• 11 188 online
  • 1 111 280 medlemmar
  • 57 793 318 inlägg
2017-07-17, 23:39
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Intressant, antar att hon tog kontakt med dig p.g.a. denna tråd? Du nämnde ju även någon gång tidigare (förra året?) om en Flashbackare du dejtat. Har du fått många "Groupies"/förslag från tjejer via pm p.g.a. den här tråden?

Intressant hur olika män och kvinnor funkar. En man skulle troligen vara mindre benägen att vilja dejta och inleda något med en kvinna som öppet basunerat ut hur mycket hon dejtat osv, medan en kvinna snarare ser det som något positivt/en utmaning med en man som dejtar mycket och är genuint kräsen.

Haha, nej jag har inte direkt något följe :P Och det är inte bara jag som blivit kontaktad utan ibland har jag även kontaktat andra pga deras trådar.

De jag träffat har nog främst varit nyfikna och "äventyrslystna", och ja, de vill väl helt enkelt få reda på vem den där genuint kräsne personen egentligen är, eftersom de kan identifiera sig själva i mig. Många killar framstår ju både här och ute i verkliga livet som väldigt desperata och att de kan gå med på vad som helst så länge de får ligga eller får en tjej. Då vill väl många hellre ha någon som inte tar vem som helst, fast det tror jag gäller för både killar som tjejer? Jag har absolut inget emot att en tjej har träffat många och nekat dem alla tills hon tillslut stannar för mig. Nästan hellre det än någon som aldrig träffat någon annan och jag bara av en händelse råkar vara första bästa.
Citera
2017-07-17, 23:57
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
...Många killar framstår ju både här och ute i verkliga livet som väldigt desperata och att de kan gå med på vad som helst så länge de får ligga eller får en tjej. ....
Det kanske bara är rollerna. I och med att dessa (könsroller) slipas ned och delvis försvinner så kommer antagligen skillnaderna helt att försvinna.
Finns ju eg. ingen anledning varför den ena parten skall vara med i behov av partner än den andra.
Många tjejer är väl så desperata att hitta en partner. Det har väl du också märkt. Sen att det ska vara en som duger att avla barn med är en helt annan sak. Därmed är letandet ofta mer allvarligt för tjejerna.
F.ö. Lycka till med Boy meets girl "arbetet".
Citera