Citat:
Ursprungligen postat av
james12
Om man vill växa man skulle lyssna på något som man här inte i ens skalle. Att aktiv vägra ta i ny information de kallas ignorant eller tydligt täcken på att en köra agenda.
Men problemet att varken du eller någon annan plattskalle kommer med någon ny information eller förklaringar. Det är bara samma trams om "kurva" som upprepas om och om igen.
Vill du komma med ny information så kan du börja med något så grundläggande som att på ett vetenskapligt vis förklara varför saker faller till marken eller hur Polstjärnan ser ut att vara på flera platser samtidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
james12
Själva täcken på stark motstånd from regeringens sidan tyda på att jorden är precis som vi alla kan observera, utan rationalisering eller referens till bilder från media.
Vad fan har regeringen med tusentals år av kunskap att göra? Mänskligheten har vetat om att jorden är en sfär långt innan Sverige ens existerade.
Vad du inte verkar förstå är att jag och många med mig observerar att jorden är en sfär. Jag har sett, mätt och konstaterat jordens form helt utan påverkan från vare sig regering, Illuminati eller frimurare.
Att du inte klarar av att göra samma sak innebär inte att jorden är platt. Det betyder bara att du inte kan tolka din omgivning.