2017-07-25, 23:50
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotral
Till er som argumenterar för att BO tar skada av att modern hängs ut, så tror jag att BO tar mer skada av att denna tråd ens existerar - och ni bidrar själva till dess existens genom att skriva i den.

Man kan för övrigt konstatera att modern är den enda som är skriven på adressen, eller så är samtliga barn som bor där yngre än 16.

Hela Sverige ska få reda på denna kvinnas gärningar. Därav ska hon hängas ut.
Nu är ju redan skadan skedd men jag tror inte att diskussioner om våldtäkter måste göra att BO tar skada bara dennas identitet inte kommer ut. Detta är ju ett lite speciellt fall där den som de flesta här riktar sitt hat mot, moderns identitet förstås samtidigt avslöjar dotterns. Så är det ju inte i de flesta fall och därför tyckte jag det var onödigt att basunera ut detta nu men det sket sig.

Djävla klantigt av domstolen att inte maskera bättre än att man visar adressen i en bilaga när man nu kör med sekretess A, B och C för familjemedlemmarna

Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Jo, det var jag gjort flera gånger. Denna typ av beteende skadar hennes barn. Tänk om det varit en pappa som bor med sin 14- åriga dotter. Pappan bjuder sedan hem 25- åriga främmande män till sin bostad och låter dessa män dricka dottern redlös och sedan våldtar henne. Vilka rubriker det skulle blivit, med all rätt. Soc hade plockat barnet direkt! Men nu är det en äcklig jävla hormamma som gjort detta och nu ska historien tystas ner .... enligt dig!
En gång gjorde du det två gånger va? Nej, du har svarat på det ingen gång. Jag talar om inlägg # 97: (FB) Flykting hembjuden till kvinna våldtar 14-åriga dottern det har du inte svarat på.
Citera
2017-07-26, 00:03
Medlem
990099s avatar
SNART KOMMER BARN NR 7! DE KALLA JA GIRLPOWER. HELLRE 7 BARN ÄN(EN)MAN SOM ÄR DUM I HUVUDET.LIVET

Fyfan

Vilken jävla äckel människa indirekt är hon skyldig till att hennes egen 14 åriga dotter våldtogs utav ett svartmuskit pedofil Arab i sin egen säng... undrar om dottern får bo kvar i rummet och samma säng så att hon kan älta våldtäkten varje kväll innan hon ska sova? Hoppas att dottern bryter helt med sin familj och hatar livet ur sin hora till WT mor.
Citera
2017-07-26, 00:09
Medlem
Kemiske Alis avatar
Vilken pissmorsa! Jag orkade inte läsa hela texten i Fria Tider, jag blev illamående hur jävla vidrigt det framställdes. Kärringen lämnar en 14-årig dotter i händerna på perversa sandnegrer och är passiv när hon hör smaskande ljud, trodde de hånglade. Precis som om det skulle vara ok att en 14-åring hånglar med flera sandnegrer varav våldtäktsmannen är 25 år!

Tyvärr är pissmorsan förmodligen utvecklingsstörd och kommer aldrig att ta in att hon gjort något fel. Ska en mamma skydda sin dotter- va?
Citera
2017-07-26, 00:16
Medlem
JustZlatans avatar
I en hälsosam värld hade mamman blivit fråntagen vårdnaden av sina barn. Hon är indirekt skyldig till detta. Att våldtäktsmän inte blir utvisade är kutym.
Citera
2017-07-26, 00:18
Medlem
Så jävla vidrigt. Tänk att barnet har kallat sin mor för "mamma" i ungefär 12 år. Att hon ens accepterar "hångel" med en jävla arab på 25 år är riktigt äckligt, undra hur många arabkukar denna mor har fått i sig? Varför håller media tyst om detta?
Citera
2017-07-26, 00:20
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Vi behöver ju inte göra oss löjliga i strävan att fördöma, så djävla farlig är inte en skvätt Baileys för fostret, hon behöver ju inte svepa flaskan liksom.
Självklart är en skvätt Baileys farligt för fostret, likväl som en cigg. WT-morsa är vad hon är, skiter i ungen, hon hoppas kanske på assistansersättning sedan.
Citera
2017-07-26, 00:41
Medlem
Fliinchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Och du har mage att snacka med mig om anekdoter ditt djävla skräp. Har jag sagt att barn till ensamstående i genomsnitt har lika bra förutsättningar som de med föräldrar som lever tillsammans eller? Citera mig hemskt gärna när jag säger det eller så kan du också hålla truten.

Att du inte tar upp saken med tickledelta istället vars inlägg jag bemötte. tickeldelta skrev inget om "en del", "en högre andel", "ökad risk" eller något i den stilen utan just på pricken exakt följande:
"ensamstående kvinnor är helt värdelösa på att uppfostra barn, de kan för fan inte ens ta hand om sig själva, hur ska de kunna ta hand om ett barn?

Vidrigt är bara förnamnet. Ensamstående borde få sina barn tagna ifrån sig."

Vet hut Fliinch!

Missade hans olämpliga formuleringar och syftade till kommentaren kring "splittrade kärnfamiljer".

Ditt svar var adekvat mot hans "alla mammor" påstående, my bad.
Citera
2017-07-26, 00:42
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Självklart är en skvätt Baileys farligt för fostret, likväl som en cigg. WT-morsa är vad hon är, skiter i ungen, hon hoppas kanske på assistansersättning sedan.
Nej det är verkligen inte självklart. Medan regelrätt supande under graviditeten riskerar att leda till FAS/FASD så finns det inga bevis för att lite lätt alkoholintag typ ett par glas vin i veckan skulle ha några skadliga effekter på fostret.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20924051
"CONCLUSIONS:
At age 5 years cohort members born to mothers who drank up to 1-2 drinks per week or per occasion during pregnancy were not at increased risk of clinically relevant behavioural difficulties or cognitive deficits compared with children of mothers in the not-in-pregnancy group."

Fotnot: "not-in-pregnancy group" avser dem som helt avstod från alkohol under graviditeten.
Senast redigerad av skunkjobb 2017-07-26 kl. 00:48.
Citera
2017-07-26, 00:43
Medlem
Mamman använde förmodligen bara dottern som lockbete för att utkräva skadestånd så hon skulle slippa jobba ett tag till.
Citera
2017-07-26, 00:50
Medlem
RickRozays avatar
klart vi ska bjuda hem folk till våra döttrars sovrum som inte ens har en jävla regering som funkar. man kan fan inte tro hur godtrogna folk är här. på allvar! ni kan bjuda ut dom på middag om ni måste vara så jävla snälla.
Citera
2017-07-26, 00:53
Medlem
Är vi 100% säkra på att det är rätt mamma? Innan man börjar sprida informationen tänker jag.
Citera
2017-07-26, 01:03
Medlem
För den som faktiskt vill engagera sig så finns ju möjligheten att t.ex. samla inlägg från de inblandades facebook. Kanske främst mammans och sedan göra en orosanmälan till det lokala socialkontoret.

De MÅSTE enligt lag följa upp varje sådan. Ju fler dessto bättre...

Mina 50 cent: ( F.ö. klassas jag nog som batikhäxa och PK och vänster här på Flashback).

En "riktig" mamma låter inte sitt 14-åriga barn dricka alkohol. Bara det är ett grovt fel. Borde räcka för en orosanmälan. Att sedan låta henne göra det med en grupp män med annan kvinnosyn än den vi iaf tror/hoppas råder hos de flesta män uppvuxna i Sverige... Är fullkomligt bissart. Det hade varit grovt osnsvarigt om det så var ett gäng blonda "Emilsvennar". VARFÖR ens ta risken?!! En redlös 14-årig flicka bland unga män?

Att ovanpå det inte tro sitt eget barn och välja att inte sparka in dörren och **** monstret som förgriper sig på ens barn. Bortom ofattbart.

OT:
Jag är, som tidigare nämnt en sådan där PK typ som alla spyr på i detta forum. Men även om jag självklart anser att vi ska hjälpa till vid en av de största flyktingkattastrofer vi någonsinn skådat. Betyder det inte att man behöver förlora all vett och sans. Lite sunt förnuft måste man ha, olika kulturer lär ut olika saker. Det kanske inte personerna i sig rår för men tills de lärt sig bättre måste man vara försiktig.

Det finns faktiskt ett mitt emellan att låta folk drunkna på medelhavet och att ge unga flyktingmän carte blanche i sitt hem fyllt av flickebarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in