Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 01:08
Medlem
carass avatar
Orkar inte läsa tingsrättsdomen.. men min fråga är..
Har Antonio B erkänt eller nekat till det han anklagas för?
Citera
2017-07-11, 01:09
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ennasus
''får skylla sig själv om hon klär sig så där''

Så då har man en riktig anledning att hata Anna nu. Vilken hemsk människa.
Citera
2017-07-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Orkar inte läsa tingsrättsdomen.. men min fråga är..
Har Antonio B erkänt eller nekat till det han anklagas för?
Han nekar
Citera
2017-07-11, 01:12
Medlem
per-albins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Swede
Detta står på Robertos Facebook...

Jag har jobbat med Säkerhet i över 25 år. Allt ifrån som Chaufför till Personskydd, både för olika Ambassader, Företag, Privatpersoner & män & kvinnor inom Nöjesbranchen. Jag trivs verkligen med mitt jobb då det ofta är stor variation på mina uppdrag. Då jag är en väldigt driftig person som gillar omväxling & när det händer saker.

Jag är en glad & positiv person som har väldigt lätt för att lära mig olika saker & det resulterar i att jag ständigt utvecklas & lär mig mer & mer om massa nya saker. En stor passion för mig är mitt egna företag där jag kör mina Självförsvarskurser som jag har både för grupper & enskilda privata klasser.

Vill DU veta mer? Maila mig då bara på
robertotoledano@hotmail.com
Haha va fan händer människan hotmail?
Citera
2017-07-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag har svårt att tro att hon sålt storyn till Hänt Extra. Varför skulle de betala för något de kan skriva om gratis? Och även om hon skulle ha sålt storyn till någon, så är det ju inget hinder för någon annan att skriva om det.
Jag tror, på sin höjd, att vi kanske får läsa om "Den kända sångerskans son".

Det där egna företaget tycker jag det snackas om i tid och otid. Märkligt nog, så finns det inget företag registrerat varken på honom eller frugan.

Jo, det där är äldsta dottern (som har en annan pappa än de två yngsta, som ser så konstiga ut).

Ok, my bad...
Citera
2017-07-11, 01:27
Medlem
carass avatar
Så om han (Antonio B) nekar till brott/åtalspunkten men ändå blev fälld i tingsrätten pga den tekniska bevisningen som om jag förstått det rätt endast består av muntliga utsagor från två (minderåriga?) vittnen A och W och där ingen av dem två sett att han faktiskt genomfört oralsex men att de (framför allt vittne A) har sett att det (kanske) kan ha varit så. Vittne W var berusad och är därmed otillförlitlig som vittne. Vittne A påstår att hon var nykter.
Kan detta verkligen hålla i hovrätten? Skulle gissa att han (Antonio) frias.
Citera
2017-07-11, 01:31
Medlem
NurseDiesels avatar
Kvinnan är så jävla osmaklig. Varför ställer man inte bara sitt IG-konto till "privat"? Hon är pinsam som sitter där och argumenterar med folk.
Citera
2017-07-11, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Ja, han ser ju lite konstig ut.
Såg han senast för nån dag sen i "lyxfällan" eller vad det nu var, helt platt bakhuvud som en mongoloid.

Vem?
Har Book Jr varit med i lyxfällan? Det låter lite för bra för att vara sant...
"Det Antonio måste göra för att få ordning på sin ekonomi är att; Sluta lägga en massa pengar på sprit som han häller i barn för att kunna våldta dom"
Citera
2017-07-11, 02:01
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ennasus
Min dotter känner offret. Hon berättar att Anna Book har uttryckt att offret ''får skylla sig själv om hon klär sig så där''.

Jag har bett dottern visa bilder på kompisen och hon brukar vara klädd, och bett att få veta när och till vem Anna Book ska ha sagt detta. Återkommer.

Kompisarna är i chock över att han får 90 dagars samhällstjänst fast han - mfl – har förstört deras kompis liv.

Jag vet inte vad jag ska säga till henne mer än: bara du själv kan skydda dig. Var jävligt försiktig.

Fuck that.

Ta nu inte i så att du spricker! Knappast en trevlig händelse, men jag betvivlar att BO får livslånga men av den, eller för den delen att hon mår bättre av att folk påstår att hennes liv skulle vara förstört.

Vad gäller domen så får jag nog hålla med en del andra här i tråden om att den känns ganska svag. GM nekar, BO minns inte och endast ett vittne tycks peka ut GM.
Citera
2017-07-11, 02:09
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Vem?
Har Book Jr varit med i lyxfällan? Det låter lite för bra för att vara sant...
"Det Antonio måste göra för att få ordning på sin ekonomi är att; Sluta lägga en massa pengar på sprit som han häller i barn för att kunna våldta dom"
Det var Arga Snickaren VIP hon och hennes familj medverkade i.

http://www.dplay.se/arga-snickaren-vip/season-3-anna-book/
Citera
2017-07-11, 02:13
Medlem
Utan att gå OT

Det är väl ändå vanligast att mamman (oftare än pappan i alla fall) försvarar sin avkomma in absurdum, vad de än gjort (i detta fall våldtäkt, kan nog inte bli värre). Efter att ha uppfostrat några ungar så har man sett en del (och säkerligen själv försvarat "sina egna" felaktigt trots att de varit skyldiga till något som man själv förminskat betydelsen av).

Men en del föräldrar har verkligen tagit det till ytterlighetens gräns......och där är MIN erfarenhet att just mammor är de som är värst. En del är ta mig fan helt rabiata !

Anna Book befinner sig väl gissningsvis i extrem stress också. Både som officiell person men också genom att ha tillräckligt med problem med sig själv sedan innan.

Jag ser detta agerande som det enda hon klarar av för stunden innan chocken lagt sig - Hon försöker intala sig själv (för att lindra chocken) att hennes barn inte är SÅ hemsk. en ren överlevnadsinstinkt alltså. När den chocken lagt sig kommer hon väl vilja spöa upp grabben.....men tills dess kommer hon förminska sitt eget barns skuld och skuldbelägga offret, av en enda anledning.........för att orka med situationen !

Ren överlevnadsfunktion alltså !
Citera
2017-07-11, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions

Anna Book befinner sig väl gissningsvis i extrem stress också. Både som officiell person men också genom att ha tillräckligt med problem med sig själv sedan innan.

Jag ser detta agerande som det enda hon klarar av för stunden innan chocken lagt sig - Hon försöker intala sig själv (för att lindra chocken) att hennes barn inte är SÅ hemsk. en ren överlevnadsinstinkt alltså. När den chocken lagt sig kommer hon väl vilja spöa upp grabben.....men tills dess kommer hon förminska sitt eget barns skuld och skuldbelägga offret, av en enda anledning.........för att orka med situationen !

Ren överlevnadsfunktion alltså !

Jag kanske är udda men en av mina första överlevnadsfunktioner i ett liknande fall hade varit att stänga ner ALLA sociala medier...om jag haft några.
Samt beordra familjemedlemmar att göra detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in