Citat:
Ok kanon, tack för tips ang. google maps när det gäller exakta avstånd, gång och cykeltider m.m. jag har ägnat tid åt annat, betydligt mer intressanta saker i tillvaron än google maps-funktioner helt enkelt, vi människor fördjupar ju oss i olika saker här i livet som tur är.
Citat:
Nej jag skrev inte "MAX ett par minuter", nu är det du som skriver något som inte stämmer. Ta och håll dig till sanningen i stället, du som så ädelt påstår dig strida för den. Vem här i tråden söker inte information i trådar, kollar inte tv-reportage och granskar inte radioprogram som gäller fallet? Tror du att du är unik på något sätt?
Citat:
Låter trevligt, ja du är väl 51?. Vet inte vad du fiskar efter, du får rota i vad du vill. Nej då jag vill inte att folk ska glömma något tvärtom, jag vill snarare lyfta fram saker som har varit gömda och glömda, i det här fallet KGM.
Citat:
Gör så du.
Citat:
Jag själv känner istort sett alla tidigare misstänkta och uthängda på nåt sätt , utom den sista , han har jag fått leta kopplingar till , lika gamla men ändå får jag inte upp bilden av honom . Nu har jag ju sett bilder men inget ploppar upp . Och pratat med folk i hans närhet , som verkligen är är förvånade .
Ja och det kanske finns en anledning till att KGM har lyckats flyga under radarn i 25 år?
Citat:
Ps, ska man börja misstänka folk här inne som försöker vara noggranna i sina uttalanden , som gräver efter rätta svar då kan man lika gärna lägga ner hela tråden , för det är väl tråden går ut på ? Komma framåt, spekulera pussla ihop ett tänkbart scenario ?och för mig är det fullständigt normalt att det jag säger är sant och att jag kollat upp innan jag säger nåt konstigt i din värld kanske ..
Försök inte göra dig själv så märkvärdig hela tiden, det blir bara patetiskt. Det är väl fler än DU här i tråden som gräver efter rätta svar, som vill komma framåt, spekulera, pussla ihop tänkbart scenario? Och JA det är även för mig fullständigt normalt att det jag säger är sant och att jag har kollat upp det innan jag säger något. Vem tror du att du är egentligen? det var länge sedan jag stötte på någon med en sådan självgod, grandios och uppblåst självbild. Ta och kom ner till oss andra vanliga dödliga på jorden en stund, det blir trevligare så.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-27 kl. 14:31.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-27 kl. 14:31.