2017-07-24, 11:38
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Hjälp oss att hitta Patrik - Hjälp oss - Wattpad
https://www.wattpad.com/417102417-hjälp-oss-att-hitta-patrik-hjälp-oss
22 maj 2017 - DU LÄSER. Hjälp oss att hitta Patrik. Random. Min kompis är försvunnen sen måndag den 22:a maj i Hallsberg, jag postar här för att fler folk ...

här finns/fanns skumt nog en post som är raderad man undrar varför ?
på linjen av att ingen annan har nämnt eller skrivit/snackat om P någon annanstans ,borde ju vara bra att ha efterlysning på så många ställen som möjligt tycker man
Citera
2017-07-24, 11:43
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Hmm., ja nu satte du mig på pottan......
I vilket fall så har man ju lättare att förstå den som mördade den arrogante uppkäftige personen...

Sjalvklart skall man inte mörda någon., men att mörda en oskyldig mãnniska som går på en perrong med berott mod är inte försvarbart på något sätt.
Därför menar jag att de/dem som gjort en sådan sak , passar inte in i vårt humana (som vi åtminstone fosttat våra barn till) samhälle.,
Man skall kunna vistas på en svensk station även utmed ett antal åkrar utan att behöva mördas,eller hur.?
Vi får väl skriva in det i allemansrätten:
Du har rätt att plocka svamp och bãr,rätt att tãlta en natt och även rätt att slippa bli mördad om du är ute i skog och mark.

Eva! VET Du, att Patrik är lika "oskyldig," som han ser ut??
Citera
2017-07-24, 11:50
Medlem
Någon som kan beskriva hur man enklast lägger in bilder/kartor här inne?
Citera
2017-07-24, 11:52
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jättebra förslag från dig.

En del lägger upp sin bilder på t ex tinypic. Det är gratis.
http://sv.tinypic.com/
Finns flera liknande siter.

De bilder som någon i gruppen hade lagt ut på väskornas placering har tyvärr försvunnit.

Tittade på tidtabellen för någon vecka sedan, då var den inte densamma. Men har det någon större betydelse som du säger. Men man kan ju ändå se om t ex tavlan är lätt att se för honom från perrongen och framåt till glasgången. Kan man se skylten Hallsberg tydligt från tåget/perrongen?

Personligen är jag intresserad också av hur glasgången ser ut på lite närmare håll. Och när man kommer ut från den. Förutom naturligtvis de platser där väskorna eventuellt, möjligen kan ha stått.

Oj, nu har jag bett om ett helt bildreportage. Det blir nog lite för mycket.

Där biljetterna köps finns väl möjlighet, att få information om avgångar och förseningar?
Citera
2017-07-24, 11:57
Avslutad
Senaste kommentarerna om swish....
Detta skall redovisas efter den sista...
Så man kan redovisa månadsvis.
Så detta spektakel planeras pågå flera månader?

Tycker admin hugger till den stackaren som frågade.... självklart vill man väl se att pengarna verkligen går till rätt ändamål.
Citera
2017-07-24, 11:58
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nboy66
Hej
Jag har nu följt detta försvinnande ett bra tag men inte skrivit något. En fundering jag har är.
Hur vet vi att killen gick av i Hallsberg bortsett från videon? Har någon annan bekräftat att han verkligen gick av. Videon är så dålig så det kan vara någon annan som går med väskorna.

Hej!
Det har diskuterats och spekulerats hej vilt angående personen på videon!
En medlem har till och redigerat originalfilmen, saktat ned den och "zoomat" in Patrik så gott det går.
Det är den "redigerade" filmen, som kallas "PPP" - Patrik på perrongen!
Citera
2017-07-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo,och samtidigt kanske han kippade efter luft i en container,tror knappt vi kommer kunna ta hur det har gått till i verkligheten , nu när vi vet var vi letat jãmfört med var vi Skulle ha letat....
Och då undrar jag lite vart tror ni han har krupit in i en container?
De som står på återvinningsstationerna där man stoppar tidningar osv... Glöm det där kommer ingen människa i. De runt Dollar Store är låsta.
De på återvinningscentralen är övervakade. Tro mig det är omöjligt att göra det där! "sorteringsorvar jobbar där"
Citera
2017-07-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Caccarina69
Hur lätt är det att "planka" i Hallsberg? Ta tåg eller buss utan biljett menar jag.
Buss inte alls. Tåg ja du kommer väl kanske en staion eller så...
Citera
2017-07-24, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
Han behöver inte ha raderat dem, han kan ha gjort dem synliga bara för vänner. Men oavsett vilket så tycker jag det är skumt att de roddar med hans facebook.
Det är ett mycket sjukt beteende och styrker min teori starkt att något inte står rätt till i familjen därav Ps val att inte fortsätta hemåt.
Citera
2017-07-24, 12:16
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busann
Någon som kan beskriva hur man enklast lägger in bilder/kartor här inne?

Citat:
En del lägger upp sin bilder på t ex tinypic. Det är gratis.
http://sv.tinypic.com/
Finns flera liknande siter.

sedan trycker du på "infoga länk" lilla kedje symbolen
Citera
2017-07-24, 12:16
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Det är ett mycket sjukt beteende och styrker min teori starkt att något inte står rätt till i familjen därav Ps val att inte fortsätta hemåt.

Håller med dig... Och delar din teori..
Citera
2017-07-24, 12:19
Medlem
Går det över huvud taget att skriva ngt i fb-gruppen? Tycker det står: "En administratör har stängt av kommentarsfunktionen för det här inlägget." i varenda tråd. Är inte det märkligt? Vet att dom gjort så på natten, men nu, mitt på dagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in