Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-11, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Man bör iaf fråga sig vad det är för föräldrar vars 13-åriga unge dricker vodka.

PS spritlangare, det är viktigt det här med särstavning annars kan pengarna hamna i kassa skåp.

Eller vad det är för föräldrar vars 16åriga unge förser 13åringar med sprit och stoppar snoppen i dem efter att de supits redlös..
Citera
2017-07-11, 10:38
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
YES. Skuldbelägger 13 åringen. Vad fasiken gör en snorunge FULL ute på kvällen på en fest???

Vaaaa
Alltså, VAAAA????

sluta försvara när ni inte vet ett skit. Även om det funnits samtycke klassas det som våldtäkt pga ålder .

ÄR NI själva mkt bättre när ni hänger ut en 16åring. ? NI tjatar om att 13åringen är ett barn... 16åringrn då? ÄR han vuxen? Mogen? EN man?

Var ii helvete håller hennes föräldrar hus som intr har koll på sin dotter?? Fan en 13 åring borde sova kl20 inte vara full på en fest. Skämsssssss

Det finns många problem i den här historien. Det finns en hel del att göra för myndigheterna med tanke på vad som har famkommit i domen.

Och en omständighet är utan tvekan att målsägandes föräldrar synes vara frånvarande. Med det så menar jag inte att det är så mycket bättre med övriga ungdomars föräldrar.
Men det får mig faktiskt att reagera då en 13 årig flicka är ute och ränner på sena kvällen, är totalt aspackad och skriker att hon vill "knulla".
Det är uppenbarligen något som fattas då det gäller vuxnas närvaro och inflytande.
Senast redigerad av Utflyttad 2017-07-11 kl. 10:52. Anledning: typo
Citera
2017-07-11, 10:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Det borde vara olagligt. Då skulle vi slippa alla jävla fjortisar som skall ha en massa utsäkter för att vara dumma i huvudet.

När man själv var i den åldern, då skötte man fan sig. Men alla idioter som inte kan betee sig skall alltid ursäktas.

Det borde ju också vara vara olagligt att posta nonsens på Flashback. Så skulle man slippa läsa folks fantasilagstiftningar.

Skulle det ändå vara olagligt skulle BO ändå klarat sig pga att man inte kan straffas då man är under 15.
Citera
2017-07-11, 11:05
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayg44
Jag känner honom. Han är oskyldig. Det äckligaste är när vuxna njuter då barn hängs ut. Ni är vidriga. Se er i spegeln utan att kräkas om ni kan.

Njahhh... han har ju trots allt stoppat pillevippen in i truten på tjejen när hon var utslagen. Då är man inte oskyldig. Då får man hoppas att flickan har en bror eller pappa som är man för sina byxor och ger honom så mycket stryk att han inte kan stoppa pillevippen i någons trut på ett par månader.
Citera
2017-07-11, 11:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Njahhh... han har ju trots allt stoppat pillevippen in i truten på tjejen när hon var utslagen. Då är man inte oskyldig. Då får man hoppas att flickan har en bror eller pappa som är man för sina byxor och ger honom så mycket stryk att han inte kan stoppa pillevippen i någons trut på ett par månader.
Men har han gjort det? Jag tror det, men det är upp till rätten att bevisa det för att han skall dömas såsom varandes skyldig bortom allt rimligt tvivel...
Citera
2017-07-11, 11:11
Medlem
Enligt ett vittne så var målsägaren avtuppad när sagda oralsex genomfördes.Jag och bruden gjorde en rekonstruktion av brottet.Det gick inte...
Citera
2017-07-11, 11:20
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Men har han gjort det? Jag tror det, men det är upp till rätten att bevisa det för att han skall dömas såsom varandes skyldig bortom allt rimligt tvivel...

Han är ju dömd.
Citera
2017-07-11, 11:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Han är ju dömd.
Ja, i tingsrätten.
Citera
2017-07-11, 11:24
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, i tingsrätten.

Då har väl de dömt honom som skyldig, bortom allt rimligt tvivel?
Och de får överklaga om de anser domen vara felaktig.
Citera
2017-07-11, 11:36
Medlem
Folkkamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow
Enligt ett vittne så var målsägaren avtuppad när sagda oralsex genomfördes.Jag och bruden gjorde en rekonstruktion av brottet.Det gick inte...
Precis. Just därför var jag lite förvånad över domen, och att Flashback-pöbeln gått all-in på "våldtäktsmansspåret" direkt utan vidare eftertanke kring omständigheterna.

Det skulle inte direkt vara första gången i feministiska Sveriges historia som en tonårig tjej inte minns/ångrar sig dagen efter, och därmed tar noll ansvar för sitt egna lösaktiga handlande under berusning. Otaliga gånger har det hänt att killar i liknande ålder blivit utpekade som ondskefulla galningar, eftersom vi människor automatiskt verkar ta parti för någon av det kvinnliga könet.

Som sagt, jag är inte alls lika bergsäker som övriga verkar vara i tråden.
Citera
2017-07-11, 11:37
Medlem
Att familjen Book är en total katastrof vet vi redan. Anna Book är ett mentalt stört fetto. Ingen kan väl vara förvånad över att deras WT son har dömts för detta. Snorungen är inte bara feluppfostrad utan har även bokstavskombinationer som gör saken värre.

Man ska aldrig skuldbelägga offret men man kan ju enkelt konstatera att 13-åringens föräldrar är även de inkompetenta idioter som borde förlora vårdnaden direkt. Kalla mig en gammeldags gubbe men att en 13-åring super sig full mitt i natten är en total skandal. Skulle aldrig hända i en normal familj. Aldrig! Vad är det för jävla trams föräldrarna håller på med?

Vad gör en 13-åring ute mitt i natten? Självklart ska barn vara ute och ha kul men på fest och full som 13-åring mitt i natten? Jag måste vara väldigt gammeldags för de skulle jag aldrig tillåta mina barn. Fine, gå på en fest är inga problem. Vilka ska vara på plats? Vilka föräldrar är på plats? Ge mig numren på de föräldrar som är ansvariga. Jag hämtar dig vid midnatt. Varför ställer inte föräldrarna dessa frågor?

Det här lär bli jobbigt för fettot Book. Att man skrattar år henne klarar hon inte av. När man nu även skrattar åt hennes son så hamnar hon i en djup depression. Hoppas hon tar till repet direkt.
Citera
2017-07-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag bodde i samma område som Anna Book,hade ingen aning om att hennes son hade flippat ur så pass mycket.

Flippat ur..! En ganska vanlig tonårs fylla, 15 åringar på fyllan ofta dom Hadde det tänket på fyllan att hon va 13.. och hon dessutom är väldigt på. Men hur man än vrider på det så har dom gjort fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in