Citat:
Nu är ju redan skadan skedd men jag tror inte att diskussioner om våldtäkter måste göra att BO tar skada bara dennas identitet inte kommer ut. Detta är ju ett lite speciellt fall där den som de flesta här riktar sitt hat mot, moderns identitet förstås samtidigt avslöjar dotterns. Så är det ju inte i de flesta fall och därför tyckte jag det var onödigt att basunera ut detta nu men det sket sig.Till er som argumenterar för att BO tar skada av att modern hängs ut, så tror jag att BO tar mer skada av att denna tråd ens existerar - och ni bidrar själva till dess existens genom att skriva i den.
Man kan för övrigt konstatera att modern är den enda som är skriven på adressen, eller så är samtliga barn som bor där yngre än 16.
Hela Sverige ska få reda på denna kvinnas gärningar. Därav ska hon hängas ut.
Man kan för övrigt konstatera att modern är den enda som är skriven på adressen, eller så är samtliga barn som bor där yngre än 16.
Hela Sverige ska få reda på denna kvinnas gärningar. Därav ska hon hängas ut.
Djävla klantigt av domstolen att inte maskera bättre än att man visar adressen i en bilaga när man nu kör med sekretess A, B och C för familjemedlemmarna
Citat:
En gång gjorde du det två gånger va? Nej, du har svarat på det ingen gång. Jag talar om inlägg # 97: (FB) Flykting hembjuden till kvinna våldtar 14-åriga dottern det har du inte svarat på.
Jo, det var jag gjort flera gånger. Denna typ av beteende skadar hennes barn. Tänk om det varit en pappa som bor med sin 14- åriga dotter. Pappan bjuder sedan hem 25- åriga främmande män till sin bostad och låter dessa män dricka dottern redlös och sedan våldtar henne. Vilka rubriker det skulle blivit, med all rätt. Soc hade plockat barnet direkt! Men nu är det en äcklig jävla hormamma som gjort detta och nu ska historien tystas ner .... enligt dig!