Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag bodde i samma område som Anna Book,hade ingen aning om att hennes son hade flippat ur så pass mycket.

Helvete vad urflippat!! Ta emot oralsex när man är ung och ute o festar!
Citera
2017-07-11, 00:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Det hon ska göra är att förkasta HANDLINGEN, inte sin egen son. Förkasta det han gjort och ha sympatier för det våldtagna offret, som bara ett litet exempel.

Nu skrev hon ett inlägg om det hade varit ljug (alltså att det inte rört sig om någon handling att förkasta) så att nu skriva så är kanske inget vidare bra sett till att saken förmodligen kommer få en ny prövning i Hovrätten. Det är sedan hennes sak om hon kommer tro på hans version även om det blir fällning där med. Så funkar nog de flesta mammor och andra nära och kära. Bästa är då att bara hålla käft (och stänga av kommentarfunktionen på sina sociala medier).

En sak hon dock kunde ha ett snack med sonen om är att han erkänt att det är han som tagit med spriten och haft hand om denna som sedan en 13-åring fått i sig 0,5 l av...
Citera
2017-07-11, 00:15
Medlem
Citat:
annatoledanobook@nikkidikkipikki Mycket som är synd i detta 🙏🏼 Vi vilar i våra vetskaper & ber alla respektera ALLA minderåriga - ALLA. Det är inte bara EN tragedi - Inte alltid förövaren är förövaren - offret är offret & vittnen är ärliga - Allt är inte svart & vitt❤️ Respekt & kärlek
Det hon säger är ju att hon påstår att sonen inte är skyldig och att offret inte är offret och att vittnen ljuger.

Hon borde ha varit föremål för ett steriliseringsprogram innan hon förökat sig.
Citera
2017-07-11, 00:26
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Vittnet Andersson var inte berusad och hennes vittnesmål får allmänt stöd av vad vittnet Westerberg säger och hon har talat med andra om vad hon sett tätt inpå händelserna, så det kommer garanterat att räcka även i hovrätten.

Så tolkar jag inte domen. Det är bara vittne A som tror sig se detta dock utan att se Books kön hur det nu är möjligt. Till vittne A:s fördel är att hon är nykter. Vittne W säger att hon ser den andre GM ha sex med målsägande och att hon sedan ser att målsägande ger en annan person orslsex men kan inte säga vem. Vittne W är dessutom också kraftigt berusad. Jag skulle säga att det inte går att utesluta att dessa vittnen dessutom, medvetet eller omedvetet påverkat varandra gällande sina minnesbilder av förloppet.

Går detta till hovrätt (vilket jag antar) skulle jag tro att Book jr har åtminstone 50/50 chans att klara sig, den andre tjommen är såklart 100% tokskyldig.
Citera
2017-07-11, 00:34
Medlem
Undrar om Anna fällt riktiga tårar nu, eller...
Dottern är tydligen marknadschef på en tandläkarklinik...det låter det....och har bl a skrivit om "lösa rykten bla bla och näthat bla bla

https://www.facebook.com/feliciabook?fref=pb&hc_location=friends_tab&pnref= friends.all
Citera
2017-07-11, 00:36
Medlem
Ja, han ser ju lite konstig ut.
Såg han senast för nån dag sen i "lyxfällan" eller vad det nu var, helt platt bakhuvud som en mongoloid.
Citera
2017-07-11, 00:39
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldkorn
Så tolkar jag inte domen. Det är bara vittne A som tror sig se detta dock utan att se Books kön hur det nu är möjligt. Till vittne A:s fördel är att hon är nykter. Vittne W säger att hon ser den andre GM ha sex med målsägande och att hon sedan ser att målsägande ger en annan person orslsex men kan inte säga vem. Vittne W är dessutom också kraftigt berusad. Jag skulle säga att det inte går att utesluta att dessa vittnen dessutom, medvetet eller omedvetet påverkat varandra gällande sina minnesbilder av förloppet.

Går detta till hovrätt (vilket jag antar) skulle jag tro att Book jr har åtminstone 50/50 chans att klara sig, den andre tjommen är såklart 100% tokskyldig.

Det har ofta fällts i hovrätten på betydligt mindre än så. Jag vet inte riktigt var du menar att vår tolkning skiljer sig åt gällande vad som utgör bevis mot Tolendano Book. Vittnet A pekar ut honom och vittnet W stöder att händelsen med oralsexet ägt rum, även om hon är full och inte kan peka ut Toledano Book. Att vittnet A strax inpå händelserna diskuterar dem med andra anses bevisa hennes vittnesmåls tillförlitlighet, vilket förstås logiskt har sina brister, och som man då kan ha synpunkter på, men det är så det ser ut vad gäller våldtäktsmål.
Citera
2017-07-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Undrar om Anna fällt riktiga tårar nu, eller...
Dottern är tydligen marknadschef på en tandläkarklinik...det låter det....och har bl a skrivit om "lösa rykten bla bla och näthat bla bla

https://www.facebook.com/feliciabook?fref=pb&hc_location=friends_tab&pnref= friends.all

Det där är INTE dottern. Gör om gör rätt.
Citera
2017-07-11, 00:44
Medlem
Min dotter känner offret. Hon berättar att Anna Book har uttryckt att offret ''får skylla sig själv om hon klär sig så där''.

Jag har bett dottern visa bilder på kompisen och hon brukar vara klädd, och bett att få veta när och till vem Anna Book ska ha sagt detta. Återkommer.

Kompisarna är i chock över att han får 90 dagars samhällstjänst fast han - mfl – har förstört deras kompis liv.

Jag vet inte vad jag ska säga till henne mer än: bara du själv kan skydda dig. Var jävligt försiktig.

Fuck that.
Citera
2017-07-11, 00:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleechmyanal
Jodu, det är visst Annas dotter Felicia Book. Kraftigt retuscherad, men ändå.
Citera
2017-07-11, 01:01
Medlem
Citat:

Vad snackar du om?!! Ser du dåligt?!
Citera
2017-07-11, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pearson
Varför då? Anna har garanterat redan sålt storyn exklusivt till Hänt Extra vilket stoppar vidare publicering
Jag har svårt att tro att hon sålt storyn till Hänt Extra. Varför skulle de betala för något de kan skriva om gratis? Och även om hon skulle ha sålt storyn till någon, så är det ju inget hinder för någon annan att skriva om det.
Jag tror, på sin höjd, att vi kanske får läsa om "Den kända sångerskans son".

Citat:
Ursprungligen postat av The Swede
Detta står på Robertos Facebook...

Jag har jobbat med Säkerhet i över 25 år. Allt ifrån som Chaufför till Personskydd, både för olika Ambassader, Företag, Privatpersoner & män & kvinnor inom Nöjesbranchen. Jag trivs verkligen med mitt jobb då det ofta är stor variation på mina uppdrag. Då jag är en väldigt driftig person som gillar omväxling & när det händer saker.

Jag är en glad & positiv person som har väldigt lätt för att lära mig olika saker & det resulterar i att jag ständigt utvecklas & lär mig mer & mer om massa nya saker. En stor passion för mig är mitt egna företag där jag kör mina Självförsvarskurser som jag har både för grupper & enskilda privata klasser.
Det där egna företaget tycker jag det snackas om i tid och otid. Märkligt nog, så finns det inget företag registrerat varken på honom eller frugan.

Citat:
Jo, det där är äldsta dottern (som har en annan pappa än de två yngsta, som ser så konstiga ut).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in