Jag tycker att vi som grävt och deltagit i tråden sedan förra veckan ska ta åt oss för att vi lyckades skapa uppmärksamhet för denna affär tillsammans med Chang Frick som när han begärde och fick ut FUPen var startskottet till det vi idag bevittnar. Samtidigt som intresset från MSM var minst sagt svalt.
Min agenda nu är att få strafföreläggande mot Maria Ågren genomlyst ur ett juridiskt perspektiv, jag kommer även försöka att dra in styrelsen med styrelseordförande Rolf Annerberg (s) & fd GD Staffan Widlert i spetsen. Nedan ser ni styrelsen och ni får gärna hjälpa till att kolla upp dessa filurer. Facebookkonton, Twitter, LinkedIn, tidningsartiklar skvaller what ever.
Parallellt kommer jag titta på Steffe och hans statssekreterare Emma, hans uppfattning om vad som är gott ledarskap och att han inte informerat oppositionen under ett halvår är klandervärt.
/Provokatör
Min agenda nu är att få strafföreläggande mot Maria Ågren genomlyst ur ett juridiskt perspektiv, jag kommer även försöka att dra in styrelsen med styrelseordförande Rolf Annerberg (s) & fd GD Staffan Widlert i spetsen. Nedan ser ni styrelsen och ni får gärna hjälpa till att kolla upp dessa filurer. Facebookkonton, Twitter, LinkedIn, tidningsartiklar skvaller what ever.
Kod:
Generaldirektörer Transportstyrelsen Maria Ågren sparkad och straffad fd GD Staffan Widlert fd GD och Maria Ågrens företrädare Arkitekten bakom outsourcingen Jonas Bjelfvenstam ny GD Transportstyrelsen
Kod:
Transportstyrelsens styrelse Rolf Annerberg s Sparkad styrelseordförande, fd kabinettschef hos förra EU-kommissionären Margot Wallström. Har även varit statssekreterare på industridepartementet Andrea Femrell Ledamot Anna Grönlund Ledamot Ann-Katrin Berglund Ledamot Helena Dyrssen Ledamot Mikael Ahlström Ledamot Maria Ågren Ledamot Jonas Eliasson Ledamot Elvy Söderström s Ledamot Fd medlem av det mäktiga VU i S, utsågs av regeringen att sitta i Transportstyrelsens styrelse 2015 Löfvens kompis 'Jag var naiv' Annette Asplund Personalrepresentant Jonas Malmstig Facklig representant SACO-S Eva Berndtsson Sekreterare
Parallellt kommer jag titta på Steffe och hans statssekreterare Emma, hans uppfattning om vad som är gott ledarskap och att han inte informerat oppositionen under ett halvår är klandervärt.
/Provokatör