Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-12, 00:17
Medlem
Vad är det för föräldrar hon har den där tjejen?
Jag tycker dom ska ta avstånd från henne nu när hon sprungit ute o druckit alkohol fast dom har förbjudit det. Det var annat när jag var ung, då var vi väluppfostrade, både dom med föräldrar i offentligheten och vi andra....

Seriöst! Är det inte lite väl mycket hatande? Hur vuxna var ni när ni var 16 o druckit för mycket? Hade ni morsans goda uppfostran ringades i öronen då? Visst, handlingen är inte mysig och inget jag försvarar, men inte fan hade ni suttit o grottat i det här om det var Nisse Svenssons son som varit ute o slirat?

Tror nog både grabben o tjejen repar sig.
Citera
2017-07-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
I det närmaste nykter? Han var alltså berusad? Har du haft en kåt onykter tjej efter dig någon gång?

Det hade jag många gånger. Jag tog alltid leg.på på dom, drack en kopp kaffe för att kamma till mig o fundera på om jag skulle åka hem o runka eller hur det skulle bli....
Citera
2017-07-12, 00:27
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
I det närmaste nykter? Han var alltså berusad? Har du haft en kåt onykter tjej efter dig någon gång?
Han var nykter och hade fixat sprit åt tjejen. Jag har varit både full och i hans ålder utan att göra något som skulle få mig fälld för våldtäkt. Varför vill du förminska det hela?
Citera
2017-07-12, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Seriöst! Är det inte lite väl mycket hatande? .
Du måste förstå att de som hatar är inget annat än WT-känslovarelser.
Ingen respektabel individ från ett övre samhällsbärarskikt eller varför inte någon snygg, reserverad, elegant kvinna från överklassen skulle sitta och skriva massa elaka hat-kommentarer under en lets-dance-morsas instagram.

Tänk dig, det är samma människor som röstar på MP och delar Aftonbladet-artiklar på facebook, samt taggar sina vänner i Katten-bajsade-på-soffan-Du-kommer-inte-tro-vad-som-hände-sedan-videos osv. Sveriges motsvarighet till Walmart White Trash i USA alltså. Låt dem vara. Det är synd om dem.
Senast redigerad av Be-Fast-Or-Be-LasT 2017-07-12 kl. 00:29.
Citera
2017-07-12, 00:31
Medlem
Mildsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Så med andra ord är det ytterligare en kille som får sitt liv förstört pga att en liten hora inte blivit uppfostrad rätt och suger av killar på fyllan. Kanske dags att sluta dalta med tjejer och låta dom själva ta ansvar för sina handlingar?
Grattis till dagens mest korkade inlägg!
Citera
2017-07-12, 00:32
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:

Läs domen. Den kåta tjejen var ute efter den andra killen, inte Antonio Book.
Citera
2017-07-12, 00:33
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Vad är det för föräldrar hon har den där tjejen?
Jag tycker dom ska ta avstånd från henne nu när hon sprungit ute o druckit alkohol fast dom har förbjudit det. Det var annat när jag var ung, då var vi väluppfostrade, både dom med föräldrar i offentligheten och vi andra....

Seriöst! Är det inte lite väl mycket hatande? Hur vuxna var ni när ni var 16 o druckit för mycket? Hade ni morsans goda uppfostran ringades i öronen då? Visst, handlingen är inte mysig och inget jag försvarar, men inte fan hade ni suttit o grottat i det här om det var Nisse Svenssons son som varit ute o slirat?

Tror nog både grabben o tjejen repar sig.

Mysigt att skylla på offret. Skylla på offret är vidrigt!

Tjejen kanske repar sig, eller kanske inte. Ett övergrepp/en våldtäkt är inget man "repar" sig efter bara sådär. Kan gå många år oavsett hur pass "lite" det var etc.
Citera
2017-07-12, 00:42
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Hur kommer det sig att Flashback mörkar namnet på brottslingen?

Har det någonsin skett förut?

Troligtvis i första hand för att gm är minderårig och i andra hand inte är "offentlig person av allmänintresse"
Citera
2017-07-12, 01:05
Medlem
Avalanchekings avatar
Våldtäkt är nog bland de vidrigaste brotten som finns jämte pedofili. Men ärligt talat.... skummade bara igenom domen men hur många ggr har inte vem som helst av oss varit 20, tjejen 18 dvs 2 år yngre eller så.. och det blev lite mycket fylla. Fan va alla ska lipa idag. Helt sjukt.
Citera
2017-07-12, 01:13
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Våldtäkt är nog bland de vidrigaste brotten som finns jämte pedofili. Men ärligt talat.... skummade bara igenom domen men hur många ggr har inte vem som helst av oss varit 20, tjejen 18 dvs 2 år yngre eller så.. och det blev lite mycket fylla. Fan va alla ska lipa idag. Helt sjukt.

Det blev inte lite mycket fylla för Antonio Book. Däremot så tankade han offret rätt så duktigt innan han förgrep sig på henne. Bara att läsa innantill i domen om du inte tror på vad jag skriver här.
Citera
2017-07-12, 01:15
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudisktOcker
Det blev inte lite mycket fylla för Antonio Book. Däremot så tankade han offret rätt så duktigt innan han förgrep sig på henne. Bara att läsa innantill i domen om du inte tror på vad jag skriver här.

Okej, jag ska göra det. Men vi pratar inte om en 83-årig farbror bosse här. Vi pratar som om du går i nian och är med en brud i sjuan. Det är kids som knullar och beter sig illa. Vad är grejen?
Citera
2017-07-12, 01:20
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Okej, jag ska göra det. Men vi pratar inte om en 83-årig farbror bosse här. Vi pratar som om du går i nian och är med en brud i sjuan. Det är kids som knullar och beter sig illa. Vad är grejen?

Tja tacka feminismen för våra moderna lagar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in