Citat:
Ursprungligen postat av
pearson
Varför då? Anna har garanterat redan sålt storyn exklusivt till Hänt Extra vilket stoppar vidare publicering
Jag har svårt att tro att hon sålt storyn till Hänt Extra. Varför skulle de betala för något de kan skriva om gratis? Och även om hon skulle ha sålt storyn till någon, så är det ju inget hinder för någon annan att skriva om det.
Jag tror, på sin höjd, att vi kanske får läsa om "Den kända sångerskans son".
Citat:
Ursprungligen postat av
The Swede
Detta står på Robertos Facebook...
Jag har jobbat med Säkerhet i över 25 år. Allt ifrån som Chaufför till Personskydd, både för olika Ambassader, Företag, Privatpersoner & män & kvinnor inom Nöjesbranchen. Jag trivs verkligen med mitt jobb då det ofta är stor variation på mina uppdrag. Då jag är en väldigt driftig person som gillar omväxling & när det händer saker.
Jag är en glad & positiv person som har väldigt lätt för att lära mig olika saker & det resulterar i att jag ständigt utvecklas & lär mig mer & mer om massa nya saker. En stor passion för mig är mitt egna företag där jag kör mina Självförsvarskurser som jag har både för grupper & enskilda privata klasser.
Det där egna företaget tycker jag det snackas om i tid och otid. Märkligt nog, så finns det inget företag registrerat varken på honom eller frugan.
Citat:
Ursprungligen postat av
bleechmyanal
Det där är INTE dottern. Gör om gör rätt.
Jo, det där är äldsta dottern (som har en annan pappa än de två yngsta, som ser så konstiga ut).