Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Men jag tror när Svenssons Volvo V70 brinner på parkeringen och dottern blir våldtagen av några afghan-hannar är måttet rågat. (
Det redan hände men folk fortfarande fortsätter som ingenting hände.
När jag ser vad som händer i Sverige (inte minst i UK, Frankrike, Tyskland, Belgium eller Holand) blir jag arg och förbannad!
Jag är invandrare själv och jag märkte att svenskarna är lite självinriktade (som kanske det är bra men inte i detta lägge), altså de bryr sig inte så mycket så länge dem är inte direkt påverkade (jag märkte också detta i mitt hemland trots att i mindre del jämfört med Sverige; i mitt hemland är människorna vana protestera starkt mot regeringen, och inte bara en gång var regeringen tvungen att avgå pga. mass-protester, men det hände aldrig i Sverige, eller hur?). Alltså svenskarna är tysta och glada att det onda inte hände till dem. Under tiden blir dem förintade en efter en.
T.ex. i Malmö 51% av barn har invandrare bakgrund men i genomsnitt 44% av alla befolkning har invandrare bakgrund. Självklart finns många kommuner där svenskarna är redan ett minoritet (Botkyrka,Haparanda, Sodertälje,osv). Denna fenomen hände medan ni bara stod och klappade som en hjärntvättade flock. Bra jobbat!
Således tror jag (baserad på fakta som visat tidigare) att ni svenskarna blundar era ögon till ni blir ett minoritet i eget land, stad efter stad, kommun efter kommun.
Ni lär spela gitarr, nöja med nya TV-apparat, dataspel eller iPhone modell, resa till Thailand eller New York, alltså alla dessa nöjer av de nya kosmopolitan människa, medan den andra multiplicerar exponentielt, tack vare era skatt. Ni sponsoriserar era själv förintelse. Är det bara kollektiv galenskap eller det handlar helre av fåfänga? Ni tror att ni är för stora för att falla, eller hur? Tänk att dennsamma trode också Romanerna.
Det sägs att rikedomen aldrig överlever den tredje generation. Den första generation börjar från null och anstränger sig rejalt för att lycka och detta kommer ihåg t.o.m deras barn (den andra generation). Problemet med den tredje generation är att de har inga sånna minne, de födds i en rik familj och tar rikedom för givet.
Jag tror att man tar inte bara rikedom för givet, man tar också friheten och den status quo för givet. Fråga alla i Iran eller alla från f.d. Östeuropa. Problemet är att det tar nästan 50 år att bekämpa en diktatorial regim men det tar över 1400 år för att bekämpa en islamisk stat (som efter 1400 år blir t.o.m starkare och starkare).
Engagera dig idag! - tänk på dina förfäder, föräldrar och dina barn. Tänk på vad du fick och vad ska du lämna till dina barn. Man kan undvika verkligheten men man kan inte unvika konsekvenserna för att man undvek verkligheten. Tänk på det!