Citat:
Ursprungligen postat av
charliebrown1
Du har en poäng, han kanske bodde någon annanstans 92. Vi får återkomma till det.
Jag tolkar det som om "brovittnet" ser HA i sällskap med en man, inte att någon följer efter henne. Hade GM sprungit ifatt HA vid bron hade nog HA reagerat på det
Japp, jag tänker kolla upp detta nu på studs, återkommer med info om han bodde på en annan adress -92.
Ja och det stämmer, "brovittnet" ser dom endast tillsammans på bron, inte att någon följde efter henne. Jag menade bara att "pilot" förmodligen hann ikapp Helena strax före bron, dock finns det inget vittne som har sett detta men det är så det bör ha gått till eftersom H lämnade Stadt helt ensam.
Reagera och reagera, det är klart hon noterade att det var någon som hann i fatt henne och att det var en person som hon förmodligen kände igen, men vad skulle hon göra åt det, börja skrika? springa därifrån utan anledning? Nej ingenting givetvis, dom slog följe, sen om hon uppskattade sällskapet eller inte är ju en annan femma. Men så länge "pilot" inte gjorde något mot henne så fanns det ingen anledning för H att reagera på något konstigt sätt bara för att han hann i fatt henne.