2017-07-27, 15:34
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vem fan är Scaramucci?
https://twitter.com/charliespiering/status/890554747299786753

Är hans Trump's bastard?
Han ljuger, förvränger och trollar media exakt som Trump. Dessutom är han rolig och smörjer Trump varje gång han kan

Trump's vilja att dumpa alla GOP:ers är oerhört positiv, men han måste lämna Sessions i fred.

Läs mitt inlägg ovanför ditt, något verkar lurt, som att de jobbar på att dumpa Priebus?
Det skulle ju inte förvåna någon heller ifall det nu är Priebus som läcker.

Ang. Sessions så är det också en lurig historia, jag tror det bästa där också är att avvakta och se vad det mynnar ut i.
Av någon anledning är han ju kvar och jag tror han blir kvar, även om han varit lite av en besvikelse.
2017-07-27, 16:18
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Haha, slut lipa.
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Läs mitt inlägg ovanför ditt, något verkar lurt, som att de jobbar på att dumpa Priebus?
Det skulle ju inte förvåna någon heller ifall det nu är Priebus som läcker.
Ja, jag tror att Trump vill ha bort honom.
Citat:
Ang. Sessions så är det också en lurig historia, jag tror det bästa där också är att avvakta och se vad det mynnar ut i.
Av någon anledning är han ju kvar och jag tror han blir kvar, även om han varit lite av en besvikelse.
Sessions ska tydligen intervjuas idag på Fox News. Hoppas han inte sparkas.
2017-07-27, 16:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Nu har dommen kommit för en av de som har gripits med koppling till Bundy klanen och deras agerande sedan 2014.

Citat:
One of two men convicted in the first of several trials stemming from a 2014 standoff led by renegade rancher Cliven Bundy against federal authorities in Nevada was sentenced on Wednesday to 68 years in prison for his role in the armed confrontation.

Gregory Burleson, 53, of Phoenix, was found guilty in April of eight felony counts, including charges of threatening and assaulting federal officers, obstruction of justice, interstate travel in aid of extortion and firearms offenses related to a crime of violence.

The uprising at Bundy's ranch near Bunkerville, Nevada, 75 miles (120 km) northeast of Las Vegas, grew out of a dispute in which federal agents seized Bundy's cattle over his refusal to pay fees required for grazing his livestock on government land.

The standoff became a flashpoint in long-simmering tensions over federal ownership of vast tracts of public lands in the West, and a rallying point for right-wing militants who challenge the U.S. government's authority in the region.

http://www.reuters.com/article/us-nevada-militia-idUSKBN1AB2XF?utm_campaign=trueAnthem%3A+Trending+ Content&utm_content=5979272704d30142315accd3&utm_m edium=trueAnthem&utm_source=facebook
2017-07-27, 16:32
Medlem
Citat:
För det första är det sinnessjukt att twittra ut något sådant. Det skapar kaos naturligtvis. Flera i ledande ställning har fått gå ut och lugna oroliga på olika platser i världen med att de självklart ska jobba kvar och att allt är lika som i går för vi tar inte order via twitter.

För det andra är det en så otroligt låg kostnad. Trumps resor till Mar-A-Lago kostar per år flera gånger så mycket.

För det tredje så är ju det här ett behov just transpersoner har. De som jobbar i militären har förmodligen några egenskaper som är åtråvärda. Strateger, prickskyttar eller militärläkare och allt annat som behövs behövs.

De kostar ju alla så egentligen är det ju bäst att lägga ner hela militären då?

Att utgå från att dessa personer kostar och är tärande i militären är ju en absurd tanke. För visst måste man väl ändå tro att de tillför något också? Eller ligger de bara och solar och äter glass eller vad fan menas?

Fake news. Man kan vara ohederlig och ta summor ur sitt sammanhang. Verkligheten är att militärer med misstänkt cancer inte ens får undersökningen betald. Helt absurt att då tycka att personer som inte ens vet vad de har för kön ska irra runt i militären och få behandlingar betalda för att uppfylla sina vanföreställningar vänstern tutat i dem.
2017-07-27, 16:38
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Tänk hur mycket USA och därmed hela världen kommer att hinna förändras på 7,5 år. Det vi sett hittils är en naturlig om än konstig motreaktion i och med att Trump måste vända det skepp som håller på att kapas av globalisterna och deras nyttiga idioter liberalerna.

Att EU har surnat till rejält över de senaste sanktionerna är en stark signal till neocons om att den gamla världsordningen har upphört gälla.

Vita huset ligger långt före övriga politiken i USA. Trump behöver i och med detta en lojal stomme som delvis utgörs av hans familj och vänner. Att det råder kaos är som vanligt fake news.
2017-07-27, 16:39
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Vem fan är Scaramucci?
https://twitter.com/charliespiering/status/890554747299786753

Är hans Trump's bastard?
Han ljuger, förvränger och trollar media exakt som Trump. Dessutom är han rolig och smörjer Trump varje gång han kan

Trump's vilja att dumpa alla GOP:ers är oerhört positiv, men han måste lämna Sessions i fred.

Session är bra. Men jag tror att Session gör bara sitt jobb. Att göra sitt jobb räcker inte. Man måste göra mer

Hoppas Bannon flyttas upp till högre makter.
2017-07-27, 16:50
Medlem
Scaramucci: Leakers who disclosed foreign policy secrets would've 'been hung' in past

http://thehill.com/homenews/administration/344092-scaramucci-leakers-who-disclosed-foreign-policy-secrets-wouldve-been

Hhaha man förstår lite varför Trump valde honom, de kanske inte har samma politiska karta men verkar ha samma fantasi.
2017-07-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Session är bra. Men jag tror att Session gör bara sitt jobb. Att göra sitt jobb räcker inte. Man måste göra mer

Hoppas Bannon flyttas upp till högre makter.

Av vilken anledning önskar du döden på Bannon om man jag får fråga?
2017-07-27, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Fake news. Man kan vara ohederlig och ta summor ur sitt sammanhang. Verkligheten är att militärer med misstänkt cancer inte ens får undersökningen betald. Helt absurt att då tycka att personer som inte ens vet vad de har för kön ska irra runt i militären och få behandlingar betalda för att uppfylla sina vanföreställningar vänstern tutat i dem.

Då kan du väl visa på TRUTH NEWS!

Hur ser det ut med militärer som inte har gått i pension och får problem med magen, varför får de inte undersökt just magen om de just tror att det är just cancer?

I stället för att skriva fake news som faktiskt är retarderat om du inte visste det kan du ju försöka diskutera som en vuxen människa och visa på hur eländigt militärer i tjänst har det vad gäller sjukdomar.
2017-07-27, 16:57
Medlem
Citat:
Ena stunden är de livsviktiga för Amerikas försvar.. Nästa är de så fåtaliga att Trump's golfande kostar mer

Vad ska transsexuella vara bra för inom militären?

De kan väl förmodligen bara enklast utföra det som de är anställda att göra?
2017-07-27, 17:00
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Jaha, så varför tar du upp just Ryssland? Varför inte Kina? Eller KSA?
Du insinuerar att Ryssland bokstavligen köpte honom. Eller vad är din poäng?

Jag är övertygad om att Trump haft en massa skumma affärer med ryska oligarker.
Inte enbart för att sonen Eric skröt om det innan pappa blev president.
Kina eller KSA har jag inte hört något om. Det är kanske också möjligt.
Att Trump är en storfifflare är uppenbart och sådana gillar inte att bli synade i sömmarna.
Men det skulle han ha tänkt på innan han accepterade presidentposten.
Men hans grandiosa fåfänga besegrade klokheten.
Nu får han svettas lite, och det unnar jag honom gärna
2017-07-27, 17:09
Medlem
Citat:
Då kan du väl visa på TRUTH NEWS!

Hur ser det ut med militärer som inte har gått i pension och får problem med magen, varför får de inte undersökt just magen om de just tror att det är just cancer?

I stället för att skriva fake news som faktiskt är retarderat om du inte visste det kan du ju försöka diskutera som en vuxen människa och visa på hur eländigt militärer i tjänst har det vad gäller sjukdomar.

Anti-militären Obama försvagade Military Health System. Sjukt att tro det inte får konsekvenser och att tro att behandlade av könsförvirrade människor inte skulle dränera ännu mera resurser. Lägg pengarna på att behandla soldater i strid och krigsveteraner istället för att behandla människor som yrar omkring och har inbillat sig att de har något annat kön än de i verkligheten har. USA USA USA!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in