2017-03-23, 15:08
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Vad fan är det med Christina Berg? Hos är jo inte alls snygg, visst är hon trevlig men hon har enormt stora tänder i överkäken som är sneda när hon biter ihop, bettet liknar ett kaninbett

Hon har en bred manlig haka:

http://stoppapressarna.se/sites/defa..._kaos_stor.jpg

Nu är Carina kär i miljardären Rikard Svensson.
Men relationen har varit turbulent.
Citera
2017-07-09, 19:53
Medlem
enfindams avatar
Jag ser på reprisen av "Ett jobb för Berg" med Fredrik Eklund i New York. De båda tittade på ett foto av någon känd person på en vägg. Carina Berg sa att hennes man hade träffat henne och att han hade sagt att det var den vackraste människa han någonsin sett. Någon som vet vem det var?
Senast redigerad av enfindam 2017-07-09 kl. 19:58.
Citera
2017-07-25, 16:26
Medlem
Ny snubbe på gång? Verkar ha en del kulor.

http://www.expressen.se/noje/dolda-b...na-bergs-bild/
Citera
2017-07-26, 15:27
Medlem
QueerSchilvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ny snubbe på gång? Verkar ha en del kulor.

http://www.expressen.se/noje/dolda-b...na-bergs-bild/
Nyhetstorka tydligen.

Herr Svensson är homo och bor i ihop med en annan man i Västerås.
Citera
2017-07-26, 17:52
Medlem
Jag ser på reprisen av "Ett jobb för Berg" med Fredrik Eklund i New York. De båda tittade på ett foto av någon känd person på en vägg. Carina Berg sa att hennes man hade träffat henne och att han hade sagt att det var den vackraste människa han någonsin sett. Någon som vet vem det var?

Ja Jennifer Lopez
Citera
2017-07-26, 19:07
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.B.L.

Ja Jennifer Lopez
Är du säker?
Citera
2017-07-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Är du säker?

Ja
Citera
2017-07-26, 19:29
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Ja
Tack!
Citera
2017-07-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Tack!

Du vet att du kan se avsnittet på kanal5.se, det kanske hande varit ett snabbare och lättare val än att vänta 17dygn på ett svar på Flashback.
Senast redigerad av B.Dowie 2017-07-26 kl. 19:52.
Citera
2017-07-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V.B.L.

Ja Jennifer Lopez

Inte ett foto, de går i en trapp och Fredrik säger att akta huvudet för denna grej, den slog J.Lo huvudet i. Sen gick det till som du anger.
Citera
2017-08-02, 22:51
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Jag har inget skvaller att delge, ingenting emot hennes utseende, däremot fixar jag inte hennes personlighet. jag känner inte människan men det jag har sett får mig att rysa av obehag. Kan inte sätta fingret på vad det är riktigt, men jag tycker hon är läskig, manipulativ, bruntunga, oärlig, falsk....nä jag vet inte, nåt är det som stör mig otroligt.

Jag tycker hon utstrålar opålitlighet och oärlighet. Hon passar in på min bild av frun som är otrogen med grannen när maken är på tjänsteresa. Nu plockar hon bort Luuks namn från sitt instagramkonto dessutom.

Programledaren Carina Berg, 39, har nu gått vidare efter äktenskapet med Kristian Luuk. Nu tar hon bort ex-makens efternamn från Instagram. Hon heter nu "Carina Lilly Berg" i stället för "Carina Berg Luuk".
Citera
2017-08-28, 21:23
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Världens tuffaste jobb med Carina Berg är underhållning på hög nivå. Efter kvällens program borde hon få priset alla kategorier. Speciellt när hon ska tappa en hingst. En svart dessutom
Man ser verkligen ur hon går upp i puls när klubban kommer fram och anar lite läppglans. Hennes uttryck och kommentarer var ren o skär underhållning och mer därtill . Ett axplock av kommentarerna

"OH SHIT! Inte så hårt"

"Tänk dig o bli gravid utan att ha fått ligga"

"Jävlar vilken klubba han hade"

Efter detta jobba ska hon stoppa in en dildo i någons snubbes anus och göra tarmsköljning

Hur kan det inte finnas en tråd om denna tv-serie? Eller har jag missat det?
Senast redigerad av jorgenstorm99 2017-08-28 kl. 21:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in