2017-07-09, 04:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Som många redan påpekat för dig så är äldre herrar likt dig själv sällan det fina årgångsvinet ni inbillar er att ni är, men för att bevara egot kan man ju övertyga sig om lite av varje. Vill 20-åriga kvinnor ligga med dig för din kropp? Eller blundar hon och tänker att snart är det över och nu kan jag betala hyran?

Pengar kan köpa makt, och fysisk styrka likaså.

Tänk efter nu... Det är kvinnor som dig själv som gnäller över att män inte uppskattar er för er personlighet. Sedan talar du om min kropp? Min kropp är inget jag skäms för, ej heller min utbildning eller inkomst. Kvinnor bryr sig mer om social status än en kropp. Sammantaget ger det mig sexuell makt, inte du.

Du, som söker uppmärksamhet på alla sätt, och som dessutom är på väg down-hill åldersmässigt, har ringa sexuellt värde. Detta vet du innerst inne också. Schas på dig!
Citera
2017-07-09, 05:00
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theRulerOfBethos

Bluffen att dessa män har någonting att vinna på att bli ihop med dessa kvinnor och skaffa familj med dem. Många desperata "män" gör vad som helst och betalar vad som helst för att få ihop det med kvinnor som är i sin sexuellt starkaste fas. Men dessa "män" tänker ofta inte på att kvinnors sexuella värde minskar över tid och att detta generellt är en dålig deal för dem.

Ögnade bara igenom de första sidorna i denna tråd så detta är ett gammalt inlägg.

Kan dock inte låta bli att svara denna bluffmakare som säger att kvinnors sexuella värde minskar över tid och att detta är en generellt dålig deal för männen.

Men du kanske har vaknat nu efter flera år och insett att det naturligtvis är tvärt om: Kvinnor kan ha en jävla massa sex livet ut i princip, medan mannens sexuella värde däremot verkligen går nedåt i och med att han blir mer och mer oförmögen att få erektion. Kan verkligen vara en s k "dålig deal" för en kvinna, ju yngre hon är än honom desto sämre.
----
Åh se där, på slutet av tråden fanns en likadan :

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tror du att du flyter ovanpå för att du har ett savande och illaluktande hål mellan benen? Skulle inte tro det...

Kvinnors sexuella makt efter 30 års ålder är ju som att kasta en sten i ett kalkbrott. Straight down! Män däremot, åldras som vinet i vinkällaren!

Se mitt svar ovan.
Senast redigerad av esant 2017-07-09 kl. 05:09.
Citera
2017-07-09, 05:01
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Tänk efter nu... Det är kvinnor som dig själv som gnäller att män inte uppskattar er för er personlighet. Sedan talar du om min kropp? Min kropp är inget jag skäms för, ej heller min utbildning eller inkomst. Kvinnor bryr sig mer om social status än en kropp. Sammantaget ger det mig sexuell makt.

Du, som söker uppmärksamhet på alla sätt, och som dessutom är på väg down-hill åldersmässigt, har ringa sexuellt värde. Detta vet du innerst inne också. Schas på dig!
Hade hon legat med dig om du inte betalat? Som neverhesitate uttryckte det så är det din ekonomiska makt hon knullar, kåt på dig är hon inte

Sapmis dont crack 😏 Senast igår fick jag tre erbjudan från moneyslaves. På Ig. Men släpa runt någon Karl för att bära mina kassar har jag liten lust med.

Schas på dig själv, du svarar inte på frågan, har någon kvinna varit genuint kåt på dig det senaste året? Och att kvinnor inte skulle bry sig om mäns kroppar är bs.
Citera
2017-07-09, 05:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Hade hon legat med dig om du inte betalat? Som neverhesitate uttryckte det så är det din ekonomiska makt hon knullar, kåt på dig är hon inte

Sapmis dont crack 😏 Senast igår fick jag tre erbjudan från moneyslaves. På ig.

Schas på dig själv, du svarar inte på frågan, har någon kvinna varit genuint kåt på dig det senaste året? Och att kvinnlig inte skulle bry sig om mäns kroppar är bs.

Betalt, vad pratar du om? Det finns absolut ingen moralisk skillnad mellan att kapitalisera på sitt utseende som tjej, och att laxa upp som kille och man. Jodå, jag har slickat ut många savande fittor de senaste åren. They love me!

Du har ju ett sjukligt bekräftelsebehov. Dessutom saknar du uppenbarligen varje uns av personlig integritet. Yuck!

Topic: kvinnor i din ålder har mycket begränsad sexuell makt, om ni inte pysslar med fetisher eller blir dominor.

PS. Jag är gift!
Senast redigerad av WordWarrior 2017-07-09 kl. 05:12.
Citera
2017-07-09, 05:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Betalt, vad pratar du om? Det finns absolut ingen moralisk skillnad mellan att kapitalisera på sitt utseende som tjej, och att laxa upp som kille och man. Jodå, jag har slickat ut många savande fittor de senaste åren. They love me!

Du har ju ett sjukligt bekräftelsebehov. Dessutom saknar du uppenbarligen varje uns av personlig integritet. Yuck!
Återigen, hade hon låtit dig slicka henne om det inte varit för kompensation? Drog hon hem dig och bönfallande dig om det? (Hon spelade)

Det är ju kul att det kommer från dig 😏
Citera
2017-07-09, 05:14
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Topic: kvinnor i din ålder har mycket begränsad sexuell makt, om ni inte pysslar med fetisher eller blir dominor.

PS. Jag är gift!
Nja, du är ute och cyklar. Och jag är varken det ena eller det andra, men män är slampor i själen.

Jo jag vet, synd att det inte verkar räcka för dig.
Citera
2017-07-09, 05:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Återigen, hade hon låtit dig slicka henne om det inte varit för kompensation? Drog hon hem dig och bönfallande dig om det? (Hon spelade)

Det är ju kul att det kommer från dig 😏

Som sagt, jag är välutbildad, gift och har barn. Att roa mig med sexiga yngre kvinnor är bara en fritidssysselsättning.

Men nu var ju topic sexuell makt, eller hur?
Citera
2017-07-09, 05:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Som sagt, jag är välutbildad, gift och har barn. Att roa mig med sexiga yngre kvinnor är bara en fritidssysselsättning.

Men nu var ju topic sexuell makt, eller hur?
Ja, och jag vidhåller att sexuell makt inte är densamma som ekonomisk makt, precis som neverhesitate.
Citera
2017-07-09, 05:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
N män är slampor i själen.

Det stämmer, och det är vi jävligt stolta över. Bara detta enkla faktum ger ett sexuellt värde.
Citera
2017-07-09, 05:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det stämmer, och det är vi jävligt stolta över. Bara detta enkla faktum ger ett sexuellt värde.
Nä inte särskilt. Massor av pirayor i en pool.
Citera
2017-07-09, 05:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja, och jag vidhåller att sexuell makt inte är densamma som ekonomisk makt, precis som neverhesitate.

Du kan vidhålla att ditt bajs inte är brunt. Fakta är fakta.

Din sexuella makt går ner i samma takt som en begagnad Skoda med trasig växellåda, och min frodas som ett årgångsvin.

Skål tammefan!
Citera
2017-07-09, 05:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Du kan vidhålla att ditt bajs inte är brunt. Fakta är fakta.

Din sexuella makt går ner i samma takt som en begagnad Skoda med trasig växellåda, och min frodas som ett årgångsvin.

Skål tammefan!
Det gör den ju inte. Ditt testosteron sjunker, och din kropp med den, som ett rödtjut med inslag av kork.

Vill någon ligga med dig för att just du är så het och oemotståndlig?

Och är den makten som pengar innebär detsamma som sexuell makt? Du kan köpa En hitman som kan krossa folk med händerna, betyder det att du har ekonomisk makt eller att du är extremt stark?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in