2016-08-28, 11:14
Medlem
cerns avatar
Låter blaskigt men värt att prova kanske, är det i samma mängd som dom andra redbullburkarna? 25cl eller vad det är?
Citera
2017-07-28, 14:37
Medlem
DIEXELs avatar
Köpte den idag för första gången och den smakade nästan precis som en naturlig Calippo-glass! RB kunde dock förse drycken med lite mer kolsyra men gick tillbaka till Pressbyrån och köpte ett gäng till.

Men vad jag har läst på nätet så är den ingen energidryck och det bekräftas när man läser innehållsförteckningen på burkarna.
Citera
2017-07-28, 16:08
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Men vad jag har läst på nätet så är den ingen energidryck och det bekräftas när man läser innehållsförteckningen på burkarna.
Den är vad den heter. Simply Cola
Fast blaskig är den.
Citera
2017-07-30, 03:14
Medlem
Fredrikstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Har någon testat denna dryck?

Vad tycker ni?

Men framförallt var får man tag i den?! Finns inte på seven eleven, ica eller coop...

Ekkel drikke. Smakte omtrentlig som om noen hadde kokt nellikspiker og kardemomme i vann og helt en boks red bull og en liten dråpe kaffe oppi. Kommer aldri til å kjøpe den igjen.
Citera
2017-08-19, 15:42
Medlem
rayraviolis avatar
Blev lurad av reklam som utlovade en mindre söt cola med toner av bland annat ingefära, kolanöt och kanel. Men jag tyckte den smakade som billiga Coca Cola-kopior typ Cuba Cola gör. Originalet är fortfarande bäst även om den är för söt i min smak.
Citera
2017-08-19, 16:24
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Den är rätt rälig. De flesta energi-cola drycker är inge vidare. Fanns någon som hette Celsius som var ännu läbbigare.

Satsa på valig Red Bull istället och ta en ordentlig cola vid sidan om.
Citera
2017-08-19, 16:25
Medlem
RZLAs avatar
Fick en burk som smakprov gratis, jag brukar aldrig köpa Red Bull då jag tycker att de smakar ganska äckligt och är dyra. Red Bull cola smakade väldigt syntetiskt och lite grand som godis med colasmak brukar göra.
Citera
2017-08-19, 20:04
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Den är rätt rälig. De flesta energi-cola drycker är inge vidare. Fanns någon som hette Celsius som var ännu läbbigare.

Satsa på valig Red Bull istället och ta en ordentlig cola vid sidan om.
Fast nu är ju inte redbulls cola en energidryck!
Smakar bara blask
Citera
2017-09-09, 04:41
Medlem
Kul o läsa dom kommentarerna som sa "fick mer energi än vanligt av den" eller "varar längre på mig". Det är inte ens en energidryck
Placebo much?
Citera
2017-09-09, 09:25
Medlem
System-kollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatGud
Kul o läsa dom kommentarerna som sa "fick mer energi än vanligt av den" eller "varar längre på mig". Det är inte ens en energidryck
Placebo much?

Blaskig i smaken, smakar som från början svagt läskeblask, utspätt med vatten.

Fick också ett gratisprov, utdelat på gatan av RB:s crew i sina Mini-bilar.

Nobba köpa, detta trista exempel på hur enkelt försöka multiplicera en framgång.

Varför Red Bull väljer späda ut (bokstavligen, av smaken att döma) sitt varumärke är en gåta.

Kan det vara att RB ser sin kundkrets som lättledda?

Häll ut.
Citera
2017-09-09, 09:36
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Den var ett bra substitut för alkohol när man var ut, så drack den aldrig nykter alls. Jag gillar inte energidrycker överhuvudtaget men den här var rätt okm vet att man inte ska blanda redbull med alkohol men så blev det dom få gånger jag köpte den.
Nu kan jag inte dricka något med cola alls då jag söp ner mej och det sista jag drack var vodkacola.
Dvs om jag behövde välja en energidryck blev det redbullcola
Citera
2017-09-15, 13:05
Medlem
Prövade denna förra helgen, rekommenderas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in