Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Det här var något som Kejsarinnan på sin tid påstod hade hänt. Tydligen var det inget polisen lade någon vikt på, om de nu fick in det "tipset", eftersom den inte ens tog upp detta med PR i förhör.
Det var nog något av det mest konstiga jag läst. Hur de kunde få en person (i bilen) som var lik en person i Mariestad (AN, tror jag han hette), till PR:s bror, och utifrån det spekulera i att den andre i bilen då måste vara PR. Logik på högsta (läs: lägsta) nivå. PR som inte ens var i Mariestad den natten, och hans bror som endast vid ett par tillfällen varit i Mariestad. Man häpnar ordentligt ibland.

Och blir nästan mörkrädd...
PR hörde till dem som förhördes lite utöver de som "bara" hamnade i förhör för att de rört sig ute den natten. Vad polisen hörde honom om är väl bara uppgifter han kan lämna? Eller har du fler källor till det?
Du verkar övertygad om att han inte var i Mariestad den natten, vart kommer de upplysningarna ifrån?
Känner du PR personligen, innan detta, tillräckligt väl för att säga att du gör det?
Jag har fått honom beskriven för mig av vänner till honom som pekar på att han inte bara manipulerar omgivningen utan är en person som spelar spel om vem han är. Folk får inte kläm på honom då han är för hal, hur skulle du beskriva honom? Så fort hans namn kommer på tal beteer du dig som jag gör när RT nämns fast går lite längre genom att friställa honom, jag undrar varför?