2017-07-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Riktigt uselt i första set. Mer normalt i andra och tredje. Men det var ju deuce vart och vartannat gem i matchen, malande långa dueller i massor.

Haha känns som det alltid är så mot spanjoren , vilken start Elias fått då , tycker han spelar bra hittills
Citera
2017-07-12, 19:15
Medlem
Raka rör för Elias. Tung bakom serve och forehand. Kul att se. Bedrövligt motstånd dock, svårt att tro när man sett matchen att Elias inte var oddsfavorit.
Citera
2017-07-12, 19:17
Medlem
Nog bland det bättre man sett av Elias på bra länge , 6-3, 6-1 mot de greef , blir spännande se mot Lajovic.
Citera
2017-07-12, 19:17
Medlem
Citat:
Raka rör för Elias. Tung bakom serve och forehand. Kul att se. Bedrövligt motstånd dock, svårt att tro när man sett matchen att Elias inte var oddsfavorit.

Men håller du med om att det såg bättre ut än på länge?
Citera
2017-07-12, 19:26
Medlem
Olivo och Lajovic får va favorit i kvartarna mot Ymer:s, men skulle inte räkna ut någon av dom , tror inte Mikael är chanslös mot Olivo , beror nog på orken
Citera
2017-07-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Men håller du med om att det såg bättre ut än på länge?

Så var det.

Nu blir det intressanta möten för Ymers, förstaseedade Lajovic för Elias och andraseedade Olivo för Mikael. Riktigt hög klass på kvarvarande spelarna.
Citera
2017-07-12, 20:01
Medlem
Citat:
Så var det.

Nu blir det intressanta möten för Ymers, förstaseedade Lajovic för Elias och andraseedade Olivo för Mikael. Riktigt hög klass på kvarvarande spelarna.

Mikael måste ju lära sig serva, då skulle han vinna sådana här turneringar lätt ha ha nej skämt och sido ,dom har väl gjort det bra hittills bägge.
Citera
2017-07-12, 23:16
Medlem
TKD_1337s avatar
Allt är som upplagt för att Federer ska ta sin åttonde titel i Wimbledon.
Citera
2017-07-13, 00:04
Medlem
Haha, man kan riktigt känna hur nöjd Peter Lundgren var efter dagens match i den här intervjun: http://tennisportalen.se/ymers-tranare-lyrisk-efter-segern-bland-det-basta-jag-sett-nagonsin/

Men intressantaste var ändå det här:
Prövoperioden för Ymer/Lundgren sträcker sig fram till Swedish Open och enligt Lundgren själv lutar det åt en förlängning.

– Vi har inte pratat om det ännu men det känns så. Vi har bra kemi och det känns rätt. Han är en skön kille och han lyssnar på och försöker verkligen.
Citera
2017-07-13, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Allt är som upplagt för att Federer ska ta sin åttonde titel i Wimbledon.

Jag är med dig TKD_1337. Är heller inget Federer fan, för mycket krypande i stoffet när han spelar. Jag föredrar krigarna, Nadal och, i andra hand, Djokovic.

(Men måste inte du byta avatar nu när "ni" har gjort er av med honom... )

Förresten, skulle just skriva att det är synd det inte finns några highlights på matcherna från Båstad, men en del finns visst:

https://www.youtube.com/watch?v=fzUCdeCRxnY

Hade dock gärna sett Ymer - Söderlund, men den hittar jag inte.
Senast redigerad av fryskyl 2017-07-13 kl. 00:13.
Citera
2017-07-13, 00:55
Medlem
Citat:
Haha, man kan riktigt känna hur nöjd Peter Lundgren var efter dagens match i den här intervjun: http://tennisportalen.se/ymers-tranare-lyrisk-efter-segern-bland-det-basta-jag-sett-nagonsin/

Men intressantaste var ändå det här:
Prövoperioden för Ymer/Lundgren sträcker sig fram till Swedish Open och enligt Lundgren själv lutar det åt en förlängning.

– Vi har inte pratat om det ännu men det känns så. Vi har bra kemi och det känns rätt. Han är en skön kille och han lyssnar på och försöker verkligen.

Alltså slaget han slår mellan benen , ojojoj , vad är det för slag ens ? visst många har väl klarat passera mellan benen , men med den längden också
Citera
2017-07-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Jag är med dig TKD_1337. Är heller inget Federer fan, för mycket krypande i stoffet när han spelar. Jag föredrar krigarna, Nadal och, i andra hand, Djokovic.

(Men måste inte du byta avatar nu när "ni" har gjort er av med honom... )

Förresten, skulle just skriva att det är synd det inte finns några highlights på matcherna från Båstad, men en del finns visst:

https://www.youtube.com/watch?v=fzUCdeCRxnY

Hade dock gärna sett Ymer - Söderlund, men den hittar jag inte.

Har du sett Mikael:s mellan benen passering? sjukt den inte är med i highlights ,finns video i tennisportal artikeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in