Citat:
Jag är ju väldigt tråkig så det jag berättar är inget märkligt alls. Du verkar extremt oerfaren när det gäller alkohol. Slöddren började dricka vid 21 på kvällen. Det 13-åriga BO ska då ha druckit en halv liter sprit som försetts av langaren och den barnvåldtäktsdömde Antonio Toledano Book.När man dricker ren sprit så blir man berusad väldigt snabbt. I detta fall så blev det naturligtvis för mycket på för kort tid. Man hinner inte dricka kopiösa mängder ren sprit, sedan nyktra till på en kvart och en massa spya för att sedan vara i toppform och ge lite avsugningar. BO drack väldigt mycket under en kort tid och enligt FUP hade hon ingen aning om vad hon gjorde. Hon kommer fortfarande inte ihåg vad som hände den kvällen. Knappast tecken på lite fredagsmys när man dricker några glas Châteauneuf-du-Pape och har trevlig med sina vänner.
BO var alltså redlös och dyngrak. Enligt FUP var BO "helt borta", "helt tom" och "okontaktbar". Hon kunde inte stå, gå, sitta eller prata. Ej heller stoppa sina egna fingrar i halsen. Hon var för full för detta. De andra diskuterade att ringa ambulans men det gjorde man tyvärr inte.
BO med vän skulle vara hemma 23 på kvällen men var sena. Det är inte det minsta konstigt att BO var mindre redlös när man kom hem vid 24-tiden. Det som är mest märkligt är väl egentligen att BO inte dog av alkoholförgiftning. Man drack ju faktiskt ren sprit, inte folköl.
13-åriga BO var enligt FUP i stort sett medvetslös under stora delar av kvällen. Själv tycker jag gränsen går långt tidigare. Vem fan stoppar kuken i munnen på en tjej som spyr hela kvällen? Vem stoppar kuken i munnen på en tjej där man tydligt ser att hon är helt borta? Måste vara perversa idioter som tänder på detta. Som Robin och Antonio.