Citat:
Ursprungligen postat av
Krokofant12
Lirade 13 matcher i fredags. 9 vinster. 2 var riktigt jäkla bra (utskåpad) Sen 2 torsk på straffar, så inte mycket att göra... Blir nog lira lite mer idag.
Låter okej ändå, men så sjukt segt förlora på straffar. Förlorade även jag två av två på straffar och en i förlängning. Ena straffläggningen fick jag hjärnsläpp och trodde jag var målvakt när det var min Suarez som klev fram. Insåg det när han var preciiiiis vid bollen, som försvann ur bild snabbt...

den var extra sur att förlora!
Supersubs! Har ni några?? Blivit tipsad om TOTS Srna, riktigt fina stats och kan egentligen hoppa in var som (82,88,94,88,90,88). Kostar bara 47k ungefär. Brukar förvisso sällan göra byten då de spelarna på plan e såpass bra, men kan va gött o ha lite supersubs ändå. Ifall man vill förändra något eller någon mot förmodan blir svintrött. Har 133k på PS4 till förfogande. Minus ~50k som skall läggas på Srna.
Kör nu: TOTS Dendocker, SBC Suarez, SBC Lacazette, SBC Juanfran (byter nog bort honom till förmån för TOTS Srna), SBC Giovinco, Bale (untradeable).
Edit. Kom på att jag under dagen fixade POTM Zlatan på 20 matchers lån. Mest untradeable spelare så kosta knappt något. Kan va kul o testa o definitivt en sub som kan göra skillnad i en match och erbjuda något annat där fram.