Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Kul att spela WL igen. Blott fjärde eller femte gången. Men helvete vad svårt det är nu under första dagen, har bara spelat lördagar och söndagar tidigare, stor skillnad men det kanske är en tillfällighet. Fem vinster på tolv försök. Tre eller fyra jag mött har varit de bästa jag mött på hela året... galet. Många äckligt bra lag med med bra spelare bakom kontrollen. Två jag hittat på futhead o varit topp 100. 1-7 och 2-6...

en match till o sen läggdags. Återta WL på söndag kväll igen.
Några andra som kör? Hur går det?
Körde 8 matcher sluttampen av WL, 5 segrar på 8 försök. Mötte inga märkvärdiga spelare (ingen dålig iofs) men jag har väldigt svårt att nå max i mina prestationer just nu. Mina inspel når inte alls fram. Gjorde mitt första mål i slutet på andra matchen, då vinner man inga matcher. Känns som att något ändrats.
Hade varit kul att se hur många segrar jag hade kunnat kräma ur på 40 försök - 25 kanske? Men det kommer aldrig gå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Så jävla tråkigt att dom förstår "End of an era"-korten med staminan.
Var rätt sugen på att byta min tysktrea (Dembele, Stindl & Pisczek) mot Xabi Alonso, Lahm & Robben - även om jag tycker TOTS-Robben är en Rejäl downgrade mot TOTS-Dembele.
Men att Xabi Alonso har 78 stamina tillsammans med hans m/l-workrates gör ju att man måste spela honom Jäkligt speciellt asså, ränner ju runt rätt friskt med min Stindl i dagsläget.
Nån som testat dom? Om inte annat kanske det är roligare kort att spara när året kommer till sitt slut.
Bah, beslut.
Håller med. Såg Alonsos stamina nu och det gör att han går bort för mig. Samma med Totti, även om jag ändå inte spelar Serie A var kortet riktigt sexigt fram tills jag såg staminan. Kuyt går bort såklart pga liga och att han saknar alla spetsegenskaper en winger ska ha. Utöver det är en av Xabis spetsegenskaper - långbollarna - helt meningslös i detta spel, då de nerfats till den grad att de är näst intill värdelösa. Den starka länken till Lahm såg trevlig ut men ska han krokna i minut 75 är det värdelöst. Avstår.
------
Bara 2 st End of an era-kort kvar nu. Gerrard, Lampard, Pirlo? Om de sätter alla dessa kort i MLS går de nog bort för mig. Sugen på Gerrard utan att ha sett kortet, men jag får inte in honom i en BPL-elva med full kemi + att Gylfis kemi blir lidande.
------
Vem tror ni vinner RW-omröstningen? Känns som att Lucas är bästa kortet, men att Sane borde ligga bäst till bara pga BPL.
Kort som borde komma i omröstningarna är - LW/LM Martial, ST Musa, LB Shaw CM Renato Sanches och Kante. Andra förslag? Funderar på om man ska göra plats för något kommande kort. Det verkar inte som om EA begränsat sig till spelare som INTE fått IF-kort iaf (Lucas har IF men var ändå med i omröstningen).
-----
Jobbar på att sälja Pogboom nu. 900k för ett kort som inte når sin fulla potential i min spelstil är tyvärr pengar på luft. Kommer nästan aldrig till långskott, kan aldrig köra hans skill moves för att jag så sällan har bollen i närheten av boxen med honom. Pärla för svin, helt enkelt. Fysiken är ju klockren, men jag får inte ut mer av honom än min POTM Alli vad gäller poäng.