Citat:
Ursprungligen postat av
AlterEgo69
Ja, föräldrarna saknar sin älskade son och han är spårlöst försvunnen oavsett anledning. De lever i den värsta mardröm och får ingen hjälp av polisen och det är också konstigt, som om de vet nåt och därför släppt hela fallet. Min första tanke när Patriks efterlysning kom och väskan och ryggsäcken hittats var att han fortsatt sin vandring rakt över gärdet in i skogen norr om Dollarstore. Men sen dök det upp eventuella observationer i Sannahed, Köping osv så då tänkte jag om. Tror i dagsläget att det är där i skogen man ska söka. Kanske åker jag själv och kollar men vet ärligt talat inte om jag skulle fixa att hitta honom, denna fina, glada kille som jag sett på alla bilder och filmer.
Kanske du inte ska göra det om du känner så här nu? Vet inte om man kan hjälpa till på annat sätt när de söker på t ex FIKKs sök.
Men det kan inte vara roligt för den som hittar Patrik vid det här laget om han är död.
Samtidigt känns det som om man har sökt så många gånger, att han kanske först hittas till hösten eller efter vintern, när snön smält och gräs och grönt inte skyler lika mycket.
Det är väl jakt också i Hallsberg? Kanske inte bara svamp och bärplockare är ute, utan även jägare och deras hundar.