Citat:
Nej det är inte unikt säger jag. Sker titt som tätt. Misstänkta skyller på sina medmisstänkta, mgm skyller på alternativa gm, vid barnmord skyller föräldrarna på varann, syskon skyller på syskon, fyllemord skylls på "fyllegästerna" osv och det händer att det lyckas lite nu som då eftersom man inte når upp till "medgärningsmannaskap". Lindomefallet med efterföljande lagförändringen är ingen garanti för att "gemensamt och i samråd" blir aktuellt i varje fall. Du får fortsätta snacka lypsylkorkar jag diskuterar brevet t TR. JM kommer med nytt material och det skall sekretessas inte läggas upp i media, åk har skillnad på vad som sekretessas. rajabi är på samma nivå som JM han skyller på allt och alla och får stora horder som medmisstänkta i fallet med sitt drogsvammel men skillnade på honom och JM är att man sekretessar hans skitsnack så långt det bara går. Förundersökningssekretess skall råda åt båda håll, thats it.
Det kan inte vara lätt när man blandar äpplen med päron.
Det här är vad jag svarade på från dig:
Jo, det är unikt svarade jag.
Dess innehåll med krav på barnen är det inte är nån som toppar. Det är således ingen som kommunicerat i klass med JM.
Hennes brev, budskap i böcker, lappar i Lypsylkorkar är det är fritt fram att återge.
Att hon är kåt på uppmärksamhet råder ingen tvivel, hon har sig själv att skylla där hon sitter och fladdrar med block till journalister.
Så snyfta vidare du om fårskallen JM men tyvärr har hon satt sig själv i skiten via sitt retarderade skrivande. Hon vill uppenbart kommunicera så din omsorg lär hon betacka sig.
Det här är vad jag svarade på från dig:
Jo, det är unikt svarade jag.
Dess innehåll med krav på barnen är det inte är nån som toppar. Det är således ingen som kommunicerat i klass med JM.
Hennes brev, budskap i böcker, lappar i Lypsylkorkar är det är fritt fram att återge.
Att hon är kåt på uppmärksamhet råder ingen tvivel, hon har sig själv att skylla där hon sitter och fladdrar med block till journalister.
Så snyfta vidare du om fårskallen JM men tyvärr har hon satt sig själv i skiten via sitt retarderade skrivande. Hon vill uppenbart kommunicera så din omsorg lär hon betacka sig.