2017-07-22, 16:14
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterx8689
Jo, jag håller med dig, men spåna kan man ju få göra. :-)

Du kan få absolut spåna!!!
Citera
2017-07-22, 16:19
Medlem
kottedelakottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej, jag tror inte att man dödar sina barn för en försäkring. Dessutom var det uppenbart från början att det inte var en olycka.

Det finns t.ex. psykopater som bryr sig inte om sina barn och ingen annan människa. Här en annan exempel, far dödar sin sån för försäkringspengar: http://nbc4i.com/2017/03/13/prosecutors-dad-killed-son-to-collect-on-insurance-money/
Så vad du "tror" är irrelevant här...
Citera
2017-07-22, 16:23
Medlem
Necrolusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottedelakotte
Det finns t.ex. psykopater som bryr sig inte om sina barn och ingen annan människa. Här en annan exempel, far dödar sin sån för försäkringspengar: http://nbc4i.com/2017/03/13/prosecutors-dad-killed-son-to-collect-on-insurance-money/
Klart att det händer. Finns gott om psykopater.
Citera
2017-07-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Låter mycket märkligt, vänner till familjen verkar totalt ovetande. Kanske BO frun inte ens visste.

Då är det mer troligt att det var han som inte visste att dom skulle vräkas följande morgon, eftersom det var hon ensam som stod för kontraktet...om han satt med vänner kvällen innan och gick till jobbet på morgonen så kan man undra..."kul" situation hon satt i...hur skulle hon förklara det?? ...men vad är han för en skum typ, som är efterlyst i Polen??????
Citera
2017-07-22, 16:28
Medlem
Citat:
Nej, jag tror inte att man dödar sina barn för en försäkring. Dessutom var det uppenbart från början att det inte var en olycka.

Men det är kanske pga att låssmeden såg att brann. Annars hade det kanske inte upptäckts i tid.

I och för sig står det i gt att grannar såg rök och eld. Läste låssmeden igår.
Senast redigerad av werdo 2017-07-22 kl. 16:31.
Citera
2017-07-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Men det är kanske pga att låssmeden såg att brann. Annars hade det kanske inte upptäckts i tid.

Var låssmeden med kronofogden eller blev han tillkallad av polisen?
Citera
2017-07-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottedelakotte
Jag tror att det inte är sannolikt att det fanns någon försäkring värd att mörda för i det här fallet. Om det stämmer att han är eftersökt i Polen för underhållskulder och att hon var en hemmafru .
Senast redigerad av nantale 2017-07-22 kl. 16:33.
Citera
2017-07-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Var låssmeden med kronofogden eller blev han tillkallad av polisen?

Med kronofogden. Men låssmeden var där före, sägs det.
Citera
2017-07-22, 16:34
Medlem
Om man har skulder till kronofogden så är det väl en dum idé att ta kål på sin familj och sätta fyr på lägenheten...men se till att överleva själv...skulderna lär inte minska efter det!!
Citera
2017-07-22, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekkasus
Två av barnen var inte avlidna när polis klev in utan dog senare, fy faaan.

Fruktansvärt.
Citera
2017-07-22, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Om man har skulder till kronofogden så är det väl en dum idé att ta kål på sin familj och sätta fyr på lägenheten...men se till att överleva själv...skulderna lär inte minska efter det!!

Ja, jag håller i fullständigt med dig.
Citera
2017-07-22, 16:40
Medlem
Citat:
Jaha, han drack alkohol med sina kompisar på balkongen och sedan dödade han sin fru och sina små söner och sin två åriga dotter, pga att de hade västerländska värderingar? Lägg av.

Det här så fruktansvärt, jag blir så skärrad. Denna värld är sjuk asså.
Senast redigerad av Figo-28 2017-07-22 kl. 17:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in