Citat:
Ursprungligen postat av
-big kahuna-
Va? Nej RT skriver väldigt lite jämfört med TS. Blandar du ihop personer?
Nej, jag har en vän som är FB kompis med RT så jag har tillgång till hans sida han skriver varje dag och har så gjort väldigt många månader, år!
Därför reagerade jag väldigt starkt på när Ludde skrev att han skriver väldigt sällan när han i själva verket skriver nästan varje dag om inte varje dag !
Kan det vara så att om man inte är vän med RT på FB att man inte kan se alla hans inlägg? För vi ska väl hålla oss till sanningar här. När det gäller TS så kan jag se att han skriver väldigt ofta också. Vad jag pratade om förut var datumen då de båda hade 2dgrs uppehåll som jag sa förut
RT 30-31 och TS 1-2 som stämmer in på när pilot skulle varit frihetsberövad.
Men nu verkar det ju som många har skrivit av RT för att han har varit nämnd i tråden vad var det han var nämnd för? Och när var det? Någon som vet! Jag tänker att om han bara har blivit nämnd snabbt här i tråden och speciellt med namnet Andersson så kanske inte polisen tänkte på det, vi visste ju inte detta jag menar det tog ju ett tag innan någon kom ihåg att han har blivit nämnd ..
vill inte avskriva RT bara för att personen ifråga kanske glömde att han har varit nämnd med byte av efternamn och allt.
Jag har svårt att tro att det skulle vara RT som har gjort detta men jag har också svårt för att tro att TS har gjort detta mot Helena.
Är det någon som vet varför RT var nämnd och i vilket sammanhang?