2017-07-25, 23:29
Medlem
Arabapans avatar
Om din mamma hade sett till ast du blev våldtagen i röven när du var 14 år, hade du inte velat få upprättelse då? Det är väl bra att vi visar stöd till den stackars dottern genom att ta avstånd till mamman. Dottern skulle bara bli ännu mer kränkt och sårad om vi bara nonchalerade händelsen så som du verkar vilja göra ...
Citera
2017-07-25, 23:31
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Frågan är varför Lotta Kristensen ville att araberna skulle köpa hem en flaska Baileys till henne när hon är gravid i åttonde månaden?
Citera
2017-07-25, 23:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pianissimo
Dra åt helvete vilket WT....gör ju inte händelsen mindre otäck, men mer lättförståelig
Hm, jag tänkte just att med de brösten så kan allt det här vara förlåtet men det är kanske bara jag som är lite fixerad...

Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Jag tycker afrikan är rätt benämning på människor från kontinenten Afrika.
Det är så klart inte fel, sedan kan man ju vara mer specifik också om man vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Jag kan inte se Facebooksidan, men av beskrivningarna att döma låter det hur som helst inte som om detta kan vara SFI-läraren? I sådant fall är det alltså ytterligare ett ärende av liknande karaktär.

Kvinnan i det här fallet har delvis försörjt sig på att ta emot ensamkommande "barn"? Någon synlig koppling till #vistårinteut?
Åjo, nog kan det vara hon i alla fall, jag ser inget som pekar på att det inte är det och det kan inte finnas så många med så speciella händelser vid ungefär samma tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Därför att vi bryr oss din empatilösa idiot ... Du kanske tycker det är bra att en mamma indirekt låter sin 14-åriga dotter bli nersupen och våldtagen av 25-åriga män!
Då mamman är lika mycket gärningsman som våldtäktsmännen måste denna historia ut just för att skydda hennes barn så det inte blir ännu fler brott ...
Du svarade inte på mitt tidigare inlägg om ditt verkliga motiv för uthängning.
Citera
2017-07-25, 23:34
Medlem
Till er som argumenterar för att BO tar skada av att modern hängs ut, så tror jag att BO tar mer skada av att denna tråd ens existerar - och ni bidrar själva till dess existens genom att skriva i den.

Man kan för övrigt konstatera att modern är den enda som är skriven på adressen, eller så är samtliga barn som bor där yngre än 16.

Hela Sverige ska få reda på denna kvinnas gärningar. Därav ska hon hängas ut.
Citera
2017-07-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
De här kvinnorna är de riktiga HORORNA.

De som förstör västerlandet.
Det där skriver jag under på.Jag ser dessa allt oftare och kan inte känna annat än avsky.De saknar totalt konsekvensanalys och är allmänt avtrubbade.Rasblandning är en styggelse!!De borde få kännbara straff.
Citera
2017-07-25, 23:35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Bland lottas fb vänner finns flera unga tjejer med samma efternamn. En av de skriver om rättegång 10 och 12e Juni. Om det är BO eller systern kanske som ska vittna är oklart. Är det BO verkar hon ju vara ok trots omständigheterna. Hon lägger dock upp mycket på fb och verka aktiv. I DOM står att hon är blyg och inte har många vänner. Så kan hända att det är systern. Svårt att avgöra vem i familjen Kristensen som är BO och det är ju bra.

Den vidriga spermahinken till morsa dock. Vilket vedevärde till white trash avskräde.
Som synes börjar folk genast leta efter brottsoffret för att se hur hon ser ut och vem det är, precis som förväntat och Ördög får väl ta det på sitt samvete men det verkar redan ha varit inräknat.
Citera
2017-07-25, 23:36
Medlem
ReiseReises avatar
Sånna här trådar är alltid lika roande när folk ska förklara GMs inavel, och det lämpliga straffet på deras svenska bekanta. Stort tack till Rasande-Rose för hans arga men hysteriskt roliga inlägg i början av tråden

På andra sidan så¨mår jag psykiskt dåligt av dessa trådar, det är en ständig påminellse över våldtäckten på hela vårat land och känslan av maktlösheten. Jag förespråkar inte våld, men hade detta hänt i land som tex Polen eller Tjeckien så hade det krävts kravalpolis ute på gatorna just nu. Folk hade krävt gärningsmännens avrättning och regeringen hade utvisat dom direkt enbart för att skydda dem från reprisaler.

Angående morsan (om det nu är henne på facebook) så ja.... herrejävlar... man ser ju bara hennes profilbilder. Brösten ska ta så mycket plats som möjligt, eller en professionell duckface. Skriver konstanta självkära kommentarer. En fjortonåring i en kvinnas kropp
Citera
2017-07-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Vad vet ni om kvinnas civilstatus, och varför är det relevant?
Surahammar är ett typiskt White Trash ställe.
Citera
2017-07-25, 23:42
Medlem
Arabapans avatar
Du svarade inte på mitt tidigare inlägg om ditt verkliga motiv för uthängning.[/quote]

Jo, det var jag gjort flera gånger. Denna typ av beteende skadar hennes barn. Tänk om det varit en pappa som bor med sin 14- åriga dotter. Pappan bjuder sedan hem 25- åriga främmande män till sin bostad och låter dessa män dricka dottern redlös och sedan våldtar henne. Vilka rubriker det skulle blivit, med all rätt. Soc hade plockat barnet direkt! Men nu är det en äcklig jävla hormamma som gjort detta och nu ska historien tystas ner .... enligt dig!
Citera
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Frågan är varför Lotta Kristensen ville att araberna skulle köpa hem en flaska Baileys till henne när hon är gravid i åttonde månaden?
Vi behöver ju inte göra oss löjliga i strävan att fördöma, så djävla farlig är inte en skvätt Baileys för fostret, hon behöver ju inte svepa flaskan liksom.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
.
Kvinnor som "tar hand" om asylsökande araber är förmodligen redan ganska trasiga mentalt.

Jag ser svenska tjejer på stan som hänger med ensamkommande afghaner och jag vet att dessa tjejer blev mobbade på högstadiet.
Citera
2017-07-25, 23:43
Medlem
Newkies avatar
Det här är ju så tragiskt att det inte finns ord. Hur korkad får man vara och fortfarande tillåtas ha ansvar för andra människors liv?

"Anåg att det lät som hångel" Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Ingen kan ju vara så korkad som mamman i det här fallet. Var det på jävelskap. Hade ungen inte städat upp i rummet? Hade hon snott sprit tidigare och mamman ville visa hur illa det kan gå? Det måste vart på jävelskap från mammans sida. Ingen kan vara så jävla korkad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in