2017-07-12, 17:09
Medlem
Citat : AlterEgo69 :Känner inte heller igen den bilden. Ganska tråkigt och intetsägande samhälle med tanke på att det är en järnvägsknut.

Konstigt då måste jag ha hallucinerat när jag träffade på"det gänget"(ingen nämd, ingen glömd ), sittandes,trängandes på en inmonterad soffa tillhörande glasgången,
hojtandes högljutt till varandra på arabiska,medans jag och mina 2 medresenärer (tjejjer)försökte titta på skärmen vilken perrong vårt tåg skulle avgå ifrån .hmm...
Hur ofta tar ni "glasgången?
Senast redigerad av evaveva 2017-07-12 kl. 17:15.
Citera
2017-07-12, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Citat : AlterEgo69 :Känner inte heller igen den bilden. Ganska tråkigt och intetsägande samhälle med tanke på att det är en järnvägsknut.

Konstigt då måste jag ha hallucinerat när jag träffade på"det gänget"(ingen nämd, ingen glömd ), sittandes,trängandes på en inmonterad soffa tillhörande glasgången,
hojtandes högljutt till varandra på arabiska,medans jag och mina 2 medresenärer (tjejjer)försökte titta på skärmen vilken perrong vårt tåg skulle avgå ifrån .hmm...
Fast nu ifrågasatte jag inte din upplevelse utan skrev om min egen erfarenhet av Hallsberg. Det är skillnaden.
Citera
2017-07-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjarv
Jag tror han tog med sig ryggsäcken först och lämnade resväskan. Det är enklare att få lift utan packning. Sen ändrade han sig och slängde iväg ryggsäcken. Datorn kanske var gammal och musiken fanns lagrad på fler ställen. Du kan lagra musik i molnet. Gogle har såna tjänster. Jag kan inte det där, men det ska gå att lagra massor i molnet.

Han kan ha försökt få lift med ryggsäcken, men misslyckats och då slängde han den i ilskan.
Så du menar att han skulle liftat vid dollar? Det är ju en bit till motorvägen
Citera
2017-07-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
Känner inte heller igen den bilden. Ganska tråkigt och intetsägande samhälle med tanke på att det är en järnvägsknut.
Skitsnack att det finns gäng som attackerar folk här på stationen
Citera
2017-07-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Så du menar att han skulle liftat vid dollar? Det är ju en bit till motorvägen

Hittades ryggsäcken vid Dollar? Trodde ryggan låg öster om woodys?
Citera
2017-07-12, 19:02
Medlem
Undrar om de någonsin finner Patrik?..och hur länge Missing People och FIKK orkar söka?
Senast redigerad av evaveva 2017-07-12 kl. 19:17.
Citera
2017-07-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Hittades ryggsäcken vid Dollar? Trodde ryggan låg öster om woodys?
Trodde jag med eftersom stället pekats ut men nu är den tydligen tillbaka mellan volvo och dollar "blir inte klok på vad som är sant"
Citera
2017-07-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Ja det är förbannat. Hela kroppen, hållningen och kroppsformen var likt. Även ansiktet, men jag kan inte göra så mycket mer åt det nu.
Det var E-Tuna som nämnts tidigare.
Att du inte hoppade på honom och höll fast honom
Citera
2017-07-12, 19:29
Medlem
Citat:

Du har alltså sett och hört några killar som pratar arabiska (förstår du det?) i Hallsberg. Kan man inte se och höra det lite varstans i Sverige? Vill du styra in tråden på att det är invandrare som är orsaken till Patriks försvinnande eller vad menar du?
Citera
2017-07-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
Det vore ju underbart om Patrik tog sig till Eskilstuna via Hallsberg, Sannahed och Köping för att vila upp sig i Italien. Kanske är vi en liten bit närmare sanningen i alla fall.

Ja det låter riktigt rart ju.
Citera
2017-07-12, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Du har alltså sett och hört några killar som pratar arabiska (förstår du det?) i Hallsberg. Kan man inte se och höra det lite varstans i Sverige? Vill du styra in tråden på att det är invandrare som är orsaken till Patriks försvinnande eller vad menar du?

Neeeej ,bara att töntar som mig känner mig lite rädd när ett gäng utav norrmän hojtar och vevar med händerna,inte riktigt min grej att vara mitt i ett sånt gäng, pga att jag skulle läsa av en tågtid. Förlåt.
Citera
2017-07-12, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Jag bodde på norr i Hallsberg tills för några år sedan. Bor nu i grannkommunen. Jag har åtskilliga gånger gått från järnvägsstationen med rullväska till mitt hem i Regnbågen och det har varit sent på kvällarna. Jag har aldrig blivit attackerad eller sett några andra som har blivit det. Visst är Hallsberg på många sätt en håla, men att det skulle stå blattar och negrer i varenda gatuhörn är skitsnack.

Citat:
Neeeej ,bara att töntar som mig känner mig lite rädd när ett gäng utav norrmän hojtar och vevar med händerna,inte riktigt min grej att vara mitt i ett sånt gäng, pga att jag skulle läsa av en tågtid. Förlåt.

Norrmän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in