2017-07-18, 20:35
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Nu lär väl Wiland lämna Malmö inom kort?
Ja, jag hoppas verkligen att Ögat inte står på måndag.

Lyft luren nu, JJ!
Citera
2017-07-18, 21:05
Medlem
Plötsligt är det ganska skönt med så många utgående kontrakt.
Citera
2017-07-18, 21:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Plötsligt är det ganska skönt med så många utgående kontrakt.

Ger i varje fall utrymme och skapar möjligheter. De enda jag verkligen vill behålla är Yotun och Lewicki.
Citera
2017-07-18, 21:19
Medlem
LiNUs587s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Förhelvete Eliasson, inte Bristol. Titta på Engvall...

...Och med det svaga psyke han besitter! Luktar verkligen flopp lång väg.
Citera
2017-07-18, 21:23
Medlem
LiNUs587s avatar
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aik-forsvararen-pa-vag-bort-har-hittat-ersattare-i-superettan

Verkar som att Sauli lämnar tillslut, bra att man vill ha in en ersättare innan! Plocka tillbaka Sonko Sundberg hade varit en bra lösning men verkar som man går för ett annat namn..

Edit: Verkar som ersättaren är mycket lovande, tydligen snabbare än Nyholm t.om.
Senast redigerad av LiNUs587 2017-07-18 kl. 21:49.
Citera
2017-07-18, 21:53
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiNUs587
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aik-forsvararen-pa-vag-bort-har-hittat-ersattare-i-superettan

Verkar som att Sauli lämnar tillslut, bra att man vill ha in en ersättare innan! Plocka tillbaka Sonko Sundberg hade varit en bra lösning men verkar som man går för ett annat namn..

Yes. Handlar om Henrik Löfqvist från Dalkurd. Verkar, enligt Twitter, vara en rapp försvarsspelare som kan 5-3-2/3-5-2 och allt vad det innebär. Nyholm var ju ett fynd från Dalkurd.

Sonko mår nog bäst i att stanna i Sundsvall och spela kontinuerligt. Det är trots allt backupspelare vi snackar om så det är nog en fyra spelare som går före Sonko/Löfqvist på mittbacken just nu.
Citera
2017-07-18, 22:11
Medlem
LiNUs587s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Yes. Handlar om Henrik Löfqvist från Dalkurd. Verkar, enligt Twitter, vara en rapp försvarsspelare som kan 5-3-2/3-5-2 och allt vad det innebär. Nyholm var ju ett fynd från Dalkurd.

Sonko mår nog bäst i att stanna i Sundsvall och spela kontinuerligt. Det är trots allt backupspelare vi snackar om så det är nog en fyra spelare som går före Sonko/Löfqvist på mittbacken just nu.

Blir han bara hälften så lyckad som Nyholm så är det en bra rekrytering! Du har helt klart en poäng där, såklart. Men tycker att man snart får ge honom chansen eller sälja honom, men är en annan diskussion.
Citera
2017-07-18, 22:16
Avslutad
AIK måste väl ha en bra vfk på Eliasson för man släppte han billigt. Peking sälj dyrt!
Citera
2017-07-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ger i varje fall utrymme och skapar möjligheter. De enda jag verkligen vill behålla är Yotun och Lewicki.
Jag är förbannat trött på många av våra spelare, duktiga men det lyfter aldrig riktigt. Det behövs en utrensning och tydliga visioner om var vi ska och hur vi ska nå dit.
Citera
2017-07-18, 22:27
Medlem
LiNUs587s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
AIK måste väl ha en bra vfk på Eliasson för man släppte han billigt. Peking sälj dyrt!

Tvivlar på det då han knappast var nån nyckelspelare och att AIK mest ville få till en lösning för båda parter, men spekulerar ju bara!
Citera
2017-07-18, 22:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Jag är förbannat trött på många av våra spelare, duktiga men det lyfter aldrig riktigt. Det behövs en utrensning och tydliga visioner om var vi ska och hur vi ska nå dit.

Jag vet att ni inte håller med mig men jag tycker att man bör släppa Eikrem. Han är för ojämn och har problem med presspel och def öht.

Yotun lär inte stanna efter det att MFF åkt ur CL. Lewicki skriver nog på nytt kontrakt.

Safari och Bengtsson har ju haft problem med skador och risken är väl betydande att det kan fortsätta.
Brorsson ja, vad säger man?
Det behövs förstärkningar både på plan och i toppen annars är det risk att vi samlar SM-Guld men sen är det slut. Det är det inget MFF fan som vill, eller hur?
Citera
2017-07-18, 22:48
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Förhelvete Eliasson, inte Bristol. Titta på Engvall...

Standard att pekingspelare gör idiotiska klubbval när de lämnar. Värsta skräckexemplet är väl Tesfaldet Tekie som lämnade för Gent trots att Emir Kujovic redan var där och det var allmänt känt att han blivit behandlad som en dassråtta + sågad längs med fotknölarna i media av tränaren. Hur mycket har Tekie sedan spelat i Gent? 0 minuter, fyra färre än Kujovic...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in