2017-06-11, 11:42
Medlem
bagarn29s avatar
Jag läste på svenska fans att Sarfo var i Malmö och genast blev tanken, för att träffa MFF?

Några inlägg ner står följande: Sarfo är i Malmö, men enligt uppgifter på ett sponsorevent, inte för att träffa MFF.

Frågan är vilket sponsorevent?
Citera
2017-06-11, 12:43
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Gillar Levi-ryktet, han har sett väldigt bra ut i de matcher jag sett honom. Kan använda båda fötterna och såg rätt bra ut i defensiven också. Vad säger anteri?

Nu heter jag inte anteri. Men jag ser en hel del Östermatcher.
Levi ligger bakom absolut allt Öster skapar i offensiv väg, men bra anfallare hade det resulterat i betydligt mer mål än det blivit hittills.
Dock har han en tendens att kladda lite för mycket på bollen ibland. Sen är han heller inget vidare defensivt. Han ska ha en fri offensiv roll. Där är han vass.

Sen är det det här med steget mellan Superettan och allsvenskan. Ibland är det stort ibland går det hur lätt som helst.

Östers ekonomiska situation är tyvärr sådan att man inte kommer att kunna tacka nej om det kommer att komma bud.
Citera
2017-06-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Soppan Kujovic van alltså allvenska skytteligan, gjorde helt okej ifrån sig i turkiet och även tidigare i sverige. Så att vara soppa då, vad blir då övriga allsvenska spelare?!? Ang dum, det vet jag inget om MEN en lång podintervju med honom verkade han vara bättre mer skärpt än vad jag gissade på innan. Tror MÅNGA fotbollspelare lider av brist på utbildning. Det konstnärliga och vetenskapliga verkar vara lämnat tills senare. Tekie var tragiskt bara. Han var ju så jävla lovande och briljant ibland. Håller tummarna för honom.

Kul missuppfattning, sådant händer....

Soppan Kujovic skall läsas som situationen Kujovic. Tänk dig en god Köttsoppa, Fransk löksoppa, fisk och skaldjurssoppa, kantarellsoppa, eller en härlig bouillabaisse.

Inte sopor.
Citera
2017-06-11, 13:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Nu heter jag inte anteri. Men jag ser en hel del Östermatcher.
Levi ligger bakom absolut allt Öster skapar i offensiv väg, men bra anfallare hade det resulterat i betydligt mer mål än det blivit hittills.
Dock har han en tendens att kladda lite för mycket på bollen ibland. Sen är han heller inget vidare defensivt. Han ska ha en fri offensiv roll. Där är han vass.

Sen är det det här med steget mellan Superettan och allsvenskan. Ibland är det stort ibland går det hur lätt som helst.

Östers ekonomiska situation är tyvärr sådan att man inte kommer att kunna tacka nej om det kommer att komma bud.
Tack! Ja, jag såg Trelleborgsmatchen och Johanessons borde ha gjort minst ett mål men mer rimligt två.
Tycker han sett bra ut i närkampsspelet men har som sagt ingen vidare koll.
Citera
2017-06-11, 13:05
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Mycket är på gång att hända i Hammarby.

I övrigt ska vi även vara intresserade av Östers högerback Fritjiof Björkén och Trelleborgs mittback Alexander Blomquist.

Borde vara aktuell för allsvenskt nu efter bra prestationer i både Värnam och Trelleborg i SE.
Citera
2017-06-11, 13:12
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Tack! Ja, jag såg Trelleborgsmatchen och Johanessons borde ha gjort minst ett mål men mer rimligt två.
Tycker han sett bra ut i närkampsspelet men har som sagt ingen vidare koll.

Klockan 17:00 i em är det Öster-Värnamo. Då får du chans att se lite klassfotboll (hehe) och en match som Levi bör dominera.
Citera
2017-06-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Borde vara aktuell för allsvenskt nu efter bra prestationer i både Värnam och Trelleborg i SE.
Utan att ha någon vidare koll på honom så hoppas jag att han får en ny chans i MFF. Debuten var så förbannat tragisk när han drog korsbandet efter bara ett par minuter.
Citera
2017-06-11, 13:32
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Soppa, inte sopa.

Haha du menar sopa, inte soppa? :P
Citera
2017-06-11, 13:48
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Utan att ha någon vidare koll på honom så hoppas jag att han får en ny chans i MFF. Debuten var så förbannat tragisk när han drog korsbandet efter bara ett par minuter.

Det verkligen hoppas jag också.
Citera
2017-06-11, 13:58
Medlem
anteri17s avatar
Levi är jättefin. Ovanligt "flärdig" för att vara en svensk spelare. Visst, vissa felbeslut tas, men han har väldigt mycket spets i sitt sätt att driva boll och skapa lägen. Ifråga om offensiva yttrar är det han och Kabran som är mest intressanta för klubbar i AS.
Citera
2017-06-11, 15:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Klockan 17:00 i em är det Öster-Värnamo. Då får du chans att se lite klassfotboll (hehe) och en match som Levi bör dominera.
Vet. Betydligt mer intressant Gais Åtvid iaf
Citera
2017-06-11, 16:15
Medlem
snillet_1s avatar
Ryktas i Grekland om att Jakob Johansson skall vara på väg till Club Brügge.

https://twitter.com/MicGWagner/status/873905542342860800
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in