2017-06-06, 16:44
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Givetvis passade Bild på att fråga varför han befann sig hos den tyska klubben – och om de rent av kunde vara så att Mario Balotelli är nära en övergång.

Svaret? Klassiskt Raiola:

– Ja, Balotelli kommer att spela för Dortmund.

haha.. kung mario!
Citera
2017-06-06, 17:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Sead Kolasinac till Arsenal FC.
Riktigt bra spelare, bästa vänsterbacken i Bundesliga den gångna säsongen.

//Siegestor
Bättre än Alaba? Nää..tror inte det...
Citera
2017-06-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Utgick i och för sig från team of the season och enligt den var han den bästa. Men har inte sagt att han verkligen är den absolut bästa.

//Siegestor
Citera
2017-06-06, 19:55
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
I ryktenas värld kan det svänga snabbt, pålitligt eller ej. Southampton tänker änmäla Liverpool för deras försök att köpa (komma överens med) van Dijk. Samtidigt sägs det att Liverpool inte ​vill ge det Roma vill ha för Salah och tänker vänta ut Romas "desperation" att sälja.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-transfer-news-van-dijk-13140716

Det är ju nåt i den där vevan som inte stämmer. Soton anmäler ju inte ett Liverpool som tänker betala 600m+ för Van Dijk.
Citera
2017-06-06, 21:25
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Det är ju nåt i den där vevan som inte stämmer. Soton anmäler ju inte ett Liverpool som tänker betala 600m+ för Van Dijk.
Tagit personlig kontakt med van Dijk innan man fått tillåtelse från Southampton.
Citera
2017-06-07, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag tycker det är rätt agerande förutsatt det inte är så att spelaren verkligen vill lämna och knappt orkar spela för Arsenal. De pengar man kan få för två toppspelare (speciellt Özil) med ett år kvar på kontraktet är ingenting jämfört med värdet att behålla dem för en säsong.
Tror du att en klubb som just budat över en miljard på en 18-åring bryr sig om försäljningspengar på bärande spelare?
Om de tvingar spelarna att fullfölja det avtal de själva skrivit under så kan de börja strejka o spela dåligt. Problemet då är att deras marknadsvärde sjunker till de blir Bossman.
Vill inte en klubb sälja så kan ingen tvinga dem. Det är det fina med avtal. På tiden att någon klubb slutar tramsa med spelare som bestämt sig för att gå.

Nu tror jag inte att Sanshez ens är intresserad av att lämna just nu. Först vill han se klubbens satsning o om han vill vara en del av det. Likaså vill han ha ut så mkt pengar han kan på ett nytt kontrakt. Är andra klubbar intresserade så kommer Arsenal betala mer om de vill behålla honom.
Citera
2017-06-07, 06:28
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tycker inte att Alaba varit bäst i ligan denna säsong. Min favorit är Jonas Hector i Köln som jag tycker varit bästa vänsterbacken helt klart.
Citera
2017-06-07, 09:59
Medlem
bagarn29s avatar
Dortmund ute efter Dolberg, Ajax. Innebär inte det ännu svårare för Isak att få speltid om det stämmer?
Citera
2017-06-07, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Dortmund ute efter Dolberg, Ajax. Innebär inte det ännu svårare för Isak att få speltid om det stämmer?

Fast det förändrar inget fundamentalt, han måste steppa upp och hantera konkurenssituationen som alla visste skulle bli tuff om han gick till ett hyfsat lag.
Citera
2017-06-07, 12:14
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det verkar ju vara någon i bakgrunden som värva Isak. Värvar Dortmund fler anfallare så hamnar han ju givetvis längre och längre bak i kön.
Citera
2017-06-07, 12:42
Medlem
Ryktas om Bellerin till Barcelona. Ingen större förlust om Arsenal skulle få t.ex. Arda Turan. Oxlade har varit mycket bättre i den nya formationen. Men sen håller jag inte på Arsenal så jag bryr mig inte.
Någon Arsenalsupporter som är missnöjd/nöjd över dessa rykten?

//Siegestor
Citera
2017-06-07, 12:47
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Ryktas om Bellerin till Barcelona. Ingen större förlust om Arsenal skulle få t.ex. Arda Turan. Oxlade har varit mycket bättre i den nya formationen. Men sen håller jag inte på Arsenal så jag bryr mig inte.
Någon Arsenalsupporter som är missnöjd/nöjd över dessa rykten?

//Siegestor
Missnöjdheten är nog att de är Barca som är inblandade inte att Hector ska lämna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in