Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Förlåt, skulle det stått en hen?
Googla på ett nytt ord. Idiot.

BO var 13, det är väldigt få som anser att man är en kvinna i den åldern, därav kommentaren.
Citera
2017-07-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du vill minnas?
Har du nånsin hört att alla kunnat redogöra för hur mycket de druckit och dessutom kunnat säga hur mycket de varit påverkade? Kom ihåg att ingen av dem rimligen är särskilt rutinerade med sprit, oavsett vad de själva säger.

Ingen verkar riktigt minnas vad som hänt eller i vilken ordning, ingen verkar heller ha sett något och flickan själv hade inget minne av en våldtäkt, men självklart var det det ändå.

När lagen inte är längre till för att stävja brott eller brottslingar, utan blir ett vapen man slår i varje ung mans skalle varje gång man får chansen. Detta är inte längre en rättsstat, detta är en travesti.

Hur ställer jag mig till facebook särskrivet våldtäkten? Vad i helvete babblar du om?
Tips, är man inte helt pantad har man en åsikt om varje enskild händelse ungefär. Så även om den.
Vet du hur många parametrar som är helt olika i det fallet? Hur fan ska man kunna ha samma åsikt om den?

Du är alltså bara ett skitsnackande troll som inte ens har bemödat dig med att läsa domen..förmåga att tänka verkar du också sakna vilket gör det aningen komiskt när du skriver - är man inte helt pantad- vilket hela ditt inlägg ju bevisar att du själv är det, i föregående inlägg babblar du om att du blev av med oskulden vid 15 några inlägg efter detta anklagar du en annan skribent för att komma med irrelevanta saker..man förstår att du hamnade i samma situation som Antonio.
Citera
2017-07-15, 11:50
Medlem
[quote=pref69|61206031]Jag står för vad jag sa och förstår inte varför jag ska sänkas i sjön? [/indent][/i]

När Ant*io frias i hovrätten, vilket jag tror kommer bli utfallet, har du och andra begått oerhört grova brott mot barn. Du kan titta på Instagrammålet och ta de belopp som där dömts ut och multiplicera det några gånger.

Antar att du då sänker dig själv eftersom du enligt dig själv har en hög moral. Om du förstår varför är inte intressant.
Citera
2017-07-15, 12:16
Medlem
Antonio Toledano Book är dömd för våldtäkt mot barn i Tingsrätten. Mål B 6020-16 i Solna Tingsrätt. Förhoppningsvis skärper man straffet mot honom i Hovrätten. När man läser FUP är det omöjligt att förstå att inte Robin Nordlund också dömdes för våldtäkt mot barn. Jag tippar på att han får en strängt straff i Hovrätten.
Citera
2017-07-15, 12:17
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Jag går just nu igenom FUP men väntar med att lägga upp eftersom Tingsrätten har gjort misstag med maskningen och skrivit ut namn på målsägande. TR är kontaktad för att åtgärda problemet.

[/b][/indent][/i]

Tror du vi går på den lätta
Citera
2017-07-15, 12:22
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
[quote=Jbeach|61219489]
Citat:
Jag står för vad jag sa och förstår inte varför jag ska sänkas i sjön? [/indent][/i]

När Ant*io frias i hovrätten, vilket jag tror kommer bli utfallet, har du och andra begått oerhört grova brott mot barn. Du kan titta på Instagrammålet och ta de belopp som där dömts ut och multiplicera det några gånger.

Antar att du då sänker dig själv eftersom du enligt dig själv har en hög moral. Om du förstår varför är inte intressant.

Det återstår att se. Den de facto våldtäktsdömde ANTONIO BOOK framstår inte vara Guds bästa barn utan snarare ha ett, av sin mamma, nedärvt patologiskt bekräftelsebehov. Tragiskt att minderåriga flickor ska behöva utnyttjas och därefter förlöjligas av personer som tror sig vara bättre pålästa än åklagare, domare och nämndemän.
Citera
2017-07-15, 12:38
Medlem
Linguass avatar
[quote=J0RDGUBBE|61219727]
Citat:
Ursprungligen postat av Jbeach

Det återstår att se. Den de facto våldtäktsdömde ANTONIO BOOK framstår inte vara Guds bästa barn utan snarare ha ett, av sin mamma, nedärvt patologiskt bekräftelsebehov. Tragiskt att minderåriga flickor ska behöva utnyttjas och därefter förlöjligas av personer som tror sig vara bättre pålästa än åklagare, domare och nämndemän.

Han är alltså dömd nu? Isåfall, hoppas alla de som skyddade honom från början och anklagade offret för både det ena och det andra verkligen skäms.
Citera
2017-07-15, 12:43
Medlem
[quote=Linguas|61219815]
Citat:
Ursprungligen postat av J0RDGUBBE
Han är alltså dömd nu?
Tingsrättsdomen meddelades den 9 juni 2017 (men har inte vunnit laga kraft, i händelse av att påståendet om överklagande stämmer).
Citera
2017-07-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Citat:
Jag går just nu igenom FUP men väntar med att lägga upp eftersom Tingsrätten har gjort misstag med maskningen och skrivit ut namn på målsägande. TR är kontaktad för att åtgärda problemet.
Tror du vi går på den lätta
Jag reagerade också på den fantasifulla formuleringen.
Citera
2017-07-15, 12:47
Medlem
[quote=Linguas|61219815]
Citat:
Ursprungligen postat av J0RDGUBBE

Han är alltså dömd nu? Isåfall, hoppas alla de som skyddade honom från början och anklagade offret för både det ena och det andra verkligen skäms.
Antonio Toledano Book, 20000624-2416, är dömd i Solna Tingsrätt 170609 mål B 6020-16 för "Våldtäkt mot barn, 6 kap 4 § 1 st brottsbalken"
Citera
2017-07-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag reagerade också på den fantasifulla formuleringen.
Jag måste vara ovanligt trög idag men förstår inte vad som är fantasifullt. TR har missat i maskningen av BO i FUP.
Senast redigerad av pref69 2017-07-15 kl. 12:53.
Citera
2017-07-15, 12:51
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRoe
Jag tror inte Antonio Toledano Book blir friad utan snarare att även Robin Nordlund blir fälld. Det här rör sig trots allt om två pojkar med minst sagt bekymmersefulla bakgrunder (de förekommer i flertalet andra brottsutredningar och är allmänt kända som ligister)!

Har du en källa på det vad gäller R.N?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in