Tror också det ligger rätt nära i tiden.. tror många Svenskar är lite som tickande bomber.
Skulle inte vilja vara politiker, journalist eller kändis med fel åsikt idag. De kan bli flådda levande om de stöter på fel person. Såg faktiskt en rätt så känd politiker häromdagen men hade sällskap med mig..
Ja, någon gång måste ju någon tröttna på att de här "17-åriga afganska barnen" döms till 10 månaders ungdomsfängelse för våldtäkter. Helt ofattbart att ingen klickar och dänger upp dom ordentligt efter att de sonat sitt "straff".
En etnisk svensk lär inte göra det i alla fall. Det blir väl någon lågintelligent individ med IQ badboll som ska hämnas för att någon har tittat snett på honom.
Seriöst dock så tror jag inte det ligger så nära. Kanske någon som Peter Mangs kanske då, alltså någon som lever i utkanten av samhället.
Dessa individer brukar dock oftast inte bry sig ifall deras dotter blir våldtagen av en neger/ arab. Det brukar inte ens bekomma dem när de skaffar barn med dessa heller så...
Det pratas ju aldrig om detta. Hur känner gemene svensk sig inombords i hjärta och själ när det ser ut som det gör här i Vårt land. Det pratas hela tiden om hur jävla svårt svartskallarna och de femtioåriga skäggbarnen har det svårt i samhället. Men våra egna ungar som blir tvungna att integreras med detta jävla socialsnyftande äckliga packet, det får inga rubriker, det är ju vårt land varför ska vi behöva stå med hatten i näven och se nöjda och förstående ut?
Jag tror att det kommer blixtra till snart, bägaren av detta socialdemokratiska vänster-skäggs--batikhäxeri-kramandet kommer nog att rinna över för någon framöver-
Höll på att göra det i dag när en otrevlig utländska försökte tränga sig före i bankkön. Var tvunget att göra mig bred och stor och flytta mig så hon inte kom förbi sedan stod hon som en släpvagn vid kassorna och tryckte på trots att det fanns ett kösystem.
Kollade in hennes hals och bestämde mig för var jag skulle stöta in kniven. Men så kom jag på att jag inte hade någon kniv. Hon hade tur kan man säga.
Det fanns ju ett uppmärksammat rättsfall för så där tio år sedan som pekade på just denna fråga, det s k Rödebyfallet där en lätt förståndshandikappad tonårskille hade mobbats och jagats av ett gäng lokala ungdomar under en längre tid. Familjen var socialt isolerad, bodde en bit ut på landet och både sociala myndigheter och polis duckade för att ta tag i frågan - till slut kom det till en konfrontation när gänget anföll killens föräldrahem och hans pappa gick ut och sköt ihjäl gängledaren med en bössa.
Bortsett från att samtliga, vad jag förstår, var etniska svenskar (även gänget alltså) så var fallet helt analogt till vad som kan hända om en flicka blir våldtagen och grovt misshandlad av ett afghangäng och pappan inte längre har förtroende för polisen - eller om man upplever att de killar som gripits får straff som är rena skämtet. Frågan om rätten att freda sig själv och sin familj vs offentligt våldsmonopol alltså. jag vet att den vinkeln - självtagen rättvisa vs lama myndigheter och domstolar - stod klar för många när fallet var aktuellt, men rätten vågade inte ta ordentligt i frågan utan dömde att pappan hade varit tillfälligt sinnesförvirrad för att slippa välja mellan att antingen döma honom för mord eller också säga att han agerat i fullt motiverat nödvärn och därmed kanske göra honom till en förebild för folket.
Och jag tror inte heller att det första "paradigmfallet" av typen: ursinnig pappa fattar inte att domstolen behandlar gänget som skändade hans dotter med silkesvantar utan straffar dem själv...är långt borta.
Som det ser ut nu och efter vad man läser i media och givetvis ser med egna ögon är ju att det är ett jävla daltande gentemot våra semesterbesökare. Man kan ju vända på saken och fråga sig varför svensken har blivit rädd för att gå ut rasta hunden, handla på ica, jogga en runda eller bara ta en kvällspromenad? VAD beror det på? Är det SVENSKEN som står med kuken bakom ett träd, eller sitter väntande på ett offer i en taxibil?
Är det för att Asen har för lite sysselsättning och får för lite i bidrag? Nä, dom får allt serverat och skiter i svensk lagstiftning och åker på en räkmacka. Måtte detta ta slut någongång, att någon visar att nu får det vara SLUT!!!
Kan ju bli en Behring Breivik. Någon som bestämmer sig för att det är politiker och vanligt "vitt" folk som röstar "fel" som ska straffas och ställer en skåpbil med ett ton gödningsmedel och dieselolja i närheten av Rosenbad. Boom! Massor av etniska svenskar går upp i rök.
Samtidigt som bomben smäller går han loss med ett automatvapen på Centralen, Plattan eller något annat ställe med mycket folk.
Att någon svensk wannabe-hårding vågar spöa på nån invandrare som tränger sig i en kö och sedan tar tunnelbanan ut till förorten och går loss med en biljardkö på fritidsgården verkar ganska osannolikt. 😁
Tror det går successivt men ändå rätt fort. Tror statens, kommunernas pengar tar slut inom ngt år och då blir det mer skarpt läge. Tror också sprickan mellan SD och övriga partier blir väldigt tydlig efter 2018. Det blir synligt för alla var frontlinjerna går.