2017-07-14, 00:37
Medlem
M-9s avatar
Milan Eye‏ @MilanEye

.@PietroMazzara confirms there is a scheduled meeting between Milan and Borussia Dortmund for Aubameyang in China

De bara kör!
Citera
2017-07-14, 09:30
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Baserat på hans insatser i Blackburn är det svårt att förstå varför någon vill ha Kalinic

Möjligt att det blir så. När jag tittar på Milans trupp kan jag spontant tycka att det vore vettigare att prioritera en riktig ledargestalt bredvid Romagnoli i mittlåset först och främst.

Men vad fan vet jag egentligen?

Sägs ju att man är ute efter Bonucci. Däremot vill Juve ha Romagnoli vid en eventuell deal.
Citera
2017-07-14, 10:06
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Sägs ju att man är ute efter Bonucci. Däremot vill Juve ha Romagnoli vid en eventuell deal.
Den enda spelaren som kommer gå i motsatt riktning är De Sciglio. Rykten är att Milan köper Bonucci för 40 m euro. Juventus vill köpa De Sciglio för 10 m euro men Milan vill ha 15.

Edit: Leonardo Bonucci has signed a contract with AC Milan until 2022. Deal to be announced soon. (Source: @FabrizioRomano)
Senast redigerad av M-9 2017-07-14 kl. 11:01.
Citera
2017-07-14, 13:27
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Som jag skrev tidigare: Spurs blev den stora vinnaren när Dani Alves-affären föll samman för City, som nu pyntar £50 mille plus för en högerback. Helt galet. Bara att sälja.

Argumenterade emot en försäljning av Walker tidigare. Men är det de summorna det rör sig om så är jag benägen att revidera min åsikt. Något annat som talar för en försäljning är att Walker verkar skadebenägen också. Han har inte spelat två matcher per vecka någon gång de senaste åren utan har roterats för att få vila.

Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Är inte Trippier i princip lika bra som Walker? Har jag fått för mig i alla fall...

Han är betydligt bättre offensivt än Walker. Walker har fem assist på 31 starter medan Trippier har fem assist på sex starter i år. Däremot är Trippier svagare defensivt och har inte Walkers snabbhet. Det beror väl lite på vilken uppställning Tottenham spelar med också. I ett 3-4-2-1 är ytterbackarna väldigt viktiga och Rose och Walker är som klippt och skurna för det systemet.
Citera
2017-07-14, 14:16
Medlem
snillet_1s avatar
Deulofeu klar för Barca:

https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/news/2017-2018/deulofeu-formalizes-return-to-fc-barcelona-signs-contract
Citera
2017-07-14, 15:15
Medlem
Lukalu ska bli kul att se även om laget är helt annorlunda uppbyggt än under stornäsans tid.
Citera
2017-07-14, 15:23
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Argumenterade emot en försäljning av Walker tidigare. Men är det de summorna det rör sig om så är jag benägen att revidera min åsikt. Något annat som talar för en försäljning är att Walker verkar skadebenägen också. Han har inte spelat två matcher per vecka någon gång de senaste åren utan har roterats för att få vila.

Han är betydligt bättre offensivt än Walker. Walker har fem assist på 31 starter medan Trippier har fem assist på sex starter i år. Däremot är Trippier svagare defensivt och har inte Walkers snabbhet. Det beror väl lite på vilken uppställning Tottenham spelar med också. I ett 3-4-2-1 är ytterbackarna väldigt viktiga och Rose och Walker är som klippt och skurna för det systemet.

Trippier är en väldigt bra backup men hoppas på att man får in Ricardo Pereira som ersättare.
Citera
2017-07-14, 15:49
Medlem
Vilket jävla fönster av Milan. Har tappat räkningen på alla nyförvärv, finns det någon lista någonstans?
Citera
2017-07-14, 16:20
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Vilket jävla fönster av Milan. Har tappat räkningen på alla nyförvärv, finns det någon lista någonstans?

Bonucci
R.Rodríguez
Musacchio
A.Silva
Çalhanoglu
Biglia
Kessié
Borini
Conti
Senast redigerad av IfIWereAGirl 2017-07-14 kl. 16:25.
Citera
2017-07-14, 16:20
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

https://www.transfermarkt.com/ac-mailand/transfers/verein/5/saison_id/2017
Citera
2017-07-14, 16:38
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Kyle Walker klar för Man City.
Citera
2017-07-14, 16:47
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Kyle Walker klar för Man City.

Äntligen! Riktigt riktigt skönt. Mendy nu och jag är jävligt nöjd över detta fönster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in