2007-02-21, 21:28
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vuopio
Fan. Jag tycker att hon är rätt snygg.

Samma här. Hon är dessutom den enda i Förkväll som går att lyssna på.
Citera
2007-02-21, 21:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Gillar o lyssna på? Hon pratar som en samhallanställd,ser ut som ett vpk projekt o har ju för fan aldrig något att säga. Dagislekar o högstadieord på en vuxen kvinna,nej tack!!!
Citera
2007-02-21, 21:45
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Gillar o lyssna på? Hon pratar som en samhallanställd,ser ut som ett vpk projekt o har ju för fan aldrig något att säga. Dagislekar o högstadieord på en vuxen kvinna,nej tack!!!

Går att lyssna på. Men lite jobbig kan hon vara, helt klart. Men hon är dock ingenting i jämförelse med Kayo och Gynning som faktiskt borde tas bort från denna jord enbart för att dom är så jävla jobbiga! Kayo framförallt.
Citera
2007-02-21, 21:50
Medlem
Celerons avatar
Men hennes eget underliv skulle man ju trots allt vilja
ta en titt på.Vem vet?

Hennes egen fitta kanske talar den med.
Citera
2007-02-24, 13:31
Medlem
Såg henne i TV4 förkväll (eller vad det heter) i veckan. Hon ser ut att vara gravid.
Citera
2007-02-24, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Ser heldre henne än stolpskottsbimbon Pascalidou som soffpratare iaf.... Största dippet i 4:ans historia..

Hon är fan i mig en katastrof. Hennes jävla röst skär som en motorsåg i hjärnan och äh fy fan...pallar inte mer...
Citera
2007-02-24, 18:08
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Går att lyssna på. Men lite jobbig kan hon vara, helt klart. Men hon är dock ingenting i jämförelse med Kayo och Gynning som faktiskt borde tas bort från denna jord enbart för att dom är så jävla jobbiga! Kayo framförallt.

Vem har lurat i Kayo att hon kan sjunga? hon har nog den otäckaste röst jag hört. hård och nasal. Dessutom verkar hon inte särskilt intelligent.
Citera
2007-02-24, 21:55
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Hon ser ut att vara gravid.

Ja det här är ju en jävligt konstig rubrik annars måste jag säga:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...987745,00.html
Känns som om rubriksättaren försöker droppa något.

Hon har väl viss mammavana redan iaf, har sett henne med Kristian och hans barn några gånger och då brukar hon bossa ungarna ganska bra
Citera
2007-02-24, 21:57
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Vem har lurat i Kayo att hon kan sjunga? hon har nog den otäckaste röst jag hört. hård och nasal. Dessutom verkar hon inte särskilt intelligent.

Lite OT, men så otäck är den väl inte. Men hon är väl snarast tenor egentligen och borde kanske hålla sig till det lägre registret.
Citera
2007-02-25, 00:00
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Lite OT, men så otäck är den väl inte. Men hon är väl snarast tenor egentligen och borde kanske hålla sig till det lägre registret.

OT förvisso, vad det beror på kan man diskutera men det låter okänsligt och kasst när hon sjunger.
Citera
2007-02-25, 12:41
Medlem
tossings avatar
Här är beviset på att det går att suga lite snabel så får man sitta i tv. Carina Berg knullade en flinskalligt baltisk båtflykting och fick ett program i tv. Hon är sjukt överskattad. Fröken Gynning har vi alla sett va hon går för i tv på bästa sändningstid i BB. Undrar hur Kayo fick sin plats där, för ingen kan väl vara så desperat att man släpper in henne innanför byxan. Det har väl med kvotering att göra??
Citera
2007-02-25, 12:45
Medlem
Fast hon och Luuk träffades ju under programmet "God afton Sverige" så nånting mer måste hon väl ha gjort för att få tv-tid. Jag står fast vid att hon är lite läcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in