Citat:
Ursprungligen postat av
zippzon
så här skrev hon under dagens tråd
Tack!
Om det inte stod något mer, kanske det inte innebär att de kommer in i datorn? Eller var det i något sammanhang där det framgick att de kom in i datorn och facebook?
Men det kan förstås vara som OY säger, att datorn är föräldrarnas.
Från (o)klarhet till (o)klarhet
Varför kan man i Hitta gruppen inte tydligt och klart och vänligt bara svara på frågor runt dessa två mycket viktiga frågor:
- klädsignalement
- väskornas placering
Mycket av det som de beskriver som spekulationer, kunde då få ett slut.
Att fråga om detta kan väl ändå inte betraktas som spekulation?
Så här svarade man till killen som frågade om resväskan iaf till slut efter att han frågat igen:
Citat:
M*rtin *ugustsson Is*bella Gust*vsson men på NA står det ju att resväskan hittades på perrongen? Vad gäller!? Kan man få ett enkelt svar utan massa löjliga hänvisningar till fastnålade frågor och svar?
Citat:
Is*bell* Gust*vsson M*rtin *ugustsson jag kan inte svara på det. Mamman kanske tycker att ca 500m är på perrongen. Har ingen aning.
Citat:
*nnica Linné* M*rtin *ugustsson är du med och söker irl ? Frågar i all välmening, jag menar att då får många också reda på många frågor i att lyssna på dem som leder skallgångskedjorna, ett tips liksom.
När människor försvinner så görs alltid en kort lista om den försvunne/eftersökte och en mer tydlig och ingående lång lista om den försvunne/etersökte.
Så funkar det. Därav mina frågor till dig.
Det mesta som skrivs här hamnar sedan på flashback, ska vi se till så att så mycket onödiga spekulationer om det mesta hålls kort.
Att leta efter en försvunnen människa kan ta tid, det vet många av oss som hjälpt till med allt under många år.
Okej, kan du/Ni ta det lugnare med alla frågor för föräldrarnas/familjens skull ?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155115380324807&set=gm.3338353470 38031&type=3&theater