2017-07-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag har för mig att läste nånstans att MGM och bo varit ett par i 18 år. Om det stämmer, då, måste hans tidigare barn (om han har) blivit vuxna? I.a.f. har åklagaren bekräftat (enligt tidningen) att dom tre barnen är hans.

Citat:
Ursprungligen postat av murare
Alltså du menar att BO skulle varit 15 år när dom blev ett par? Hon blev nämligen endadt 33 år
Jag kunde inte hitta det som jag trodde hade läst eller hört. Då tar jag tillbaka påståendet angående 18 år relation mellan MGM och Bo för att det skall inte bli en trådsanning. Om jag hittar det, då, kommer jag skriva om det. Tack för att du ifrågasatte inlägget.
Mvh
Citera
2017-07-22, 22:59
Medlem
https://m.imgur.com/a/Kt6Xn

Bilder från igår!
Citera
2017-07-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Läs hela artikeln istället, det gäller ju många, väldigt många kvinnor.. Och dessutom pumpar rika oljearaber in shekels till Bosnien för att bygga och underhålla moskéer, utbilda folk om den enda läran. Inte minst hur många tusen araber slöt sig inte till den bosniska armén under Balkankriget. Så det står nog en hel del lik i skåpet.

Finns ingen anledning som du gör att kritisera dessa kvinnor lika lite som att förminska thailändsor som man kan utläsa mellan dina rader. De gör säkert det för att hjälpa sig själva samt sina familjer. Inget konstigt med det. Så var det också i Sverige en gång i tiden att man ville "gifta upp sig".

Fattigdom och misär skapar dessa förhållanden och den som har pengar tror sig väldigt ofta vara förmer än andra människor. Pengar och makt är en sjukdom som först borde utrotas.
Jag har varken menat att kritisera eller förminska dessa kvinnor. Det är ju männen som utnyttjar kvinnornas fattigdom. Så du har nog missuppfattat mig
Citera
2017-07-22, 23:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag har varken menat att kritisera eller förminska dessa kvinnor. Det är ju männen som utnyttjar kvinnornas fattigdom. Så du har nog missuppfattat mig
Eller så har du varit väldigt otydlig. Ett mynt har alltid två sidor, eller hur?
Citera
2017-07-22, 23:09
Medlem
Citat:
Jag kunde inte hitta det som jag trodde hade läst eller hört. Då tar jag tillbaka påståendet angående 18 år relation mellan MGM och Bo för att det skall inte bli en trådsanning. Om jag hittar det, då, kommer jag skriva om det. Tack för att du ifrågasatte inlägget.
Mvh
Du måste nog ha blandat ihop det med att det var 18 år mellan dom
Citera
2017-07-22, 23:12
Medlem
Citat:
Eller så har du varit väldigt otydlig. Ett mynt har alltid två sidor, eller hur?
Tror inte jag var så otydlig faktiskt
Citera
2017-07-22, 23:13
Medlem
Citat:
18 års skillnad är inget?? Läser du damernas värld för ofta där rika kändisar väljer en partner som är milsvida äldre?? Nu vet jag ju inte vilken världsdel du kommer ifrån men i min värld är 18 år nästintill ett skämt.

I din värld..jaha..gäsp!!!....men sååå jävla ovanligt är det faktiskt inte, speciellt inte om det är han som är den äldre..men vem fan för vettig människa bryr sig om hur andra gör med åldersskillnaderna!! Fast hon...om det nu var hon...måste ju ha varit förbannad på honom för hela situationen, och velat att han skulle få lida...vilket öde att råka ut för att få sina 3 barn mördade så där...urrkkkk!!!
Citera
2017-07-22, 23:58
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Kriminologen om misstänkta barnmorden: ”En typ av brott som är ovanligare i dag”

En pappa sitter häktad misstänkt för att ha mördat sina tre barn och sin fru i Gårdsten i Göteborg. Mordfall som involverar familjer och flera barn är ett brott som sjunkit stadigt de senaste årtiondena.
– Det finns ingen studie som förklarar minskningen, men flertalet hypoteser, säger kriminologen Mikael Rying.

– Denna typ av brott var betydligt vanligare för 20-25 år sedan, då i snitt 10-12 barn under 15 års ålder dödades av sina föräldrar varje år. Sedan 1990-talet har siffran halverats – det senaste årtiondet har det legat på runt fem barn i snitt. På 1950-talet utgjordes runt 20 procent av alla mord av spädbarnsmord, vilket förmodligen har att göra med att det då var skamligt för ensamstående kvinnor att föda barn och att inga p-piller fanns, säger Mikael Rying.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/kriminologen-en-typ-av-brott-som-ar-ovanligare-i-dag
Citera
2017-07-23, 00:03
Medlem
Citat:
Mvh

Citat:
Du måste nog ha blandat ihop det med att det var 18 år mellan dom
Nu hittade jag den artikeln!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/advokaten-han-ar-helt-oforstaende

CITAT:
///Hur var hans relation till familjen?

– Den var mycket god. Det är en familj som av både grannar och huvudman sägs ha stått väldigt nära varandra. Han pratar om relationen som harmonisk. Makarna var tillsammans sedan 18 år tillbaka. Många uppgifter har florerat om familjens ekonomi – det kommenterar vi inte, men jag kan säga att min huvudmans syn på ekonomin är en annan än den som sagts, säger Poly Jensell///

Då ja, hon var bara 15 år när blev hon tillsammans med MGM
Citera
2017-07-23, 00:07
Medlem
Kim-Ju-Holts avatar
mördare när från B-H och hade barn med en polsk kvinna, som han dödade, liksom sina små barn. Att neka till detta brott är så skjut fegt.
Citera
2017-07-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
men hon var ju 33?
Ja, och de har varit tillsammans sedan 18 år tillbaka enligt hans advokat.
Citera
2017-07-23, 00:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tror inte jag var så otydlig faktiskt
Och jag tror inte att jag missförsod så grovt på rak arm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in