2017-07-11, 21:33
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Zlatan Ibrahimovic, 35, kan vara tillbaka i spel redan i höst.
Nu uppger The Sun att Manchester United förväntas erbjuda honom ett nytt kontrakt.
”Uniteds medicinska team är förbluffade över hur snabbt hans rehab går”, skriver den engelska tabloiden.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/2WJm4/forvantas-erbjudas-nytt-united-kontrakt

Är Zlatan verkligen redo att spela andrafiolen bakom Romelu Lukaku? Han har dessutom släppt sitt tröjnummer till Lukaku.
Citera
2017-07-11, 23:33
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/2WJm4/forvantas-erbjudas-nytt-united-kontrakt

Är Zlatan verkligen redo att spela andrafiolen bakom Romelu Lukaku? Han har dessutom släppt sitt tröjnummer till Lukaku.

Nummer 10 rollen är ju ledig nu när Rooney försvunnit, Zlatan har ju spelat i ett sånt system tidigare i landslaget där det är meningen att han ska fördela bollar och laget inte ska lida så mycket av hans långsamhet på topp.

Målproduktionen blir säkert lidande, men det kanske passar perfekt med Zlatans spelsinne i kombination med Lukaku/Rashford på topp.
Senast redigerad av Neatless 2017-07-11 kl. 23:35.
Citera
2017-07-12, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Nummer 10 rollen är ju ledig nu när Rooney försvunnit, Zlatan har ju spelat i ett sånt system tidigare i landslaget där det är meningen att han ska fördela bollar och laget inte ska lida så mycket av hans långsamhet på topp.

Målproduktionen blir säkert lidande, men det kanske passar perfekt med Zlatans spelsinne i kombination med Lukaku/Rashford på topp.

Pogba har tilldelats nummer 10 av klubben. Zlatan kanske kommer tillbaka i United men tror han är medveten om att han är en avbytare och får avlasta förste anfallarna vid skador eller för många täta matcher.
Citera
2017-07-13, 13:39
Medlem
frantiks avatar
Stort avslöjande verkar att komma i dagarna, "enormt" enligt Ibra. Vilken klubb tror ni det blir?
Jag tror tyvärr på LA Galaxy. Trist, men det finns inga andra alternativ som känns realistiska.
Citera
2017-07-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Stort avslöjande verkar att komma i dagarna, "enormt" enligt Ibra. Vilken klubb tror ni det blir?
Jag tror tyvärr på LA Galaxy. Trist, men det finns inga andra alternativ som känns realistiska.

"Enormt" säger väl egentligen ingenting, hade han gått och köpt korv, så hade det förmodligen varit enormt stort för gatuköket också, enligt Z..

Visa stöttning för damerna under Fotbolls-EM kanske? Eller hälsa på och föreläsa för något av våra svenska ungdomslandslag, det hade varit enormt stort, enligt mig..

Fast Z krävde ju allra bästa boende under Fotbolls-EM förra sommaren (i samma klass som klubblaget), så SvFF hamnade i ekonomiska bekymmer efteråt och fick dra ner på resurserna till våra ungdomslandslag i stället..

Sedan dryg som fanken i samband med EM med alla "kungaliknelser", för att sedan vara hela turneringens största besvikelse.. Första som händer när det är över är att skicka ut en egen reklamfilm, där han hänger upp sin tröja i landslaget..

Kan man avsluta sin landslagskarriär på ett sämre sätt? Både spelmässigt och attitydmässigt..

Tro fanken att många tröttnade på Z där och då, samtidigt som det är de sista i landslaget man oftast kommer ihåg, framför allt när man inte har några medaljer eller framgångar med Sverige att visa upp under åren..
Senast redigerad av sportnorden12345 2017-07-13 kl. 18:17.
Citera
2017-07-13, 18:23
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Jag trodde på USA redan förra gången, och då fick jag tokfel. Men ett år senare, ett år äldre och med en svår skada som hade kunnat avsluta karriären så är nog allt annat än USA eller Mellanöstern uteslutet. Han gillar ju pengar och lyx, så det "enorma" här kan mycket väl vara blodspengarna från någon av oljediktaturerna på arabiska halvön.
Citera
2017-07-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag trodde på USA redan förra gången, och då fick jag tokfel. Men ett år senare, ett år äldre och med en svår skada som hade kunnat avsluta karriären så är nog allt annat än USA eller Mellanöstern uteslutet. Han gillar ju pengar och lyx, så det "enorma" här kan mycket väl vara blodspengarna från någon av oljediktaturerna på arabiska halvön.

Jag tror att det blir en amerikansk denna gång, ett kontrakt på 1år känns trovärdigt.
Sen kanske han går till t.ex Kina för att kräma ut så mycket pengar som möjligt.
Citera
2017-07-13, 21:45
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

Det behöver inte ha med fotboll att göra överhuvudtaget. Förra gången var det väl något jävla parfymmärke han skulle lansera?

Om det handlar om fotboll tror jag att han får förlängt med MU.
Citera
2017-07-14, 15:22
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det behöver inte ha med fotboll att göra överhuvudtaget. Förra gången var det väl något jävla parfymmärke han skulle lansera?

Om det handlar om fotboll tror jag att han får förlängt med MU.

Jag tror också på förlängt. Kom ihåg hur mycket Mou klagade på att han hade trötta spelare, hur glad han var för att slippa avancemang i FA-cupen. Men att gå ut med "enormt" bara för att skriva me MU klingar falskt.
Citera
2017-07-14, 15:24
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag tror också på förlängt. Kom ihåg hur mycket Mou klagade på att han hade trötta spelare, hur glad han var för att slippa avancemang i FA-cupen. Men att gå ut med "enormt" bara för att skriva me MU klingar falskt.

Allt Zlatan gör är enormt. Enligt honom själv.
Citera
2017-07-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Allt Zlatan gör är enormt. Enligt honom själv.

håller med. om Z gjort Toivonens mål i Frankrike hade media klassat det som fantastiskt, makalöst! nu blev det typ en fotnot.

tror också på förlängt. tror man u o Zlatan gjort denna dealen: han gör rehab etc hos manu och sen ser man hur han läker ihop och båda parter avvaktar till Zlatan läkt ihop o rehabat klart. då kan det mkt väl bli så att de ger Zlatan ett kontrakt. tror mourinho är jävligt sugen på att suga hans slang i omklädningsrummet skämt åsido. tror mourinho vill använda honom i CL-spelet o Zlatan gillar också Mo. annars blir det nog usa men tror inte att han har så mkt att hämta där faktiskt.
Citera
2017-07-14, 20:54
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

håller med. om Z gjort Toivonens mål i Frankrike hade media klassat det som fantastiskt, makalöst! nu blev det typ en fotnot.

tror också på förlängt. tror man u o Zlatan gjort denna dealen: han gör rehab etc hos manu och sen ser man hur han läker ihop och båda parter avvaktar till Zlatan läkt ihop o rehabat klart. då kan det mkt väl bli så att de ger Zlatan ett kontrakt. tror mourinho är jävligt sugen på att suga hans slang i omklädningsrummet skämt åsido. tror mourinho vill använda honom i CL-spelet o Zlatan gillar också Mo. annars blir det nog usa men tror inte att han har så mkt att hämta där faktiskt.

Hade de inte kvalat till CL hade han redan vandrat på playan i LA nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in