och John McCain måste känna sig ganska så nöjd att det var han som visade detta så tydligt så ingen längre kan tvivla. Karma is a Bitch och nu kan McCain i sinnesro lägga sig ned och invänta ödets besked.
Har faktiskt inte tänkt på det på länge men jag tror nog att McCain gjorde det av sin övertygelse men han njöt nog ofantligt av det. Vem är en LOSER nu då. Trump smet fem gånger från Vietnam och han hånade McCain för något som naturligtvis var en oerhört plågsam tid i McCains liv och karma is a BIATCH!
Och visst är det så att andra sköter politiken. Jag tror inte eller är i alla fall tveksam till att Trump märker att det sker och vad som då sker.
Jag ser fram emot att Scaramucci och Trump har ett varmt samarbete och tillbringar mycket tid tillsammans. Gärna med ständig kamerauppsikt. Vill se allt!