2017-05-17, 15:07
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Han ligger i farozonen för suicid helt klart men kroppen kan välja andra vägar, att bli komplett sinnessjuk eller gå in i en akut demens eller att en artär brister på ett för ändamålet lämpligt ställe. Även fallolyckor kan ta honom ur situationen.

Egentligen lite för mörkt ämne för mig att ge mig in i. Jag tänkte först skriva något om att Trumps narcissism kanske kunde skydda honom från suicid, men googlade lite först och hittade ett intressant svar på Quora.

‪https://www.quora.com/Do-narcissists-ever-commit-suicide/answer/Adam-Gerow?share=b3695629&srid=huRcO‬

2017-05-17, 15:12
Medlem
TheStifmeisters avatar
Underbart när det visar sig vara 100% Fake news som trumphatarna här i tråden tillförlitar sin sista värdighet på När Trump nu vinner över globalisterna och trollen i tråden så kommer det bli episkt
2017-05-17, 15:14
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Höga jurister, inte politiker. Dom har säkert åsikter om Trump, men har inget att vinna på en felaktig professionell bedömning. Deras ord väger tungt, vare sig du vill eller inte.

Så det där var lite goddag yxskaft. Du verkar hänga på repen, Flashy. Lite groggy?
Jag förstår att du är trött efter att så tappert agerat sekond i Trumps hörna här i tråden.
Visste han hur duktig du varit skulle du säker få en vecka att vila upp dig på Maro Lago, all inclusive.
Men nu läser han väl tyvärr inte Flashback

Så du tror att det faktum att jag gillar hur du lipar är merit för Trump?

Du påstår att du är 'cyniker', men allt du gör är att letar klipper och nyheter som håller dig från att börja lipa

App, app, app.
2017-05-17, 15:28
Medlem
tcfmogs avatar
Senator Thom Tillis från North Carolina har tydligen insjuknat efter ett cykellopp och fått hjärt-lungräddning. Var vid liv när ambulansen åkte iväg med honom.
2017-05-17, 15:35
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Så du tror att det faktum att jag gillar hur du lipar är merit för Trump?

Du påstår att du är 'cyniker', men allt du gör är att letar klipper och nyheter som håller dig från att börja lipa

App, app, app.

Så om man inte håller med dig så är man en lipsill? Är det på den nivån vi befinner oss nu?
Ska jag svara: lipsill kan du var a själv?

Du har ju kunnat argumentera för din sak tidigare. Om du är så jävla trött just nu tycker jag du ska vila dig en stund.
2017-05-17, 15:36
Awaiting Email Confirmation
Hartarbetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
AP:

BREAKING: Putin says Russia is willing to hand over to US Congress, Senate records of Trump's talks with Lavrov.

När har det hänt tidigare att en rysk president ständigt rycker ut för att rädda skinnet på en amerikansk president ?
2017-05-17, 15:42
Medlem
The Hill:

Rep. Adam Schiff (D-Calif.) on Wednesday warned that Democrats should not rush into impeachment talks despite swirling controversies around President Trump.

Den gamle gode Schiff varnar sina egna demokrater om att det han sett i utredningen mellan Trump och Ryssland är bullshit.

Medan Sanders och Warren hoppar med huvudet före i vattnet.
2017-05-17, 15:43
Medlem
Tidningarna pratar nu om en trolig avgång för Trump. Är det att vänta?
2017-05-17, 15:45
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Nej, härnäst kommer man säga att Trump lämnat ut kärnvapenkoderna.
2017-05-17, 15:46
Medlem
Citat:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QeAm4/darfor-sitter-trump-kvar-trots-alla-skandaler

Behöver inte förklara vem WOLFGANG HANSSON är och vad han står för.
2017-05-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartarbete
När har det hänt tidigare att en rysk president ständigt rycker ut för att rädda skinnet på en amerikansk president ?

Han Försöker inte rädda Trump utan Rysslands framtid från Rysslands hatarna i USA och senaten.
2017-05-17, 15:49
Medlem
SecundusSilents avatar
Citat:

Förhoppningsvis inte omedelbart. Bättre är att han fortsätter ruinera USAs position i världen och stärker Rysslands och Kinas och DFR Koreas(!) inflytande. Sedan kan han avgå i slutet av året, förhoppningsvis innan han hunnit dra igång ww3 – fast jag tror iofs att hans tillgång till de där kärnvapenkoderna är ganska så begränsad givet att alla generaler vet om vilken dåre de har att göra med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in