Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Jag sade tidigare att jag inte tänkte skriva mer till dig, och det är just för att du är en pundare. Plötsligt får din totala oresonlighet sig en väldigt bra förklaring, och därmed försvinner även all möjlighet att komma vidare och uppnå någon slags syntes. Men jag tar mig fortfarande friheten att svara om du skriver direkt till mig som du gjorde nu. Och mitt svar är, precis som tidigare:
"Du klarar inte av att konfrontera det faktum att RS ljugit dig rakt upp i ansiktet under alla dessa år. Därför har du ett behov av att hitta alla möjliga scenarion där barnen trots allt ändå ska ha kunnat vara skyldiga. "
Givet dina förutsättningar är det uppmuntrantande att du håller dig nykter, om nu så är fallet.
Vad vet du om vad kingstown klarar av att 'konfrontera'?
Hur vet du att Rolf Sandberg har ljugit? Jag vet att invektivsprutan Dan Josefsson har spottat ur sig både det ena och det andra i debatter -- men mig veterligen har inte ens SVT stått får något sådant i reportageform?
När jag anklagar Leif GW Persson för direkt lögn är detta med hänsyn till att alternativförklaringen i min mening kan uteslutas i och med Perssons akademiska meriter. Det är inte rimligt att Dr Persson inte skulle kunna hålla isär det han 'läser in mellan raderna' och det som faktiskt står.
Jag fick för mig att en sådan stolle som du nog även är förintelseförnekare -- och efter en snabb forumsökning verkar det som jag har rätt åtminstone den här gången.
Jag tror att dina uppfattningar och inlägg många gånger väl kan förklaras med att du har svårt att värdera information. I dina angrepp mot en anhörig till Kevin ser jag även en viss illvilja.
Det är jättebra om du inte faller ner i drogmissbruk och alkoholism -- men ditt aggressiva nätfajtande med försök att trycka ner folk med personangrepp skulle kunna förklaras med att du lider av personliga misslyckanden som du behöver kompensera för.